Lässyttely - Parisuhteet

Essie

hmm onkohan "lässyttely" oikea sana? nojoo, mutta onko täällä muita jotka lässyttää poikaystävälle/miehelle JOSKUS?
"mitä mun pieni pallero" semmosella söpisäänellä? :D söpistarinoita kehiin :D

Sivut

Kommentit (56)

miepa

hmmm,.. suurinpiirtein aina ja joka päivä lässytetään, vaikka yhteistä aikaa on takana jo kohta pari vuotta.
voin vain kuvitella kuinka ällösöpikseltä se kuulostaa muiden korvaan :lol:
mutta kai se on vaan jotenkin jäänyt päälle, siihen on vaan niin tottunut. olis se outoo jos yhtäkkiä söpöily loppuisi. mutta ei sitä tietenkään joka hetki ole, pystytään me normaalistikin kommunikoimaan :D

oon joskus aatellu, että kai se on meidän persoonissakin. molemmat tykätään söpöistäja kauniista asioista ja ollaan muutenkin herkkiä. joten jos toinen on pikkusenkin lutunen niin se on sitten LUUUTUNEEEEEN!!! <3 <3 :roll: ehe

Yummy

Joo, kyllä meilläkin tolleen "lässytetään". :P Ja myöskin osataan kommunikoida myös normaalisti. Näinhän on jossain sanottu, että aikuinen saa olla lapsellinen oman rakkaansa kanssa ja se on varmasti tosi yleistäkin. Joskus mietin itekin, että tää kuulostaa varmasti tosi ällöttävältä ja idioottimaiselta muille, mut ei me lässyttelyä harrastetakaan, kun ihan kaksistaan. Joskus mietin kanssa, et ärsyttääkö se kultaa, mutta kyllä sekin osaa lässyttää ja joskus ollaan juteltukin, että on se ihan normaalia.

Cara-

Tätä ei ole meillä tapahtunut ikinä, vaikka muuten kyllä saatetaan käyttäytyä kuin 2-vuotiaat. :D Ei se tuntunut luontevalta alussakaan, ja sovittiinkin ettei koskaan olla "mussukoita", vaikka mitä tahansa muuta oltaisiinkin.

TaskuMyy

Ite en henkilökohtasesti tykkää tuosta lässyttelystä, en tee sitä poikaystävälle eikä poikaystävä tee miulle, hyvä niin :)
Se menee jo hieman yliampuvaksi..

Tsein

Ei ikinä! Lässytys on yksi rasittavimmista asioista, mitä voi joutua toisen suusta kuuntelemaan eikä tulis mieleenkään lässyttää myöskään omalle miehelle. Meillä on tapana keskustella ihan niinku aikuiset ihmiset, jopa silloin kun vaihdetaan hellittelyitä.

heica

En muuten mäkään lässytä mitään vauvalässytystä, hyi kamala.
Meillä "lässytetään" kun puhutaan jotain höpsöä ja ihanaa, se on mun mielestä ihan aikusen ihmisen tapasta.

zera

Mä taidan kanssa lässyttää välillä poikaystävälle. Kun muut tekee sitä, mua ärsyttää aina ihan kamalasti enkä tajua ikinä, että teen ihan samaa itsekin.

Yummy
heica
Meillä "lässytetään" kun puhutaan jotain höpsöä ja ihanaa, se on mun mielestä ihan aikusen ihmisen tapasta.

Niin no, tuli just mieleen, että ihmisillä saattaa tulla erilaisia käsityksiä tosta lässytys-sanasta. Ei meilläkään mitään vauvailua ole.
Puhutaan kyllä just silleen "mitä mun oma pieni kulta", mut ihan suht perusäänellä, sellasella hellällä äänellä. :)

zera
heica

No joo, harvemmin mäkään sellaista ihan vauvalässytystä puhun...

Amorous

Meilläkään ei lässytellä. Ei semmosta vauvalässytystä eikä semmosta söpistely lässytystä. Kyllä ne ihanat sanat sanotaan ihan normaaliin ääneen.

gnirom

Yhdyn edellisiin, ei nyt varsinaisesti tarvi onneks puhua niinku vauvoille :D , mutta kyllä söpöstellään oikeestaan päivittäin. sinänsä on kiva et on tommonen oma salaisuus, jota muut ei kuule :) ja varmasti nauraisivat jos kuulisivat :lol: lähinnä käytetään hellittelynimiä sellaiseen söpöilyäänesävyyn.

Nobeliski

Valitettavasti tulee puhuttua lässyttäen. Tyttöystävä nimittäin inhoaa sitä yli kaiken ja olis pakko päästä lässytyksestä eroon. Itsekuria se vaan vaatii :)

Mistake

Musta on kiva lässyttää(puhun melko normaalil äänel) kullalle, sanon sitä pupuks, puputiks, karvapalleros ja vaikka mitä, ei se pahakseen oo pistäny ja lässyttä se minullekkin :D

Essie
heica

no ei tässä semmosta vauva hössötystä tarkotetakkaan.. siis ihan semmosta söpöilyä vaan

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat