kuinka pian eron jälkeen uuteen suhteeseen? - Parisuhteet

sshiaa

haluaisin kuulla teidän omia kokemuksianne siitä, kuinka pian olette eron jälkeen aloittaneet uuden suhteen.
suunnittelitko olevasi eron jälkeen jonkun aikaa sinkkuna, ja pitikö päätös? vai oletko sattumoisin löytänyt uuden, kestävän parisuhteen piankin eron jälkeen, vai vasta kenties vuosien jälkeen? kaikenlaisia kokemuksia.. :)

Sivut

Kommentit (40)

Zuzannah
marimma
Modet hei, löytäiskö joku sen vastaavan ketjun vai onko se poistettu? :? Melkein samalla otsikolla mun mielestä ollut tällänen..

ei ole ainakaan näköjään parisuhde-osiossa, kahlasin koko alueen läpi :shock: munkin muistaakseni on samasta aiheesta vanhempi ketju mut onko se sitten poistettu..?

TaskuMyy
Zuzannah
marimma
Modet hei, löytäiskö joku sen vastaavan ketjun vai onko se poistettu? :? Melkein samalla otsikolla mun mielestä ollut tällänen..

ei ole ainakaan näköjään parisuhde-osiossa, kahlasin koko alueen läpi :shock: munkin muistaakseni on samasta aiheesta vanhempi ketju mut onko se sitten poistettu..?

Vaikka en olekkaan mode, niin muistelisin että tämmönen ketju ois :shock:

marimma

Ei tässä muuten mitään ongelmaa olekkaan, mutta on niinkun niin vahva kutina että tästä on jo aihe, mut ei mitenkään löydä sitä :lol: Hämää.. Jos sitä ei löydy niin toki tää auki saa olla :)

shazzer
sshiaa
haluaisin kuulla teidän omia kokemuksianne siitä, kuinka pian olette eron jälkeen aloittaneet uuden suhteen.
suunnittelitko olevasi eron jälkeen jonkun aikaa sinkkuna, ja pitikö päätös? vai oletko sattumoisin löytänyt uuden, kestävän parisuhteen piankin eron jälkeen, vai vasta kenties vuosien jälkeen? kaikenlaisia kokemuksia.. :)

Eron jälkeen elelin sinkkuna n.1v3kk ja ihan sopiva aika. Erosta masennuin sen verran että halusin heti löytää uuden miehen, sillä sinkkuelämä ei yhtään kiinnostanut enää. Eipä se niin helppoa ollutkaan, jonkun verran juttua oli miesten kanssa, mutta vakavampaan ei pystynytkään. Oli ihan terveellistä olla ihan vaan yksikseen sen vuoden ajan.
Usein iski kyllä kaipuu, että olispa oma kulta. Ja loput puoli vuotta hukkasin aikaa siihen kun olin todella ihastunut mieheen jota en voinut saada.
Mutta, nykyään seurustelen mitä ihanimman miehen kanssa. Parempaa olis voinut toivoakaan :)

nomination

Itse seurustelin exän kanssa 2,5 vuotta. Loppuvaiheessa kuitenkin välimme viilenivät ja lämpenin toiseen herraan. Siinä sitten viikko eron jälkeen aloimme tapailemaan... nyt 7kk yhdessä :P

TaskuMyy

Itsekko erosin exästäni niin olin sinkkuna n.3kk :oops: :roll:
Exä veti pohjat, 5pvää sinkkuna ja sit alko seurustella 16v:n kanssa :roll:

angeliina

minulla oli periaate etten etene suhteessa nopeasti enkä aloita niitä helposti. no kesällä meni alle kuukausi erostani exsän kanssa (samalla lähti masennus että aika rankka herra oli minulle siis...) ja sitten tapasin nykyisen kultani ja nyt olemme jo kihloissa... että jos rakastuu ja tietää tämän olevan se oikea josta saduissa aina paasataan niin eroajasta ei ole väliä.

ina^

En ole alkanut seurusteleen vielä eron jälkeen (tai virallisesta seurustelemisesta emme tämän uuden kanssa ole puhuneet), mutta aikas vakavaa juttua on meneillään. Erosta on tosiaan reilu 2 kuukautta.. Sillä ajalla, mitä seurustelujen välissä on, ei mielestäni ole väliä. Tärkeintä on miltä itsestä tuntuu, se että on päässyt yli edellisestä ja valmis ihastumaan ja rakastumaan oikeasti uuteen ihmiseen.
Mutta mun mielestä olisi hyvä pitää ainakin vähintään se kuukausi sinkkuaikaa siinä välissä.

minni-
ina^
Sillä ajalla, mitä seurustelujen välissä on, ei mielestäni ole väliä. Tärkeintä on miltä itsestä tuntuu, se että on päässyt yli edellisestä ja valmis ihastumaan ja rakastumaan oikeasti uuteen ihmiseen.

tästä oon aikalailla samaa mieltä.

itselläni on nyt mennyt erosta yli kuukausi, suhteemme kesti noin kolme vuotta. en todellakaan olisi vielä valmis uuteen suhteeseen, koska en ole lähellekään päässyt yli eksästä. muutama kaikinpuolin kivan tuntuinen mies on pyytänyt ulos, mutta mua on alkanut ahdistamaan kauheasti koko ajatuskin. en siis olisi vielä kuukauden päästä erosta valmis lähtemään edes treffeille, uuden suhteen aloittamisesta puhumattakaan. ja tuntuu, että aikasen pitkä aika saattaa vielä mennä, kunnes tää ahdistus menee ohi, ja olen valmis. vaikka mistä sitä tietää, nyt vaan tuntuu siltä.

TaskuMyy

Ite on ''treffeillä'' käyny, mutta aika lailla loppupeleissä kaveri mielessä :roll: Jotenkin palaa exä väkisin mielen ko käy jonkun kahveella :roll:

EDIT:
Koska ne paikat tahtoo olla semmosii missä exän kaa tuli käytyy :roll:

poiza89

Suosittelen pitämään taukoa muutaman kuukauden eron jälkeen, itsekin "ajauduin" suhteeseen liian aikaisin. Olin eksän kanssa 4kk. Vähän yli kuukausi eron jälkeen aloin tapailemaan erästä miestä. Mies on aivan ihana, mutta ärsyttää kun välillä tulee ihan tajuton ikävä eksää.. En oikein tiedä mitä tehdä, mielessä on käynyt että emme olisi vähään aikaan missään yhteyksissä nykyisen tyypin kanssa, että saisin selviteltyä asiat pääni sisällä.. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat