ilkeimmät sanat - Parisuhteet

Essie
Amorous
No varmasti sun miehestä tuntuu iha älyttömän pahalta, jos te ette pysty käsittelemään asioita niin kuin kahden aikusen ihmisen pitäis. Ei miehen pitäis tuntea syyllisyyttä siitä mitä sanoi, ainakaan noi voimakkaasti, mutta hän tuntee noin siun takia. Sen takia että siä rupeat vatvomaan asioita moneen kertaan. Etkö voi vaan asian olla? Satutat oikeesti miestäs koko aika kun vatvot asioita uudestaan ja uudestaan. Tollekkin teiän väärinkäsitykselle te olisitte voineet vaan yhdessä naurahtaa ja se asia olis ollu siinä. Sun miehes selvästi jo miettii onko teidän suhteessa järkeä. Miehes elää todella siellä kipurajoilla, missä suhteen ei pitäis olla. Joskus se lopullinen raja voi tulla vastaan, jos sinä et yritä muuttua.

Nyt pitää tähän kommetoida. A) En ole nyt vatvonut asiaa ollenkaan. Se tapahtui EILEN ja EILEN se myös sovittiin. mies vaan pisti mulle viestiä tänään. Eli nyt minua ei voi syyttää vatvomisesta. Asia on annettu jo olla. Ja kuule sellaset sanat ei naurata jotka loukkaa! ei kuule yhtään. Empä usko että suakaan ois kauheesti naurattanu. ei oo mikään naurun asia. ja se ei mieti onko meidän suhteessa järkeä, vaan se sano että sitä kaduttaa ja se toivoo että mä haluan olla sen kanssa koska se haluaa olla mun kanssa koko loppuelämänsä. eli voisit lukee viestit paremmin. kiitos

Sivut

Kommentit (297)

Essie

Mitkä ovat ilkeimpiä sanoja mitä mies on teille riidellessä/ ollessaan todella vihanen sanonut? tai mitä sinä olet sanonut?

Keskustelua aiheesta.

me olemme molemmat sanoneet joskus rumasti.

blu3

Typerä h uora oon ollut. :) Ei huvita edes jälkeenpäin. :D

edit: Melkein taas ajattelin jotain sensurointia. Niin siis no... Eiköhän kaikki sen h-alkuisen sanan tiedä.

[color=red]*edit by sunlion[/color]

Essie

meillä aika yleiset sanat on Pissapää ja idiootti. mutta ne nyt on semmosia vihan purkaus sanoja eikä niitä koskaan tarkoteta tietenkään. joskus vaan sanoo noin ku on niin vihanen ja haluaa oikee olla paskamainen :D. mutta mä oon kyllä ite semmonen rääväsuu, että saatan sanoa tosi rumasti ku vihastun, enkä edes ajattele mitä puhun jälkeen päin mietin vasta että sanoimpas rumasti. mutta kulti on tottunu mun hermoiluihin eikä osaa ottaa mun sanomisia vakavasti, enkä minäkään kyllä sen. pikemminkin naurettavaa.
ei kaikkea piä ottaa nii vakavasti :lol:

Essie

mutta tietenki on sitte semmosiaki miehiä jotka sanoo ilkeesti ja tarkottaa siitä. ei suostu pyytämään anteeks. mutta ite en oo semmosiin törmänny, onneks :S

MinWooLuv

Kerran mun kultsi haukku mua pökäleeksi!
Kai se luuli että se on kauheen ilkeesti sanottu, mä vaan räjähdin nauramaan :lol:

Pökäle 8)

Emmily_
MinWooLuv
Kai se luuli että se on kauheen ilkeesti sanottu, mä vaan räjähdin nauramaan :lol:

Pökäle 8)

:lol: Sanoko siis ihan tosissaan sen kuitenkin?! Mä oisin kyl revenny kans.

janice

Ei tuo oikeastaan sano mitään pahaa koskaan. :D Joskus monta vuotta sitten tuo h-sana tännekkin aikalailla lipsahti kun olin mokannut pahasti. Se kuitenkin tuntuu aina yhtä pahalta. :/ Harvoin kuitenkaan riidellessäkään toisiamme haukutaan.
Eli oikeastaan mitkään ilkeät sanat eivät huvita, mutta jotkut riidat ovat kyllä niin hauskoja jälkeenpäin. Esimerkiksi se, kun tapeltiin koko päivä siitä oliko mies ollut koneella pari sekuntia vai pidemmän aikaa. Siihen liittyy paljon enemmänkin asiaa, mutta huvittavaa se silti oli. :D

Emmily_
MinWooLuv
Joo ihan tosissaan se mua parjasi :lol: Raukkapieni.

Voi toista.. :lol:

Meillä ei paljon toisiamme haukuta, enemmänkin annetaan rakentavaa kritiikkiä, mikä voi sillä hetkellä loukata/vituttaa...

Essie

joo eimeilläkään haukuta toista pahemmin. no joskus tosiaan sanoo että :"voi että oot kyllä nyt niin pissapää"
mä repesin ku muru sano kerran että haista kakka Kulta :D jotenki tuo kulta ei sopinu tuonne ja sitte tuo sanavalinta kakka. :D ruvettiin kumpiki nauramaan ihan räkänä :Dmonesti hassut sanonnat tekee sovun itsestään

olematon
Essie
haista kakka Kulta
haha :lol: mua on kyllä haukuttu jos vaikka mikskä edellisessä suhteessa :s mutta se oli hiukan erijuttu kun niitä tuppas tulla ilman mitään riitatilanteitakaan.

Emmily_
Essie
joo eimeilläkään haukuta toista pahemmin. no joskus tosiaan sanoo että :"voi että oot kyllä nyt niin pissapää"
mä repesin ku muru sano kerran että haista kakka Kulta :D jotenki tuo kulta ei sopinu tuonne ja sitte tuo sanavalinta kakka. :D ruvettiin kumpiki nauramaan ihan räkänä :Dmonesti hassut sanonnat tekee sovun itsestään

Toi on just hyvä ja ihana tapa osottaa, että nyt kyllä oot tosi ärsyttävä, mutta tykkään susta silti. :) Ihana!

Essie
Emmily_
Essie

Toi on just hyvä ja ihana tapa osottaa, että nyt kyllä oot tosi ärsyttävä, mutta tykkään susta silti. :) Ihana!

Jep, ei siinä tilanteessa voi muutaku ruveta hymyilemään ja mennä halimaan toista<3 vaikka toinen olisi ollut kuinka ittepäinen.

TaskuMyy
MinWooLuv

Pökäle 8)

[color=violet]*reps*[/color]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat