Kuinka paljon on liikaa? - Parisuhteet

jennej

Mulla on tällänen "pulma"..haluisin tietää mikä on liikaa seksiä ja jos harrastan poikakaverin kanssa "liikaa" sitä niin mitä mahdollisia seurauksia voi olla?

kyse ei oo siitä etteikö kumpikin haluis päinvastoin..kumpikin haluaa paljon ja kumpikin tekee paljon mahtavan seksin eteen, mutta tätäkin on pohdittu että mikä on liikaa..

Kommentit (8)

zera

Mä en usko, että voi olla jotain rajaa, että joku on liikaa. Se on liikaa sitten kun jommastakummasta tai molemmista osapuolista tuntuu siltä. Tää on mun mielipide.

marika_
zera
Mä en usko, että voi olla jotain rajaa, että joku on liikaa. Se on liikaa sitten kun jommastakummasta tai molemmista osapuolista tuntuu siltä. Tää on mun mielipide.

Samaa mieltä. Tai titysti jos se seksi rupee rajottaan muita menoja (jättää menemättä töihin tai johonkin mihin on sovittu) tai muuten häiritseen elämää, niin sitten. Mut niin kauan ku "muut velvollisuutnsa" saa hoidettua eikä kukaan häiriinny tilanteesta, niin mikäs siitä jos vaikka 10 kertaa päivässä kuksii.

Emmily_

Samaa mieltä edellisten kanssa. Eli kunhan muut velvollisuudet tulee hoidettua, ja että molemmilla osapuolilla on kivaa. Plus siihen asti että tulee jotain fyysisiä tai psyykkisiä seurauksia.

Essie

no mä oon sitä mieltä että ei saa liikaa sekstailla, sillä se on sitten jännempää jossei sitä tee aina ;) pieni tauko tekee tosi hyvää. tauon jälkeen on niin ihanaa!

Essie
Emmily_
^Ehkä joillain nälkä kasvaa syödessä?! ;)

Haa, hyvin mahdollista :wink: mutta kyllä pitkän tauon jälkeen maittaa! varsinkin kun toinen opiskelee muualla ja kun viikonloppuna näkee, niin aijaij ;)

TaskuMyy
Essie
Emmily_
^Ehkä joillain nälkä kasvaa syödessä?! ;)

Haa, hyvin mahdollista :wink: mutta kyllä pitkän tauon jälkeen maittaa! varsinkin kun toinen opiskelee muualla ja kun viikonloppuna näkee, niin aijaij ;)

Totta :wink: :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat