Tavaroiden paiskominen - Parisuhteet

riinaF

Mä en kasvotusten riidellessä heittele tavaroita, yleensä kiukuttaa ja surettaa se riita niin paljon että alan vaan itkeä. Mutta joskus Hepun kanssa tekstareilla käytyjen riitojen aikana tuli paiskottua kännykkää seinään jonkun erityisen kiukuttavan viestin jälkeen :roll: :D

Mulla ei myöskään ole kokemusta miehistä, jotka tavaroita paiskois. Voi olla, että se pelottais mua kun muutenkin olen siinä riitatilanteessa niin herkkä että jo todella kiukkuinen äänensävy voi saada mut pelästymään. Heppu kyllä harrastaa myös tuota puhelinviskomista, mun ansiosta sen kännykän näyttökin on halki, mutta ei se silleen hetkauta kun ei se kuitenkaan mitään paisko kasvotusten riidellessä. Pelästyin jo siitä, kun se tasan kerran on riidan aikana paukauttanut nyrkillä pöytään :lol:

Sivut

Kommentit (254)

SunLion

mun mielestä raivokohtaus on aika voimakas sana enkä tiedä kuuluuko se nyt normaalin ihmisen käytökseen..tai mun mielestä ei. Suuttua toki voi ja olla vihanen..

Essie
SunLion
mun mielestä raivokohtaus on aika voimakas sana enkä tiedä kuuluuko se nyt normaalin ihmisen käytökseen..tai mun mielestä ei. Suuttua toki voi ja olla vihanen..

No onko sun mielestä mieheni käytös raivokohtaus?

Essie
Nyytikki
Meillä ei yleensä tavaroita viskota jos riitelyttää... joskus mies ihan yllättäen suutuksissaan käänsi sängyn ympäri :shock: ja sai kyllä kuulla siitä myöhemmin :lol:

jäikö viimeseks kerraks? :D

Callandor

En kyllä tykkäisi ollenkaan. Itsellä kun ei ikinä aggressio ilmene tavaroiden(kaan) muksimisella niin en pysty käsittämään enkä suhtautumaan. Ja joo, koen sen uhkaavana.

Essie

Gallubista sen verran että oven paiskominenkin lasketaan, tai sänkyynpotkaisu.
[color=red]
lisäsin kieltävän vaihtoehdon -sunlion- [/color]

mitä mieltä te olette suutuspäissään tavaroiden paiskomisesta. esimerkiksi, tyynyn viskaamisesta lattialle, peiton heittäminen, sängyn potkaiseminen ja kaikki muu tämmöinen viskominen.
Oma poikaystäväni on viskaissut kolmen vuoden suhteen aikana kerran tyynyn lattialle, kerran repäissyt lakanan lattialle ja kerran leivän seinään suutuspäissään (siis kun hän on ollut minulle vihainen) onko täällä muita joilla on/ollut tämmöinen tilanne? tai joka itse tekee näin? toisaalta säikytyttää tommonen käytös. mutta mitä tälle voisi tehdä, koska en tykkää tuommoisesta toimintatavast. niin voiko sen muuttaa? poikkis sanoo että tarkoitus ole koskaan ollut että minä sikähdän ja on kyllä hyvin pahoillaan kun sai minut säikähtämään.

väärinkäsityksien välttämiseksi: KYSE ON TAVAROIDEN (minun tapauksessani leipä- lakana ja tyyny) VISKOMISESTA IHAN MAAHAN EI TODELLAKAAN LÄHELLEKKÄÄN TOISTA TAI PÄIN.

Jos kyseessä olisi ollut jokin astiasto tai kova esine olisin kyllä lähtenyt jo menemään.

Emmily_

Tietystikään tyynyllä ei kovin pahaa jälkeä saa aikaiseksi, mutta periaatteesta kokisin silti luultavasti uhkaavana jos toinen suutuspäissään heittelisi, mitä tahansa.

Emmily_

No eihän tuo "ota peittos" -tilanne mitenkään paha oo. Meinaan vaan semmosta että jos ihmisellä on yleensäkin suuttuneena tapana viskellä esineitä toista kohti. Kyllä siinä hiukan varuillaan saa olla.

Essie

no mua vaan jotenki ärsyttää semmonen kun se on mun mielestä niin TURHAA viskoa tavaroita. mun pitäis varmaan vakavissaan sanoa että en tykkää siitä kun se viskoo tavaroita lattialle suutuspäissään

Lefas

Eräänä vappuna mieheni viskas puhelimensa. No rikkihän se meni. Ei tosin minua yrittänyt heittää sillä, vaan seinään. sellasta se on. Jokainen purkaa vihansa erilailla. Seuraavalla viikolla käytiin ostaa sit uus puhelin. Mieluummin purkaa vihansa esineeseen, kuin toiseen ihmiseen.

Essie
Essie
no mua vaan jotenki ärsyttää semmonen kun se on mun mielestä niin TURHAA viskoa tavaroita. mun pitäis varmaan vakavissaan sanoa että en tykkää siitä kun se viskoo tavaroita lattialle suutuspäissään

nii muttakun ei se heitä niitä mua kohti, vaan nimen omaan itse hermoaa ja viskasee jotain lattialle. ei se mua millään heittäisi. no paitsi kerran se tosiaan viskas sen peiton siihen sänkyyn mun viereen että pidä peittos.

Essie
Lefas
Eräänä vappuna mieheni viskas puhelimensa. No rikkihän se meni. Ei tosin minua yrittänyt heittää sillä, vaan seinään. sellasta se on. Jokainen purkaa vihansa erilailla. Seuraavalla viikolla käytiin ostaa sit uus puhelin. Mieluummin purkaa vihansa esineeseen, kuin toiseen ihmiseen.

Nii just tällästä mä meinaan. Mun miehellä on tapana viskata jokin tavara. ja yleensä ku se viskaa nii mä en ole lähelläkään. se viskaa siinä vaiheessa kun mä oon jo toisessa huoneessa. mun tapa on meinaa häipyä toiseen huoneeseen. sit se saatta paiskata oven kiinni tai potkasta sänkyä. mutta aina se tulee kuitenki mun luo 5 minuutin päästä ja pyytää anteeksi lapsellista käytöstä. ja tosiaan tämmöistä ei edes tapahdu usein. ehkä kerran parissa kuukaudessa, jos kyse on jostain isosta riidasta jolle ei meinaa tulla loppua.

heica
Essie

Joo eihän siinä ole mitään järkeä ja turhaahan se on. Varmaan vaan tapa purkaa sitä vihaa, mäkin joskus viskon tyynyjä ja revin papereita jos joku oikeesti v*tuttaa. Mut tehäänhän me muutaki täysin turhaa??
Jos mies rupee tosissaan sua kohti heittelemään, niin sitten vasta huolestuisin.

Essie

mutta mua kohti mies ei koskaan viskaa, nimenomaan ITSEKSEEN. ei minua päinkään. ja tämä tavaroiden viskaus on tapahtunu( ehkä 3 krt) kertaa 3 vuoden aikana. jotenki vaan justiin ku mies ei tee sitä usein niin siihen hermostuu jos niin käy. vaikka tiedän että jotkut purkaa pahaa oloa itsekseen potkaisemalla vaikka sänkyä. ei vaan oo mun tapaista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat