Kullan kans kahdestaan kotona, mitä jännää ja kivaa tehdä? - Parisuhteet

TaskuMyy

Kattoo leffaa
Lähtiä ulos syömään
Keksiä yhteinen harr.
Pelata jtn peliä

Sivut

Kommentit (31)

Teen-age

Olen huomannut että tämän 6kk yhdessä olon aikana nyt alkaa se alkuhuuma loppumaan, niin tuossa parin päivän kuluttua olisi mahdollisuus kullan kans kahdestaan olla täällä kotonani yksiyö ihan kahdestaan, niin mitä kivaa ja jännää vois tehdä? Vähän piristää tätä meidän suhdetta. O:)

shazzer

Hmmm, oliko täällä joku tämäntyyppinen keskustelu?
No, jokatapauksessa
Meillä usein se ongelma ettei ole mitään tekemistä. Katotaan telkkaria ja jutellaan niitä näitä. Tylsäksi tuo ei ole vielä käynyt kun tuore suhde meilläkin :)
Eräs lauantai-päivä mies ehdotti että pelataan vanhaa kunnon laivanupotusta :lol: Ja niin me sitten pelattiin ja oli hauskaa :lol:
Joskus käydään lenkillä yhdessä, tehdään ruokaa, katellaan elokuvia jne.

kukkakeppi

Hmm... meidän alkuhuuma ei ole kyllä vieläkään laantunut, vaikka onkin oltu yhdessä reilusti yli 6kk.
Mutta tosiaan, kuten tulikin jo niin se leffa, tehkää joku kunnon ateria, eli ihan ruokaa ja jälkkäriä, menkää saunaan ja laittakaa sinne kynttilöitä (silleen turvallisesti), sitten jos on ikää niin lähtekään ajelemaan (kaikki näyttää illalla ja yöllä hienommalta).
Kyllä sitä aina jotain keksii :) Välillä pelkkä sängyllä makaileminen on maailman paras aktiviteetti. Toisen kehoon voi tutustua aina uudelleen ja uudelleen. Minä ainakin löydän toisinaan ihan uusia kohtia miehen vartalosta :)

Fanfara

Mun äijän mielestä mun kanssa ei voi tehä muuta kun panna ja kattoo telkkaria. Ne on parhaita hetkiä kun on pakko tehdä jotain yhdessä, esim. jos ollaan junassa pitkällä matkalla. Sillon pelataan just näitä sanapelejä (esim. laiva on lastattu):) makoilkaa vaikka sängyllä ja pelatkaa niitä.

Phoenix

En muista minäkää.

Me pelataan usein jotain yhdessä; mahjongia, älypäätä... Pleikalla kanssa. Joskus katsellaan jotain dvdtä, käydään kävelyllä (yleensä kierrellään kauppoja, kun luotan miehen makuun enemmän kuin omaani). Yhteisen lemmikki-hamsumme parissa menee kanssa aikaa.
Suihkussa ja saunassa käydään lähes poikkeuksetta yhdessä, joskus kokataankin ja leivotaan. Kyllä aina jotain keksii! :D

Mirzi

Me ollaan joskus pelattu yhdessä Monopolya ja shakkia. No monopoly sopii enemmän ehkä kaveriporukalle, jossa on enemmän ihmisiä, mutta shakkia ainakin suosittelen, se on oikeesti jännä peli (mun mielestä) :lol: . Siinä saa oikeesti kilpailla kumpi voittaa ja on älyllisesti haastavaa.

Yummy

Ottakaa toisistanne "mallikuvia" ja jotain hassuttelukuvia. Ja tietysti voi vähän rohkeampiakin kuvia ottaa. Me tehään usein sitä, että mä puen päälleni erilaisia seksikkäitä asuja/asusteita ja kulta ottaa kuvia musta. Sit se välillä neuvoo, miten mun pitäis olla ja näin. :D Eli leikitään rohkeita mallikuvauksia. :D Ja mäki oon kuitenki vähän ujo tollasissa, koska aina kuvittelen näyttäväni tyhmältä, ku yritän olla seksikäs. Mut sit vaan vähän hassuttelua, että rentoutuu ja itsetuntokin saattaa siinä samalla nousta.

Meillä on aina nauhalla jotain sarjoja. Mä en varmaan koskaan kato mitään sarjaa silloin ku se tulee, vaan katon nauhalta myöhemmin. En tykkää olla telkkarin orja silleen, että mun elämää rajottais se, että täytyy teeveen ääressä olla just siihen aikaan. Eli niinpä me sit katellaan näitä sarjoja, jos on tylsää.

Mitäs jos tekis jonkunlaisen videon vaikka digikameralla? Joku hassu video, jota voi sitten myöhemmin katella ja nauraa sille.

Ja niinku on mainittuki täällä, on aina ihanaa tehä jotain herkkuruokaa. Ihan vaikka kunnon ruokaa ja tai sitten vaan dipattavat vihannekset. Ruoan laittaminen yhessä on jo itessään kivaa, mutta sitten kun saa vielä syödäkin hyvin. :)

Joku leikkimielinen kilpailu. Siinä voi olla vaikka monta lajia. Keksikää kaikkea hauskaa/hölmöä. Ja painiminen on aina kivaa. Jos mies on tosi vahva, niin vaikka silleen, että ootte sängyllä päällekkäin, nainen päällä. Ja sitten mies yrittää päästä karkuun. Mä tykkään tosta leikistä. :D Se on sit vähän tasosusta voimaeroon, että saan olla päällä. Ja sit kun takertuu toiseen kiinni ja yrittää pitää paikoillaan, niin hikikin tulee. Lopuks sit yhessä ihanaan suihkuun. :) Tai seksiä... ;)

agarina

Kun eilen lueskelin jotain siihen hyvin keskittyneenä, en lainkaan huomannut, mitä mies puuhasi. Havahduin sitten siihen, että tämä oli lattialla nelinkontin, aito lampaantalja (talviturkkini sohvalla [-o< ) selässään ja lampaan lailla määkien. Mies sitten konttaili edestakaisin olkkarin lattialla lammasta esittäen. Myöhemmin illalla harjoiteltiin myös sänkyyn syöksymistä korkein ja lennokkain hypyin, tehtiin lintuilmeitä (yritettiin näyttää joltakin tietyltä linnulta: huuhkajalta, varpuselta, hiirihaukalta...) ja sirkustemppuja. Meidän perinteinen sirkustemppu on se, että mies nostaa mut selällään maatessaan jalkojensa päälle korkeuksiin ja liitelen siellä kuin uljas kotka.

Hupsuttelua ja hulluuta peliin, niitäkin tarvitaan. :D

Esmeralda

me katsotaan usein sarjoja, nyt on menossa sinkkuelämän viides tuotantokausi. sitten oon "pakottanu" mieheni tutustumaan disneyn elokuviin ja perinteiset lauantaitortillat tehdään aina. :)

Lähtekää kauppaan, kahvilaan tai leffaan, tai saunokaa ja selatkaa cosmoa (pyydä mies kommentoimaan artikkeleita) :)

SinRuid

Ai että, ihania nuo agarinan ja miehensä touhut. Mä nään mielessäni tuon lammas-shown, ei hitto. :lol: :lol:
Mun mies viihdyttää mua välillä sillä tavalla, että nostaa verkkarit niin korkealle kainaloon kuin saa, ja alkaa jorata. Aina naurattaa niin kovasti että on melkein pisut housussa.

sitruunasorbetti

Kokkailkaa! :) Käykää yhdessä kaupassa ja valkatkaa kaikkea hyvää ja sitten kokkailette yhdessä ja syötte yhdessä. Mikäpä sen mukavampaa. Ja jos tykkää niin ruuan kanssa voi nauttia esimerkiks jotain viiniä, muuttaa heti arkisemmankin ruuan vähän hienommaksi :wink: Sitten vaan kynttilät palamaan ja nauttikaa.

Lisäks tosiaan voisitte käydä jossain leffavuokraamossa hakemassa vaikka kivan leffan (tai tosiaan jonkun sarjan tuotantokauden :>) ja ison pussin karkkia :D

Tai lähtekää vaikka yhdessä baariin! Se on mukavaa kaksinkin, maistelkaa vaikka erilaisia uusia drinkkejä, tanssikaa (jos mies tykkää) ja pitäkää kivaa. Ite baareilen miehen kanssa kaksin aika useinkin, ja se on hauskaa! Harmi vaan ettei miekkonen tykkää tanssia, BLÄÄÄH :D

Ja jotkut lautapelit on tosiaan hauskoja. Esimerkiks Aliasta pelattaessa me miehen kanssa nauretaan aina ihan kuollaksemme :lol:

Esmeralda

tehtiin joskus miehen kanssa ruokaa ja kun ei haluttu syödä sisällä ja molemmilla oli kova hinku ulkomaille, niin raahattiin terassin pöytä ja tuolit pihanurmikolle ison puun alle ja avattiin viinipullo, ja voilá- kreikan saaristot oli taas askeleen lähempänä. :)

tai hakekaa makuunista isot karkkipussit ja lähtekää autolla kiertelemään jotain kallista asuntoaluetta, parasta viihdettä sunnuntai-iltapäivinä.

Sheena
marika_
Harrastakaa oikein villiä ja äänekästä seksiä vaikka keittiön pöydällä, jos siihen ei yleensä ole mahdollisuutta ;)

NÄIMPÄ!!! Kokeiltiimpa kerran poikkiksen kanssa, kun porukat ei ollut meillä kotona, niin huhhuh :lol: Voin kertoa, että on hymy herkässä vieläkin jos menen keittiön pöydän ääreen :DD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat