Parisuhde tavoitteet - Parisuhteet

Essie

Tänne voitais listata tavotteita omalle parisuhteelle.

Meidän tavoite ois alottaa täysin uusi riitelytyyli, ilman huutamista, ilman toisen ärsyttämistä ja ilman rumia sanoja. uskon että se vois toimiakki.

Sivut

Kommentit (57)

TaskuMyy

:arrow: kummatkin piäsee töihin[size=7]--> en kyll tie kuuluuko se parisuhteeseen[/size]
:arrow: alotetaan yhteinen harr.
:arrow: mennään jossain vaiheessa kihloihin jos siltä tuntuu

mamelukki

[color=red]Mamen ja Mr. Mamen parisuhdetavoitteet:[/color]

[color=cyan]--[/color]Vähemmän riitoja (viime aikoina ollut turhan paljon)
[color=cyan]--[/color]Enemmän laatu-aikaa yhdessä (aikaa on sopivasti, mutta miestä ei hirveästi kiinnosta muu kuin tietokone ja tv viikolla)
[color=cyan]--[/color]Enemmän seksiä/Miehelle "kiima-kausi" käyntiin :wink:

mamelukki
Essie
meillä kans tuo enemmän aikaa yhessä! ja mun tavoite on opettaa tuo ukko keskustelemaan

Tuo keskustelun opettaminen/oppiminen pätee kanssa meihin. Kumpikaan meistä ei oikeen pysty kertomaan niitä kaikista tärkeimpiä asioita toisille, mitä pitäisi. Itse olen pikku hiljaa alkanut oppimaan ja pakotan itseni sanomaan heti jos joku painaa. Miehellä vielä vähän hakusessa.

Essie
mamelukki
Essie
meillä kans tuo enemmän aikaa yhessä! ja mun tavoite on opettaa tuo ukko keskustelemaan

Tuo keskustelun opettaminen/oppiminen pätee kanssa meihin. Kumpikaan meistä ei oikeen pysty kertomaan niitä kaikista tärkeimpiä asioita toisille, mitä pitäisi. Itse olen pikku hiljaa alkanut oppimaan ja pakotan itseni sanomaan heti jos joku painaa. Miehellä vielä vähän hakusessa.

jep sama. mä oon kyllä ite vähän parempi puhuja kun mies.. se ei koskaan sano vaikka jos joku mun toimintatapa ärsyttää mutta kyllä sitten tekstiä tulee ku riidellään :roll: jopa jotain vanhoja.. "sillon mua ärsytti ku teit niin ja näin..." sillee oisit voinu sanoa sen vaikka sillon. typerys :(

Yummy

tavotteita... no.. Kihloihin ollaan menossa, se on siis kai tavoite. Sitten kait luonnollisesti tulee tavotteeks häät, perhe ja oma kämppä. Oma kämppä ainakin mahdollisimman pian, muut sitten varmaan viiden vuoden sisään..

Mutta jos vähän pienempiä tavotteita...hmm..no, en kyllä oikeen keksi mitään.. :D

marimma

"Koulutustavoitteet":
- Vaikka mä oon kotona koko päivän ei tarkota sitä että mun pitää siivota, pyykätä ja laittaa ruokaa yksinäni tai joka kerta käskeä miestä tekemään ja sitten se on naama norsunv*tulla koko päivän. Eli oma-aloitteisuutta ja "käytöstapoja" sillekin.
- Vaikka sulla on rahat ja oot jousimies niin se ei tarkota sitä että nyt mässätään viikko kaikkea ihanaa naminami ja sitten ollaan viikko ilman ruokaa tai kinutaan rahaa jostain muualta. Rahankäyttöä siis![color=gray] [size=9](pienet taputukset tähän väliin että vaikka viime palkasta joutu laittamaan mulle 150€ sähkölaskua varten niin silti ei jääty ilman ruokaa, eikä se tietääkseni oo keltään rahaa pyytänytkään, joten ei se senkään kohdalla oo mahdotonta selvitä sitä kahtaviikkoa sillä 700€:llä)[/size][/color]

disturbed

- Yheenmuutto ihanaan ok-taloon jahka remppa saadaan jotenkuten sille mallille, että talossa voi asua. Tää tulee oleen mein suhteen vaikein juttu. Kaksi "erakkoluonteista", paljon omaa tilaa ja aikaa tarvitsevaa ihmistä piehenköön taloon jossa vain yksi makkari.
Sen lisäksi, että tunnen iloluontoisia tuntemuksia olen myös kauhusta kankea.

- Mies saa alkaa treenaamaan mua, saas nähä saadaanko koskaan aikaseksi. Mein autotalliin tulee kuntosali jonne tulee mm. kaiken muun roinan lisäksi nyrkkeilysäkki (tällä hetkellä se roikkuu mun eteisen katossa). Mies opettaa mut hakkaamaan säkkiä ja muutenkin saa pistää kunnon rääkille ja näyttää kaikki tarpeelliset lihaskunto- ja venytysjutut läpi.

- Sormukset ajateltiin käydä ostamassa. Ei tosin kihlasellaiset kun ei kihloista ja naimisista niin välitetä. Kaulakorut ollaan toisillemme ostettu mutta ny meinattiin sormuksia.

Disaster

: Yhteenmuutto, varmaankin vasta ensi vuonna
: Enemmän huomionosoituksia toisillemme
: Vähemmän riitelyä kännissä (tai no, oikeastaan tää on yleensä ihan mun syy :oops: )

mamelukki

Joo toi rahankäyttö meilläkin päin voisi mieltä sujua hiukan paremmin. :evil: [size=9]Onneksi äiti tuo tänään ruokaa ja maksaa velkansa takaisin..[/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat