Kullanvanhemmat ei oikein hyväksy minua - Parisuhteet

Teen-age

Nii-in, kullan vanhemmat ei oikein hyväksy minua ikäeromme takia. (minä 14 ja kulta 16, kummakki täyttäny tnä vuonna.) Ne pitävät minua suoraan sanottuna ala-asteikäisenä. Tai vittuilevat kullalleni et: '' taas se hyppää jossaki kylällä sen ala-aste tytön kans. Ja vissiin haluaisivat et erottais :S. Eikä ne edes tunne minua. Ollaan oltu 4kk yhes. Mitä mä oikein teen, ei tämmönen voi koitua suhteen lopuksi. He siis todella vittuilevat minusta kullalleni. :(

Kommentit (7)

shazzer

Nomutta tosiasiassa eihän siitä ole kuin pari vuotta(?) kun olet ala-asteelta päässyt?
No mutta asiaan. Nuoria olette molemmat ja eihän teillä ikäeroa ole kuin 2 vuotta. Antakaa vanhempien ajatella mitä vaan ja ottakaa iisisti. Muutaman vuodden päästä tuo ikä ei ole juttu eikä mikään :)

Emmily_

Ymmärrän kyllä että pitävät sua lapsena (niin kuin oletkin), mutta toisaalta onhan se sun poikaystäväskin vasta 16.. Hmm.. Kannattaa varmaan antaa asian olla, niinkuin Shaz sanoi, jos vielä parin-muutaman vuoden päästä ootte yhessä, niin tilanne on varmasti toinen! :)

TaskuMyy
Emmily_
Ymmärrän kyllä että pitävät sua lapsena (niin kuin oletkin), mutta toisaalta onhan se sun poikaystäväskin vasta 16.. Hmm.. Kannattaa varmaan antaa asian olla, niinkuin Shaz sanoi, jos vielä parin-muutaman vuoden päästä ootte yhessä, niin tilanne on varmasti toinen! :)

Näimpä :)

MyFace

Minun poikaystäväni vanhemmat eivät edes ole tajunneet, että olen poikaystävääni 2 vuotta nuorempi :D Hänen isänsä kysyi kerrankin että "kumpi teistä ajaa?" vaikka eihän minulla ole edes ikää ajokorttiin :lol:

Mirve

^Vähän samantapanen mulla. Kun menin pikaystäväni porukoiden luo ekaa kertaa, ja olin vielä 17 niin 12vuotias veli luuli mua vanhermmaksi ku omaa veljeensä (= poikaystäväni):D, joka on siis kaks vuotta vanhempi. Eli ei se ikä parin vuoden kuluttua tunnu missään, mutta vanhempien mielestä vielä se on näköjään ongelma, mutta hymyilet kauniisti ja oot niinku ei olis mitää ongelmaa, kyllä ne siihen tottuvat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat