Muuttuminen parisuhteessa - Parisuhteet

zup-

Kuinka teidän mielestä (tai miestenne mielestä) olette muuttunu parisuhteenne aikana? En tiedä onko tästä jos keskustelua...

Olen tässä pähkäillyt asiaa melko paljonki. Olen jopa jutellu muutaman ystäväni kanssa asiasta. Heidän mielestään olen nykyään paljon itsevarmempi, (mikä ei tuskin ole yllätys; miksi ei tuntisi oloaan itsevarmemmaksi kuin tiedät jonkun välittävän sinusta?) jutuistani on tullut härskimpejä :lol: ja varmaan tuosta itsevarmuuden lisääntymisestä johtuen olen nykyään myös sosiaalisempi.

Kommentit (7)

nightfalls

Kärsin ennen lievästä syömishäiriöstä, oman kullan myötä parani suhde omaan kroppaan ja nykyään syön ihan normaalisti :D Onhan tos samalla itsetunto parantunu. Jännä miten se tunne että joku välittää vaikuttaa persoonaan

Poikkis on ainaki oppinu multa tekomököttämis- taidon :D sillä on sen verran vahva luonne ettei se oo muuttunu kolmessa vuodessa oikein mitenkään

papuna

kyllähän ihmiset muuttuu jo ihan iänkin myötä.
poikaystäväni on aikuistunut melkoisestikkin kuluneiden viiden vuoden aikana.

entö jos toinen muuttuukin eri suuntaan kuin mitä itse toivoisi?

meillä on esimerkiksi käynyt niin ettei mies juuri arvosta enää avioliittoa instituutiona. hän on opiskelujen ja muun pohdiskelun jälkeen todennut,että uskoo ikuiseen rakkauteen myös ilman avioliitto paperia.
minäkin uskon,mutta silti haluaisin kovasti naimisiin... tässä yksi esimerkki muutoksista joita eteen on tullut.

toki positiivista muutostakin on tullut HURJASTI. kasvamme yhdessä,ja mahtavaa huomata kuinka toinen ottaakin yht'äkkiä valtavasti vastuuta asioista joista ennen ei välittänyt :)

Nyytikki

Ollaan tässä lähes 5,5 vuoden aikana varmasti paljon kasvettu ihan vaan iän myötä, en osaa erotella mitä on tullut hänen vaikutuksestaan ja mitä ei :) Toki muutin hänen takiaan uuteen kaupunkiin, eli kai sitä on ymmärtänyt, että lopulta se oma avomies on vaan hirmu tärkeä ja käynyt ajattelemaan avioliittoa, joskus lapsia jne.

Taffel

Musta on ainaki tullu paljon rakastavampi. Sisaruksetkin tuntuu läheisemmiltä ja halailen läheisiä enemmän. Nyt kun mun velikin on löytänyt rakkaan,niin huomaan että sekin on muuttunu rakastavammaksi meitä sisaruksia kohtaan,jännä miten se vaikuttaa. Musta on tullu äidillisempi ja enemmän "emäntämäinen". Nyt tulee enemmän huolehdittua kaikista ja kaikesta, siis että pidän huolta ihmisistä ja kodista.

Baby-G

Läheiset ja kaverit sanoo et musta on tullut paljon ystävällisempi ja rauhallisempi. Halailen ja muistan kehua, enkä edes muista millon viimeks olisin kellekkään rähjännyt tai tiuskinut :D

Mieheltä oon oppinut myös sen että ei aina tarvitse olla kaikkea, ja tyydyn paljon vähempään ja osaan arvostaa sitä mitä mulla on. [size=9](Kulta on aika köyhistä lähtökohdista, mä olen vähän pilallehemmoteltu)[/size].

Ite oon huomannut muuttuneeni siinä suhteessa et pystyn masentumatta jäädä yksin kotiin perjantai-iltana syömään sipsejä ja katsomaan leffaa. Biletys ei enää oo pakollinen joka viikonloppuinen juttu vaan osaan nauttia ihan kotisohvastakin :)

Taffel
Baby-G
Ite oon huomannut muuttuneeni siinä suhteessa et pystyn masentumatta jäädä yksin kotiin perjantai-iltana syömään sipsejä ja katsomaan leffaa. Biletys ei enää oo pakollinen joka viikonloppuinen juttu vaan osaan nauttia ihan kotisohvastakin :)

Mulla kans tää! Ennen olinki paljo paremmassa kunnossa kun tuli mentyä baariin aina pe-la ja tanssin koko aika..nytte vaan tyksin istua kotona ja kehrätä :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat