Yllättikö rakkaus? - Parisuhteet

Nobeliski

Itse olen lyötänyt armaani paikasta jota en koskaan uskonut. Halusin siis kysyä yllättikö rakkaus teidät?

Itselleni kävi niin että saatuani pakit eräältä vaalealta viikinki mieheltä olin koko syksyn lamassa. Tutustuin kuitenkin tyttöön joka tuli opiskelemaan samaan kouluun kanssani. Meistä tuli nopeasti ystävät. Eräänä iltana hän totesi että voisi vaikka nukkua kanssani samassa sängyssä. Koko yön heräilin joka kerta kun hän kääntyi.

Aivan ajattelematta. Muutama päivä myöhemmin. Makasimme sängyllä ja minun yksin kertaisesti rupesi tekemään mieli nuolla hänen niskaansa. En edes ajatellut että se voisi olla jotenkin seksuaalista :lol:

Nyt olemme olleet kohta vuoden yhdessä. Kumpikaan ei osannut odottaa sitä mutta niin siinä vain kävi.

Sivut

Kommentit (18)

Chaera

Yllättihän se. Kuvittelin ensin että ollaan jätkän kanssa aivan liian erilaisia, mutta sitten kävikin näin.. :roll: Puoli vuotta jo takana päin.

Celestia

Jollain tapaa yllätti kyllä, ensin sitä oli sinkkuna ja olin ihan varma että tulisin olemaan vielä pitkään. En vaan uskonu että täältä omasta pikkukaupungista voisi rakkautta löytää. Sitten ihan yllättäen, täysin puun takaa tuo kulta ilmaantui jostain mun elämään ja se oli sitten menoa saman tien :) Kliseistä ehkä, mutta niin siinä vaan kävi että se rakkaus löytyi juuri silloin kun olin jo luovuttanut/menettänyt toivoni :)

Inga

Kyllä yllätti. Olin ollut kolmisen vuotta sinkkuna enkä kuvitellutkaan alkavani seurustella kenenkään kanssa. Olin varma, etten koskaan menisi naimisiin tai tekisi mitään vain miehen takia enkä koskaan löytäisi pienistä piireistä ketään, sillä kaikki ikäiseni miehet tuntuivat keskenkasvuisilta pikkupojilta.

Niin siinä kuitenkin kävi, että kaksi vuotta sitten rakastuin töissä ollessani itseäni seitsemän vuotta vanhempaan kurssin esimieheeni ja nyt olemme naimisissa.

Beatriz

Yllätti kyllä. Tunnettiin toisemme jo pitkään, mutta oltiin silloin vielä teinejä, enkä koskaan kuvitellutkaan, että se poika voisi olla tulevaisuudessa avopuolisoni..
Mutta kun vähän kasvettiin ja aikuistuttiin niin sitten se rakkaus leimahti :) Yllätyin ensin omista tuntemuksistani ja sitten vielä siitä että toinen tunsi samoin. Jotenkin olen vieläkin niin yllättäynyt siitä että löysin rakkauden<3

angeliina

Kyllähän se aika ovelasti yllätti.
Kesätöissä työparista ei pystynykkään luopumaan kun kesätöiden viiminen päivä oli ja näin kävi.
Toki olin tavannut hänet jo monta kertaa vapaa-ajalla ennen töiden loppumista, mutta ihan kaveri mielessä.
Ja ekat työviikot vihasimme toisiamme ja ärsytimme toisiamme tahallamme. Lopulta totesimme että mitäs me tässä toisiamme ärsytämme kun emme edes tunne toisiamme ja niin rupesimme juttelemaan enemmän henkeviä.
Mutta ei valittamista, en olisi ehkä muute päässyt näin läheiseksi kultani kanssa ja emme olisi ehkä koskaan tavanneet ilman kesätöitä.

gnirom

ei oikeastaan yllättänyt. mulla oli tavallaan haku päällä ja pari muuta treffikumppania siinä alla. tokihan se oli positiivista että kerrankin osu kohdalle oikea :), mutta jostain syystä kaikki tuntu niin luonnolliselta että en osannut edes yllättyä.

Chocolat

Minut yllätti, ihastuin mieheen heti mutta olin varma että hän oli jo varattu. Selvisi muutaman päivän kuluttua että ei ole ja noin puolitoista viikkoa myöhemmin hän kertoi että on tykästynyt minuun :) Menin hänen työpaikalleen harjoittelemaan ja ajattelin että hän pitää muutenkin pöljänä mua. Tässä sitä vielä ollaan :) <3

mila_

Todellakin yllätti! Olin juuri kuukausi sitten päättänyt kolme vuotta kestäneen suhteen ja en ollut yhtään haku päällä, kun baarissa sitten näin nykyisen avokkini. Joku vaan kolahti ja vaikka muutin kahden viikon kuluttua tapaamisestamme 600 kilsan päähän, ollaan nyt yhessä kaikista vaikeuksista huolimatta.

anni

Rakkaus todellakin yllätti minut!

Oltiin tehty tän pojan kanssa tehty töitä yhessä jo kolme kesää ennen ku ihastuttiin toisiimme. Sit vaan yhtäkkii kolahti ja kovaa! :) Kuukauden verran sitä iloa kesti. Nyt se on ikävä kyllä jo ohi. :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat