Ollakko vai Eikö olla? - Parisuhteet

NuoriNeiti 18

[color=darkblue]Ajattelin kirjoittaa tänne (taas :oops: )kun haluan kuulla teidän mielipiteen. Ja kiitos jo etukäteen niille,jotka jaksavat lukea tämän loppuun asti :D
No siis sain galleriassa kommentin (viime kuun loppupuolella) eräältä 23v mieheltä(sinkku kuten minäkin). Emme tunne entuudestaan. Kirjoiteltiin usean päivän ajan galleriassa ja hän on kiinnostunut minun asioista ja kertoi asioita itsestään. :)
Muutaman päivän kuluttua hän sitten pyysi minun meseosoitetta ja päivän mietinnän jälkeen annoin sen hänelle. Ja hän otti mielellään sen vastaan. Juteltiin mesessä lähes,joka päivä jopa kolme tuntia. Aika kuin lentää hänen kanssa jutellessa. Koska olin lähdössä sukulaisten luokse ja tiesin etukäteen,että en pääse meseen sinä aikana niin hän pyysi minulta numeroani. Annoin sen hänelle ja hän antoi omansa minulle. (Sain ihan oikean numeron,koska tarkistin sen vielä :) )
Txt kun olin sukulaisten luona monena iltana..Ja lopulta sovittiin että tavataan. Tavattiin livenä ja tosi hyvin meni..Oli tietysti hiljaisia hetkiä,mutta ei ne haitannut. Ennen lähtöä hän sanoi,että pidetään yhteyttä ja niin ollaan pidetty..Välimatkan takia (100km) ei olla nähty vielä kun vain kerran.
Testasin että kuinka kauan menee,että se ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä..No en kuullut hänestä mitään viikkoon ja laitoin hänelle viestiä suomi24 kautta(aika kipakan sellaisen) ja sain häneltä viestiä. Hän on edelleen sitä mieltä,että voi tulla käymään täällä(oli puhetta jo kerran,mutta ei tullut vielä silloin)tai että minä voisin tulla käymään sen luona.On ollut puhetta entisestä suhteesta ja jokin aika sitten sille tuli selväksi,että olen kokematon sängyssä. Hän kommentoi siihen,että eihän se ole mitenkään outoa minun iässä. Ja että ei häntä haittaa hidastahti ollenkaan,kunhan ei joudu odottamaan useita vuosia (Viittasiko että oltaisiin ehkä yhdessä vielä muutaman vuoden kuluttua?Vai mitä?) :? On tehnyt selväksi,että ei harrasta yhden yön suhteita,eikä ole vain "sen" perässä. Ja uskon häntä täysin. Hän on herättänyt minussa luottamuksen tunteen,jota en uskonut enää kokevani eksän jälkeen. Ja minulle se merkitsee aika paljon,että tämä minun neitsyys ei estä tutustumista(tai siis että se ei kaatanut tutustumista).. :)
Joten:
1.Mitä mieltä olette tästä meidän välisestä jutusta :?:
2.Voisiko tästä tulla jotain :?:
3.Mitä kannattaisi tehdä,koska itse tiedän mitä haluan :?: Eli haluan tämän kaverin itselleni (Ollaan tutustuttu noin kuukauden ajan)
Ja kysymyksiä saa heittää tännepäin ja vastaa heti,kun vain pystyn.[/color]

Sivut

Kommentit (42)

TaskuMyy

[color=olive]Edetkää rauhassa!
Tutustukaa toisiinne kunnolla!
Eläkä hyppää heti sänkyyn, voit pian pettyä jos se onki jokua kusipää :roll:
Toki voisi tulla jtn, eihän sitä koskaan osaa sanoa etukäteen.
[/color]

NuoriNeiti 18
TaskuMyy
[color=olive]Edetkää rauhassa!
Tutustukaa toisiinne kunnolla!
Eläkä hyppää heti sänkyyn, voit pian pettyä jos se onki jokua ****ää :roll:
Toki voisi tulla jtn, eihän sitä koskaan osaa sanoa etukäteen.
[/color]

[color=darkblue]
En tietenkään ollut hyppäämässä vielä sänkyyn. Ei ole edes käynyt se mahdollisuus mielessä.[/color]

TaskuMyy

[color=green]Ok, eiköhän teillä vois ehkä olla mahdollisuus. Jos kundi on oikeasti sanojensa mittainen mies :wink:
Siun täytyy ottaa selvää, muu ei tuossa tapauksessa auta :) [/color]

Deify

Onnea.

Tottakai suhteesta voi tulla jotain, jos molemmat sitä haluavat. Oletteko puhuneet avoimesti suhteestanne? Ota selvää ko. miehen tunteista jne, eli etenä rauhallisesti ja varoen.

Tsemppiä sinulle! :wink:

NuoriNeiti 18
Deify
Onnea.

Tottakai suhteesta voi tulla jotain, jos molemmat sitä haluavat. Oletteko puhuneet avoimesti suhteestanne? Ota selvää ko. miehen tunteista jne, eli etenä rauhallisesti ja varoen.

Tsemppiä sinulle! :wink:

[color=darkblue]

No nytten keskitytään toisiimme ja viestitellään ja kerrotaan asioita puolin ja toisin. Se on tulossa käymään täällä tulevana viikonloppuna,niin saadaan viettää aikaa kahdestaan :) Eräs asia kun mieltäni painoi (se huomasi sen pelkistä txt) niin pyysi meseen "juttelemaan". Ja vieläpä täysin oma-aloitteisesti :) Toivottavasti lähennytään sinä aikana,kun se on käymässä minun luona :oops: :)
[/color]

Fresita

ja kannattaa myös muistaa se, että miesten kommunikointitavat eroaa hmm..... hiukan naisten vastaavista.... :lol: Esimerkiksi jos mies ei soita 6 tunnin päästä siitä, kun olette viimeks nähneet, ja kun tivaat syytä siihen, ja hän vastaa "olin pelaamassa pokeria kaverilla", hän todennäköisesti oli pelaamassa pokeria kaverilla 8) Eli relaat nyt itse vaan, asiat tapaa järjestyä, kun niitä lakkaa olan takaa järjestelemästä :D

NuoriNeiti 18

[color=darkblue]En saanut oikein eilen nukuttua,kun mietin asioita (huono tapa,mutta minkäs teet :lol: )

Oli pakko txt hänelle yöllä ja sain aamulla txt (se kysyi,että lähetinkö txt jos lähetin taisi poistaa sen vahingossa) :lol: eli lähetin sen txt hänelle uudestaan.. Minun viestissä oli jotenkin,että minun on vaikea avatua yms. jos en tiedä mitä toinen haluaa/hakee minusta..
Se txt hetken päästä takaisin että: vaikeaa sitä on tässä vaiheessa sanoa,kun ollaan vasta kerran nähty. Kuitenkin ylipäänsä etsin ihan normaalia parisuhdetta. Ei tässä ole tarkoitus kenenkään kanssa leikkiä. Ja että aika näyttää tuleeko meistä pari vai ei.
Toisaalta ymmärrän,että mitä se tarkoittaa tuolla.. Mutta voinko/uskallanko odottaa mitään,kun se tulee käymään täällä? Haluaisin pikku hiljaa päästä lähempään kontaktiin (edes halaukseen,enkä ollenkaan tarkoita että edettäisiin sänkyyn)..Se on sanonut,että sillä ei ole mitään esteitä läheisyyden suhteen,että sitä saa halata jne. Mutta pitäisikö vain odoittaa sen aloitetta?.. Mie nimittäin oon huono tekemään aloitetta miesten suhteen :? [/color]

TaskuMyy

[color=indigo]Elä liian nopeasti kuitenkaan etene :)
Voithan hieman odottaa, mutta elä nyt liikaa, ettet pian pety liikaa. :)
Mutta elä nyt heti heitä hanskoja kehiinkään :wink: [/color]

marika_

Toisaalta mies voi olla arka tekemään aloitetta edes halaamisen/pussaamisen suhteen, jos olet tehnyt selväksi ettet sänkyyn halua vielä ja hän ei ehkä ole varma haluatko muunlaistakaan fyysistä läheisyyttä ja pelkää säikäyttävänsä sinut jos rupeaa "lähentelemään".

NuoriNeiti 18
marika_
Toisaalta mies voi olla arka tekemään aloitetta edes halaamisen/pussaamisen suhteen, jos olet tehnyt selväksi ettet sänkyyn halua vielä ja hän ei ehkä ole varma haluatko muunlaistakaan fyysistä läheisyyttä ja pelkää säikäyttävänsä sinut jos rupeaa "lähentelemään".

[color=darkblue]Minusta vain olisi mukava päästä edes halailu "asteelle"..Siinä sitten näkisin,että pystyykö se oikeesti pitämään kädet kurissa jne. Entisessä suhteessa eksää ei voinut edes halata ilman,että tuli ehdotuksia makuuhuoneeseen siirtymisestä. Että minun pitää tuntea oloni turvalliseksi tämän uuden kaverin kanssa :) Mutta en tiedä miten se reagoi,vaikka esim. halauksen kaltaiseen pieneen lähestymiseen.. :? [/color]

TaskuMyy
NuoriNeiti 18
marika_

[color=darkblue]Minusta vain olisi mukava päästä edes halailu "asteelle"..Siinä sitten näkisin,että pystyykö se oikeesti pitämään kädet kurissa jne. Entisessä suhteessa eksää ei voinut edes halata ilman,että tuli ehdotuksia makuuhuoneeseen siirtymisestä. Että minun pitää tuntea oloni turvalliseksi tämän uuden kaverin kanssa :) Mutta en tiedä miten se reagoi,vaikka esim. halauksen kaltaiseen pieneen lähestymiseen.. :? [/color]

Sei auta muutko kokeilla jossain vaiheessa kun siltä tuntuu :wink:

NuoriNeiti 18

[color=darkblue]No..nyt kävi sitten niin,että taitaa tulla taas yksinäinen viikonloppu..eli pakit tuli jo toista kertaa. Laitoin sille vain onnen toivotukset tenttiä varten ja sitten se txt,että pitää katsoa että mahtaako jaksaa tulla ku on ollut opiskelu stressiä ja ei ole saanut kunnolla nukuttua jne. Tavallaan ymmärrän sen(kun olen itse opiskelija) ja tavallaan en.. Itse aina ehdottaa,että tulisi käymään (ja on muutenkin innnostunut) ja sitten kun se päivä lähenee niin heti alkaa jarruttelu. Eihän myö pystytä tutustumaan tällä tavalla..
Kirjoitti johonkin viestiin jotenkin näin:"kyllä mie nyt tosissaan jossain vaiheessa tulen käymään,en vain tiedä tästä viikonlopusta"..Ja tänä aamuna sain syytökset siitä,kun mietin asioita liikaa..ja saan sillä toisen hermostumaan,mutta minkä sille mahtaa,että entiset koetut asiat saa miettimään,että entäs jos tuokin vain leikkii minun kanssa :?: Omasta mielestäni ansaitsen parempaa kohtelua..

Mitä mieltä tästä tilanteesta ja tarkentavia kysymyksiä saa laittaa..[/color]

tata
NuoriNeiti 18
[color=darkblue]entäs jos tuokin vain leikkii minun kanssa :?:[/color]

Mulla on samanlaisia aatoksia eräästä miehestä, tai oikeestaan pelottaa että oonki kuvitellu kaiken. Mutta eksä leikki mun kanssa ihan selkeesti (mun näkökulmasta, ite se vastas suoraan kysymykseeni (leikitkö sä vaan mun kanssa?), että "en?". Olipa suora kun tuo kysymysmerkki oli siellä :roll: Totesin sit vaan siihen, että mä en voi vastata sun puolesta, mulla on vaan oma näkemykseni asiaan.

NuoriNeiti 18
tata
NuoriNeiti 18
[color=darkblue]entäs jos tuokin vain leikkii minun kanssa :?:[/color]

Mulla on samanlaisia aatoksia eräästä miehestä, tai oikeestaan pelottaa että oonki kuvitellu kaiken. Mutta eksä leikki mun kanssa ihan selkeesti (mun näkökulmasta, ite se vastas suoraan kysymykseeni (leikitkö sä vaan mun kanssa?), että "en?". Olipa suora kun tuo kysymysmerkki oli siellä :roll: Totesin sit vaan siihen, että mä en voi vastata sun puolesta, mulla on vaan oma näkemykseni asiaan.

[color=darkblue]
No mie laitoin sille yhteen viestiin,että en halua että minun kanssa leikitään ja se txt:"että ei tässä kenenkään kanssa leikitä"..minulla vain alkaa usko loppua tuon kaverin suhteen..[/color]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat