Miehen huono itsetunto? - Parisuhteet

zup-

En oikein tiennyt miten nimeäisin tämän.

Olen seurustellut vajaa 6kk miehen kanssa ja on molempien ensimmäinen suhde. Itseäni on alkanut häiritä se että minä saan aina olla se joka kertoo tunteista ja että välittää toisesta. Eniten häiritsee jos tokaisen vaikka "Hei kaveri tuus tänne" ni vastaukseksi saan "Ai oonko mä vain kaveri?" Ja mutristaa huuliaan.
Kyllä mies minuakin huomioi ja kertoo välittävänsä VÄLILLÄ. Useammin se olen minä, joka silittelee ja puhuu mukavia. Ollaan puhuttu jo asiasta, mutta paranee hetkiksi ja sitten ollaan vanhassa rutiinissa.
Voi olla, että miehen mielestä tämä on hauskaa, mutta minua alkaa ärsyttää tämä. Jos en vastaa mitään niin jatkaa asiasta jauhamista. Välillä mietin, että jos en vain tekisi mitään ja katson miten mies reagoi. Heräisiköhän siihen.. :roll:

Onko muilla tälläistä ongelmaa, että nainen on se joka antaa huomiota ja itse saa sitä miltein vain pyytämällä?

Kommentit (3)

Chocolat

Kuulostaa hölmöltä, ehkä hän haluaa tietää miten paljon välität, tai testata sitä jotenkin? Yritä ihan huvikses olla ottamatta yhteyttä niin katso huomaako hän, ja jos hän sitten kysyy miksei sinusta oo mitään kuulunut niin voit vastata kun hänkään ei itsestään mitään ilmoittele vaan aina sinä. Katso tapahtuuko mitään muutoksia.

Jutta

Omasta kokemuksesta se on toiminut niin kauan kun jaksaa pitää sitä pokkaa ja olla hiljaa vaan ja olla välittämättä. Mutta yleensä itse kerkiän räjähtämään siihen mennessä ennen kuin hän on lopettanut. (kyseessä siis sellainen lapsellinen tahallaan ärsyttäminen) Hieman eri asiayhteydessä tämä on kyllä, mutta periaatteessa samasta.

Sunburn

Voihan se toki vaan olla tuon luontonen... Ettei oikeen osaa antaa huomiota tai jotain, mikä olis kyllä harmi.
Itteeni joskus häiritsi yhdessä miehessä kun minä sitä kokoajan silittelin ja se ite ei tehny mitään kunhan jutteli vaan.. Käänsin sille sitten selän niin ei menny paria sekuntia kauemmin kun se käänty siihen silittelemään. :lol: Tuli siinä tilanteessa ihan vaan tarve testata että tekeekö se mitään ja olihan se aika söötti minusta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat