Onko sinun poikaystäväsi hyvä lohduttaja? - Parisuhteet

Essie

Millaisia lohduttaja miehiä löytyy cosmonaisilta?

oma poikaystävä ottaa kyllä halaukseen aina ja silittää selkää tai päätä tai puhuu kauniisti kun mulla on pahamieli, mutta joskus sitä naurattaa vähän ja sanoo mua höpsöks jos itken jostain ulkonäköjutuista :D mutta sillon ku meillä on riitaa nii ei aina oikee lohdutus onna a:S

Sivut

Kommentit (60)

Beatriz

Joskus on joskus taas ei.. Mutta kyllä se ainakin sillon ku yrittää niin ihan hyvin osaa lohduttaa :) Ottaa kainaloon, silittelee ja halailee ja koitaa saaha piristymään (yleensä kertomalla huonoja vitsejä :roll: ). mutta kyllä se piristää jo jos toinen selkeesti yrittää ja välittää.
Joskus taas kun kulta ei ees yritä vaan on asenteella "mikä sulla muka taas on" niin sillon tuntuu että se ei oikeesti ymmärrä mun tunteita ihan yhtään. Yleensä mä sitten sille vähän suutahan jos se on mun tunteista noin välinpitämätön... :evil: mutta kyllä se sillonki sitten kun näkee että en vaan turhaan kiukuttele vaan mulla on oikeesti paha mieli, kun esim itken, niin se sitte tulee mua vähän ajan päästä halaileen ja lohduttaan :)

että on se loppujen lopuksi hyvä lohduttaja. onhan se myös mun paras ystävä<3

marika_

Ei nyt mikään maailmanparas, mut kyllä se parhaansa yrittää. Vähän kömpelöä välillä, tai ottaa kyllä kainaloon mut sit kun ei keksi mitään sanottavaa niin menee sanomaan jotain "noh.. kyllä se siitä.." :D Mut no, pojot yrittämisestä. Ja kyllä se pelkästään toisen läsnäolo ja yrittäminen lohduttaa, vaikka ne yritykset nyt meneekin välillä hiukan käsille.

shazzer

Riippuu asiasta. Vasta aloin itkemään kun oli todella huono päivä. Se ei oikein tienny mitä tehdä, vaikka olisin vain tarvinnut halauksen. Menin sitten itse sen syliin ja kuiskasin että en muuta tarvi. Ja ihana halaus se olikin, vaikka itse aloitteen tein.
Ehkä sitä pitää vaan vähän kouluttaa.

Vasta purkasin tuntojani eräästä asiasta joka vaivasi, ja osasi lohduttaa sanoillansa.

Osaa ja ei osaa.

Essie

[quote author="shazzer"]Riippuu asiasta. Vasta aloin itkemään kun oli todella huono päivä. Se ei oikein tienny mitä tehdä, vaikka olisin vain tarvinnut halauksen. Menin sitten itse sen syliin ja kuiskasin että en muuta tarvi. Ja ihana halaus se olikin, vaikka itse aloitteen tein.
Ehkä sitä pitää vaan vähän kouluttaa

mulla on kans joskus ollu tämmönen tilanne ja sitte poikaystävä ei oo oikeen tehnyt mitään kun ei tienny miten lohduttaisi. Sitä vaan kaipaa sen halauksen, se kun poistaa tuhat murhetta<3

flaps

riippuen tilanteesta. välillä kulta ei edes hoksaa millon tarviisin lohdutusta,sillon pitää vaan sanoo että lohdutas nyt vähäsen.
kaukosuhteessa lohduttaminen on vähän hankalaa, sillon kun ollaan lähekkäin niin kulta osaa lohduttaa, puhelimitse ei.
kyllä se on pikkuhiljaa paremmaksi lohduttajaksi muuttunut :)

Chaera

Kyllähän tuo minun ukkelini osaa lohduttaa, ja lohduttaakin juuri niin kuin haluan; on lähellä ja kuuntelee, mutta ei lauo mitään väkisin väännettyjä rakentavia lausahduksia. :D

Aika usein mua piristää jo pelkästään se, kuinka myötätuntoinen poikaystäväni osaakaan olla.. Hyvä ettei purskahda itkuun kun minä huonoina hetkinä vollotan sydämeni kyllyydestä vasten sen rintaa. =)

Essie
Chaera
Kyllähän tuo minun ukkelini osaa lohduttaa, ja lohduttaakin juuri niin kuin haluan; on lähellä ja kuuntelee, mutta ei lauo mitään väkisin väännettyjä rakentavia lausahduksia. :D

Aika usein mua piristää jo pelkästään se, kuinka myötätuntoinen poikaystäväni osaakaan olla.. Hyvä ettei purskahda itkuun kun minä huonoina hetkinä vollotan sydämeni kyllyydestä vasten sen rintaa. =)

voikun ihana<3

Baby-G

No mulle tärkeintä on et saan ite olla surullinen ja purkaa, ja et toinen vaan on siinä ja halaa. En silleen tarvii rohkaisevia sanoja tai muuta, mieluummin haluun vaan sitä hiljaista tukee.

Eli joo, on se hyvä lohduttaja.

Elmeri

Mikäköhän myötätunnoton olento mun mukaan on sattunut :shock:
Jos selitän sille, ettei tunnu kivalta kun vanhemmat huutaa tai vastaavaa, niin yleensä saan kuulla mun huonosta asenteesta.....
Ei se oo varmaan kertaakaan lohdutanut mua tän meijän yhteisen taipaleen aikana. Tosin mä yritän aina näyttää niin vahvalta sen edessä, etten haluu murtua sen edessä. Ehkä joskus pitäisi vaan antaa mennä ja päästää itsensä itkemään kun tuntuu pahalta.... ehkä se sit lohduttais :roll:

ei siis sillä että hakisin sääliä itkemällä, enhän mä edes sellaista osais

Celestia

Sanotaan näin, että useimmiten on :) Jos muru huomaa että mulla on paha mieli jostain, niin kyllä se aina ottaa kainaloon/syliin ja halaa + silittelee. Sitten jos se näkee mun itkevän, niin kysyy kyllä aina että mikä itkettää, ja pitää sitten mua hyvänä halaamalla ym. Usein on käynyt niinkin, että jos mulla on tosi paha mieli jostain ja oon surullinen, niin sitten kullallekin tulee paha mieli kun se on niin myötätuntoinen.

Toisinaan taas se ei välttämättä huomaa/tajua että mulla on paha mieli, tai sitten se vaan haluaa antaa mun olla rauhassa (?). Mutta useimmiten siis kuitenkin ottaa lähelle ja lohduttaa, ei juurikaan sanallisesti mutta fyysisesti sitten. Tosin en ees aina kaipaa niitä sanoja. Joskus ne kyllä auttaa paremmin kuin pelkkä halaus, mutta useimmiten riittää vaan se toisen läheisyys.

Yummy

Mun poikaystävä on kyllä maailman paras lohduttaja.. :) Se tietää, milloin pitää vaan kuunnella ja halia, milloin pitää antaa neuvoja, ja milloin pitää sanoa: "joo, oon ihan samaa mieltä, että se on ihan k*sipää": :P:D

esiska

Kyllähän kulta osaa lohduttaa ja mielestäni hyvin :D En kaipaa sääliä, mutta ymmärrystä kylläkin.
Mursin jalkani töissä ja kulta tuli jätskin kanssa hemmotelemaan :P
Kerran hän itse pyysi kertomaan mitä mulle on tehty, hän huomasi häpeän itseäni kohtaan ja sen etten luota keneenkään. Kerroin anoreksiasta, hakkaamisista, pettämisistä, raiskauksesta ja huonosta itsetunnosta. Kulta veti tiukemmin kainaloon ja oli hetken hiljaa, sitten hän sanoi rakastavansa minut ehjäksi :D muuta en olisi voinutkaan toivoa sillä hetkellä.
Aina kun jokin menee huonosti niin kulta pyytää hänen luokseen.
Kai se niinkin on että jos mies välittää niin kyllä hän lohduttaa tarpeen vaatiessa, enemmän tai vähemmän hyvin :wink: Mutta tärkeintä että yrittää.

Essie
esiska
Kyllähän kulta osaa lohduttaa ja mielestäni hyvin :D En kaipaa sääliä, mutta ymmärrystä kylläkin.
Mursin jalkani töissä ja kulta tuli jätskin kanssa hemmotelemaan :P
Kerran hän itse pyysi kertomaan mitä mulle on tehty, hän huomasi häpeän itseäni kohtaan ja sen etten luota keneenkään. Kerroin anoreksiasta, hakkaamisista, pettämisistä, raiskauksesta ja huonosta itsetunnosta. Kulta veti tiukemmin kainaloon ja oli hetken hiljaa, sitten hän sanoi rakastavansa minut ehjäksi :D muuta en olisi voinutkaan toivoa sillä hetkellä.
Aina kun jokin menee huonosti niin kulta pyytää hänen luokseen.
Kai se niinkin on että jos mies välittää niin kyllä hän lohduttaa tarpeen vaatiessa, enemmän tai vähemmän hyvin :wink: Mutta tärkeintä että yrittää.

voi tää oli aivan ihana<3

Chaera

Kyllä nää jutut on söpöjä.. Tänään on taas yliherkkä päivä mutta hyvä etten rupea vollottamaan. "Rakastan sinut ehjäksi" *awwws* :')

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat