Haaveiletko joskus seikkailusta toisen miehen kanssa? - Parisuhteet

brokenangel1

Haluaisin kommentteja ja kokemuksia useamman vuoden seurustelleilta...

Olen avoliitossa, kihloissa ja seurustellut mieheni kanssa 4,5 vuotta. Hän on enimmäinen suuri rakkauteni, ennen häntä en osannut sitoutua ja mulla oli paljon lyhyitä juttuja.

No ongelmani on se, että haaveilen nykyään, alkoholia ottaneena, suutelemisesta ja jopa seksin harrastamisesta toisen miehen kanssa (tuntemattomien)! Välillä olen jopa ajatellut toteuttavani "haaveeni", mutta kun seuraava päivä ryyppyillasta koittaa, niin ihmettelen ajatuksiani suuresti enkä voisi kuvitellakaan tekeväni sellasta miehelleni! Tämä on nyt lähiaikoina ollut joka kerta sama juttu, kun viihteelle lähden...se häiritsee paljon! Pitäisikö huolestua? Fantasioitteko te joskus toisesta? Mä en halua pettää ikinä miestäni enää...meinaan ihan suhteemme alussa petin, kun oli vaikeuksia sitoutumisen suhteen. Johtuukohan tämä seksin "haaveilu" toisen kanssa siitä, kun en ole muiden kanssa harrastanut seksiä, kuin mieheni. Mutta miksi tälläiset ajatukset yli 4 vuoden jälkeen? Meillä menee ihan hyvin ja ollaan toisillemme kaikki kaikessa...Mieheni sekoisi, jos saisi tietää, hän kun sanoo edelleen olevansa aivan rakastunut muhun.

Sivut

Kommentit (32)

Pennsylvania

Ennemmin tai myöhemmin varmaan jokaiselle tulee suhteen aikana jonkinlaisia/jonkin asteisia haikailuja vihreämmän ruohon perään, eli etköhän ole ihan normaali. Jos ihmisellä on niin hyvä mielikuvitus, että pystyy haaveilemalla pitämään itsensä tyytyväisenä ja poissa pahanteosta, mitä pahaa on haaveilemisessa? Eli en usko, että sun tarvitsee olla huolissasi ajatuksistasi. Koska miehesi sekoaisi, jos tekisit jotain konkreettista, sinun lienee parempi pitäytyä pois aktiivisemmasta toiminnasta, tyydy siihen haaveiluun ja nautiskele siitä.

TaskuMyy

Itse asiassa tässä eräs päivä ko oli hieman huono päivä niin rupes miettii et ois kiva käyvvä nurtsin toisella puolella, mutta siihen oli omat syynsä mistä moinen ajatus, mutta ei onneks enää! :)

Amorous

Itse en kyllä haaveilekkaan muista miehistä. Kyllä se oma mies eksyy aina niihin miun ajatuksiin. Kaippa se on ihan hyväksyttävää jokus haaveilla. Kunhan se ei ole sitä että jokainen haaveilu kohdistuu johonkin toiseen henkilöön kuin oma rakas.

Seera

"No ongelmani on se, että haaveilen nykyään, alkoholia ottaneena, suutelemisesta ja jopa seksin harrastamisesta toisen miehen kanssa (tuntemattomien)!"

-Juuri sama täällä mitä kerroit! Mun haaveisiin tulee ennemmin tutut kuin tuntemattomat, mutta kuitenkin. Ihan samaa olen ajatellu itsekin kirjoittaa tänne ja kysyä lähinnä sitä millä tavalla tästä pääsee eroon?

Ja näihin "ajatuksiin" ei edes ole mitään syytä. En todella tajua itteäni, että kuinka voin kuvitella tälläisia. En haluaisi viihteellä käymistä lopettaa kokonaan mutta tämä tapahtuu kyllä ihan joka kerta. Missä vika?

Neuvoja otetaan vastaan ja vaikka mitään konkreettista ei edes tapahtu niin jotenkin vain haluan tukahduttaa nämä tuntemukset kun kotona on kaikki asiat hyvin ja rakastan kultaani yli kaiken, enkä halua häntä menettää!

angeliina

En. En koskaan.
En pysty edes katsomaan ketään sillain, koska kultani on kaikki mitä tarvitsen ja haluan. Muutenkin olen aina ollut romanttinen persoona suhteissa puhuessa, joten jos rakastaa jotakuta niin ei sitte muita. Jos haluaa jotakuta niin sitten kultaansa, ei muita.

heica

Vastaan että kyllä haaveilen toisista.

Haaveilen siis haaveilun ilosta, en sillä että joskus toteuttaisin niitä sessioita toisen miehen kanssa tai että se olisi joku haaveeni toteuttaa.

Jos alkoholia ottaneena (tai ilman) haaveilee toisesta, miksi sitä pitäis katua? Jos sitä katuu, niin sillon on mun mielestä oikeasti tehny jo mieli seksiä toisen kanssa eli olisi tehnyt mieli pettää. En kiellä kuitenkaan sitä, että jollekin tulee paha olo jo pelkästä ajatusesta harrastaa seksiä toisen miehen kanssa eikä ikinä voisi edes haaveilla toisesta miehestä. Mulla joskus suoraan sanottuna tulee pala kurkkuun, kun mietin että mähän tavallaan käyn omissa haaveissani vieraissa ja petän miestäni... tulee tosi paha olo tollasen jälkeen. :(

Jos aloittajan mielestä tää tietynlainen toisesta haaveilu on pettämistä, niin sillon sitä saa pitää pettämisenä eikä ummistaa silmiään omalta käsitykseltään, jos joku tähän keskusteluun kirjottaa viestin "Ei haaveilu ole pettämistä".

Berry Pink

Nyt kun on tullut eroa mietittyä huonoina aikoina, niin olen miettinyt olisiko tämä parempaa jonkun toisen kanssa. Minulle on tullut tyrkylle parikin ukkoa ja yhden erityisen kanssa olemisesta olen miettinyt ja ehkä haaveillutkin. Tämä "erityinen" kun on ollut jo niin kauan ja paljon tyrkyllä ja olen niin imarreltu hänen kehuistaan ja kommenteistaan, niin sitä tulee mietittyä että olisiko se parempaa tämän kanssa. Hän tuntuu vielä oikeasti tykkäävän minusta, kun hän on niin rohkea että uskaltaa liehitellä minua vaikka seurustelen. Ja ennen kaikkea hän on sinnikäs. Varmaan vuoden, vai puoli vuottako se on ollut aika ajoin minun kimpussa...

Se ei kuitenkaan loppujen lopuksi tuntunut niin luontevalta, koska ajattelin ettei siitä tulisi sen toisen kanssa mitään. Olisi niin helppoa erota sillä tavalla, että hyppäisi suoraan suhteesta toiseen niin ei tarvitsisi ainakaan olla yksin, mutta äh. Ei. Ei se onnistu. Tuskin tulisin olemaan sen onnellisempi sen toisen kanssa, hänelläkin kun on ne tietyt vikansa mitkä haittaavat minua. :D Nämä "haaveet" ovat todellakin kaunisteltuja, en usko että ne todellisuudessa kävisivät toteen.

Jotenkin en vaan osaa haaveilla kenestäkään muusta kuin poikaystävästäni. Nytkin kun hän on muualla, niin haaveilen vain hänestä. Haaveilen seksistä hänen kanssaan, näen seksiuniakin hänestä. Kai olen niin rakastunut että muista haaveilu ei luonnistu. Ei ole tullut vielä yhtäkään vastaan, kenestä olisin haaveillut niin paljon kuin omasta poikaystävästäni.

SinRuid

Tosi vähän tullut ajateltua muita tämän suhteen aikana. Oma hunu houkuttaa eniten. Tuntuu ettei kohdalle edes ole sattunut piiitkään aikaan semmoisia hyvän näköisiä tai oloisia miehiä. Ei muut vedä vertoja mun kollille. :D

SunLion

olen todella helposti ihastuvaa sorttia ja heikko huomiolle....MUTTA pidän aina pääni kylmänä. Mietin mikä kultakimpale mulla on kotona! en haluais satuttaa sitä enkä menettää sitä!

Baby-G

En haaveile.
Omalla kullalla on kaikki mitä mä tarvitsen ja haluan, enkä usko löytäväni mitään enempää tai parempaa keneltäkään muulta.
One-Night-Only-mielessäkään.

Lukretia

Välillä haaveilen unelmien miehestä, joka täyttäisi kaikki kriteerini, mutta en todellakaan haaveile mistään yhdentekevästä yhden yön jutusta tuntemattoman miehen kanssa.

Sssan*
brokenangel1
Haluaisin kommentteja ja kokemuksia useamman vuoden seurustelleilta...

Olen avoliitossa, kihloissa ja seurustellut mieheni kanssa 4,5 vuotta. Hän on enimmäinen suuri rakkauteni, ennen häntä en osannut sitoutua ja mulla oli paljon lyhyitä juttuja.

No ongelmani on se, että haaveilen nykyään, alkoholia ottaneena, suutelemisesta ja jopa seksin harrastamisesta toisen miehen kanssa (tuntemattomien)! Välillä olen jopa ajatellut toteuttavani "haaveeni", mutta kun seuraava päivä ryyppyillasta koittaa, niin ihmettelen ajatuksiani suuresti enkä voisi kuvitellakaan tekeväni sellasta miehelleni! Tämä on nyt lähiaikoina ollut joka kerta sama juttu, kun viihteelle lähden...se häiritsee paljon! Pitäisikö huolestua? Fantasioitteko te joskus toisesta? Mä en halua pettää ikinä miestäni enää... Meillä menee ihan hyvin ja ollaan toisillemme kaikki kaikessa...Mieheni sekoisi, jos saisi tietää, hän kun sanoo edelleen olevansa aivan rakastunut muhun.

Hei! melkein ku olisin itse tän kirjottanu :) En ole kihloissa, en naimisissa ja seurustellut mieheni kanssa reilut 3 vuotta..mutta samantyyppinen tilanne kyllä! Mulla tosin tämä nykyinen tilanne ja nämä toistuvat halut johtuu varmasti osittain myös siitä että miesystäväni tekee reissuduunia ja on välillä putkeen poissa jopa viikkoja..
Mutta MIKÄ HELPOTUS kuulla että joku muukin ajattelee samallalailla!!Mulla on myös ennen nykyistä miestäni ollut paljon yhdenillan juttuja..En tiedä sitten onko sillä mitään vaikutusta tähän.. Mutta mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vahvemmaiksi tunteeni tulee..Aina kun oon baarissa kavereiden kanssa bilettämässä ja dokaamassa tulee sama se sama fiilis!Onneksi mitään vakavaa ei oo vielä tapahtunut...(jotain tanssimista, kotiin saattamista vaan..) En haluais ollenkaan pettää miesystävääni ja niinkuin sanoitkin, kun aamulla krapulassa herää niin sitä ihmettelee vaan että Ziisus, mitä tuli taas haaveiltua!!(mutta onneksi ei kuitenkaan tehtyä)
Itseäni tässä tilanteessa pelottaa eniten se että mitä jos jollain kerralla en olekaan tarpeeksi vahva ja känniset haaveet käyvät toteen....!!? :shock:

Mutta mä uskon ettei tarvitse vielä huolestua, jos tosiaan kaikki pysyy vaan haaveiluna...niiin jos.. :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat