mistä tiedän ettei mies halua vain seksiä? - Parisuhteet

Mexa

Tapasin noin kuukausi sitte 19-vuotiaan miehen (itse olen 16) ja tykästyttiin toisiimme heti. Nyt ollaan seurusteltu 10 päivää ja eilen tuli muutaman ihmisen kanssa sellainen juttu esille että jos mies haluaakin vain seksiä. En kauheasti tunne tätä miestä (joka varmaan on ihan ymmärrettävää kun ollaan näin vähän aikaa tunnettu) mutta ollaan melkein oltu sängyssä jo.

Sanoin miehelle että "haluan sua" ja tosiaan siinä meinattiin mennä loppuun asti mutta mies kysy multa että oonko ihan varma ja sanoin että en tiedä niin ei me mitään tehtykkään.

Tää mies kyllä sanoo rakastavansa mua ja mustaki tuntuu siltä että rakastan sitä. Mutta silti epäilen että se ei muuta halua kun seksiä.

-Soittelee melkein päivittäin ja kyselee mitä mulle kuuluu ja mitä teen ja sanoo kullaksi ja rakkaaksi.
-Himmaa kaljan juonnissa, eikä taho jättää mua yksin ku oon pöhnässä.
-On ollut paljon tekemisissä poliisien kanssa autovarkauksista ja pöhnässä ajelusta.

Johtuuko tää mun epäily siitä että kaverit on niin monesti pettäny mut ja epäilin edellisen pojan kohdallaki että se haluais multa vaan seksiä, vai onko mulla oikeasti syytä epäillä jotain?

Kysykää jos haluatte vielä tietää jotakin, musta tuntuu että mulla jäi jotain oleellista sanomatta. Mutta tosiaanki haluaisin olla tän ihmisen kanssa ja haluaisin tietää vastauksen siihen että onko se mun kanssa vaan seksin toivos. Kysyin siltä kerran, pöhnässä, että onko se mun kanssa vaan sen takia mutta se sano että "en tietenkään, semmonen on aivan tyhmää". Kaveriki sanoo että "Se välittää susta. Sen huomas sen ilmeistä, eleistä, käytöksestä ja äänestä."

Kommentit (9)

heica

No ensinnäkin, ei kehenkään oikeasti voi rakastua kuukaudessa. Ehkä syvä ihastus on mahdollista.

En halua olla ilonpilaaja, mutta kun mies sanoo "rakastan sua", ne on vaan pari taikasanaa jolla tyttö voidaan uskotella mihin vaan. Ei siinä tyttö osaa aina ihan järjellä ajatella jos vanhempi mies suunnilleen suutelee maata jalkojen alla, kaikki tämä vain saadakseen sitä yhtä asiaa: seksiä.
Eri asia olisi, jos olisitte tunteneet paljon kauemmin ja juttu olisi lähtenyt käyntiin ennemmän kaveripohjalta ja hitaammin kuin tässä tapauksessa. Silloin voisi jopa ajatella että mies oikeasti välittäisi.

Mieti nyt järjellä, äläkä ole liian sinisilmänen.

Repale

Mie kehottaisin, että tutustutte toisiinne ihan rauhassa. Hankala antaa mitään yksityiskohtaisempia neuvoja kun en tunne kumpaakaan teistä. Jos epäilyttää, että mies haluaa kanssasi vain sänkyyn niin voithan sanoa, että haluat odottaa ja tutustua rauhassa ennen mitään lähempää kontaktia. Jos se on jätkälle ihan okei, niin sitten varmaan ei ole hätää. Jos taas alkaa hirveä vonkaaminen ja painostaminen niin sitten varmaan osaat itsekin päätellä mikä on miehellä tärkeintä. Tsemppiä ja toivotaan että kaikki selviää parhain päin. :)

aapo

Oletko kysynyt miehen suunnitelmista elämässä?
Jakaako hän asioita kanssasi?
Kuinka innokkaasti mies haluaa sänkyyn?
Oletko tavannut miehen perhettä ja kavereita?

Seksiseuran haku paljastunee aika hyvin siitä ettei toinen halua ottaa parisuhdetta vakavasti. Toisaalta, jos sinusta(kin) on alright että harrastatte seksiä, pitääkö siitä tehdä kauppatavaraa?

Pennsylvania

Heica on tosi vakaasti sitä mieltä, että ei ole mahdollista, että miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa. Miksei? Yhtä nopeastihan se tyttökin tässä vannoo rakkauttaan, yhtä nopeasti senkin puolelta kaikki on edennyt! Eihän tyttökään halua vain seksiä? Jos olet sitä mieltä, että asia on eri, kun toinen osapuoli on mies, syylistyt mielestäni jonkinmoiseen sukupuolirasismiin. Mieshän jopa toppuutteli, kun tyttö yritti viedä toimintaa eteenpäin! 3 vuoden ikäero ei ole kaikissa tilanteissa ollenkaan suuri. Itse tapailin 16 vuotiaana itseäni 6 vuotta vanhempaa miestä, petiin ei päädytty koskaan, vaikka itse olisin ollut ihan messissä. Enkä vieläkään ajattele, että tämä kyseinen ihminen olisi ollut silloin minulle mitenkään liian vanha, liian mies, tai liian yhtäänmitään, miksi suhteemme olisi ollut huono asetelmaltaan.

Ei kai ihmisten motiiveja voi koskaan tietää, etukäteen nyt varsinkaan. Mutta pienempi "rikos", kuin etukäteen tuomitseminen, minusta on luottaminen. Ihan varmasti, jos luottaa sinisilmäisesti kaikkeen ja kaikkiin, saa joskus nenilleen. Se kasvattaa. Tässä ei ole ilmennyt mitään syytä, miksi mies pitäisi tuomita. Miksi siis tehdä etukäteen olemattomasta asiasta ongelma? Luottamus on ihan kaunis asia, ja eikö ihmiset voisi tuomita vasta syylliseksi todistamisen jälkeen.

Baby-G

Mun mielestä tuollaiset asiat on hyvin pitkälti pääteltävä siitä, miten mies käyttäytyy silloin, kun ei olla sänkypuuhissa (en tarkoita nyt pelkkää seksiä, vaan ihan yleistä kähmintää, pussailua, sellaisia tilanteita mitkä todennäköisimmin johtaisivat petihommiin).

Esim. onko hän kiinnostunut asioistasi makuuhuoneen ulkopuolella, osoittaako fyysistä huomiota muuten kuin lääppimällä tai "siinä mielessä" (kädestä pitäminen, halailu) haluaako hän todella tietää perheestäsi, harrastuksistasi, koulustasi yms. Vaiko haluaako aina viettää aikaa vain sisätiloissa kaksin ja kuherrella.

Kun kyseessä on sua vanhempi mies, hän on saattanut aiemmissa suhteissaan olla tottunut saamaan seksiä, ja juuri se, että osaako hän sitten suhtautua suhun varovaisemmin kun olet nuorempi ja kokemattomampi, kertoo onko hän vain sen yhden asian perässä.

Musta vaikuttaa ainakin tuon aloitusviestin perusteella että ei halua pelkkää seksiä. Rakkaudentunnustukset noin lyhyen ajan jälkeen on ehkä vähän liioiteltua, mutta oon huomannut että joiltain ihmisiltä sellaset sujahtaa suusta liian helposti.. Se on ikävää, en usko et tunteet voi kehittyä niin vahvoiksi noin lyhyessä ajassa. Mut en tässä tapauksessa usko et kyseessä on mikään yritys saada tyttö luottamaan ja tätä kautta sänkyyn.

heica

Pennsylvania, sä itse väität asioita musta jotka ei pidä paikkansa ja vain oletat niiden pitävän paikkansa. Miksen mä saisi myös laukoa ihan samanlaisia oletuksia miehestä vaikken oikeasti tiedä hänestä juuri mitään koska en tunne häntä?
3 vuoden ikäero ei todellakaan ole suuri, mutta on eri asia minkä ikäisiä ihmiset ovat. Kuitekin, aloittaja on vasta 16, mies jo 19. Uskon melkeen 100% että näillä kahdella on täysin eri elämäntilanteet elämässä, 16 vuotiailla on omanlaisensa elämä 19 omanlaisensa. Ja ensinnäkin, 16 vuotias on minusta vielä jossain määrin lapsi, 19 vuotias jos aikuinen ihminen. [size=9](Ikäistään kypsempi tai lapsellisempihan voi silti aina olla.)[/size]
Niin ja en jaksa edes uskoa, että kuukaudessa ( ! ) voisi oikeasti rakastua johonkin. Olin minäkin aikoinani (juuri 16 vuotiaana) yli 4 vuotta muka rakastunut yhteen poikaan samasta koulusta, mutta kun tiet sitten erosi niin tajusin ettei se tunne ollut muuta kuin joku syvä ihastus ja siinä se. Eli uskon että tässä jutussa on samanlainen tilanne aloittajallakin. Luulin oikeasti että rakastin poikaa koko 4 vuotta, oikeasti tuossa iässä en edes tiennyt mitä se oikea rakkaus on. En kuitekaan poissulje sitä, ettei 16 vuotias voisi oikeasti elää parisuhteessa ja oikeasti tietää mitä se rakkaus on, oletan kuitenkin että tämä pari on jo ollut vuosia yhdessä, ehkä olleet kavereita nuorempia tai muuta vastaavaa ja seurustelu ei ole mitään "me alettii olee tos 2kk sit, ihkuu".

TaskuMyy

Empä usko että oletten ihan rakastuneita 10 pvässä? :shock:

Sinuna antasin nyt ajan vain kulua ja katsot jaksaako hän odottaa seksiä..

pähkinä-

Se, että käyttää sanoja "rakastaa" ja "rakastunut" vähän turhan heppoisesti ei tee ihmisestä pahaa, helposti sitä käyttää vahvoja sanoja kun yrittää kuvailla voimakasta ihastumista... Enkä mä nähnyt aloitusviestissä mitään muuta ongelmaa. Jos mies olisi vain seksin perässä niin luulisi että se olisi jo ottanut mitä halusi, eikä kysellyt että oletko ihan varmasti valmis... Itsehän sen päätät haluatko harrastaa seksiä ja jos niin milloin, mutta voisit joka tapauksessa antaa tyypille mahdollisuuden etkä epäillä niin kauheasti. Elämässä pitää ottaa riskejäkin jos haluaa saada jotain. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat