Poikaystävän mieliala ongelmat ..? :s vai? - Parisuhteet

minävain__

Minulla ja poikaystävälläni on melkein sama ongelma .Hän saattaa yhtäkkiä vain mennä "masikseen" jos esim. sen entinen tyttöystävä tulee jotenkin edes kuvioihin.. Se on minullekkin todella ahistavaa, koska tuntuu että se sitten jotenkin "haluaisi" eksänsä takaisin..Tai jotain tuollaista. en kyllä tiedä..
Tämä tuottaa minulle päänvaivaa , koska silloin kun hän on tosi alakuloinen niin pelkään, että hän jättää minut :O Minun pitäisi puhua hänen kanssaan kunnolla tästä asiasta mutta ei ole vielä tullut tilaisuutta, Ja nytkin näämme varmaan vasta perjantaina seuraavam kerran. Toiv. vähän aikaisemmin kuiteskin niin voisimme puhua :( Perjantai iltana kaikki oli meillä helvetin hyvin.. kunnes lauantai iltana eli eilen illalla sen eksä jotain haukku mua jne ja sitten se meni taas tähän ns masennukseen ja on ollut hieman outo.. :(

onko kellään samankaltaisia kokemuksia tai jotain sanottavaa tähän? tää on kauheeta .. :/

Kommentit (3)

small86

Haluatko sinä seurustella pojan kanssa, joka haikalee yhä entisensä perään? Pojan ensin selvittää tunteensa entistä kohtaan, ennekuin lähtee uuteen suhteeseen. Tuollaisessa vain satuttaa toista.

olematon

varmaan kannattaa ekana selvittää johtuuko tuo masistelu siitä, että hän kaipaa entistään. Jos se siitä johtuu niin siinä vaiheessa mies sitten talloo jo sunkin varpaille.

lunacracker

Mjoo, älä huoli, ei toi kyl mielialaongelma oo vielä..
Normaaliahan se on jos vähän ahdistaa ajatus entisestä, jos tosin tuntuu siltä että hän haluaisi eksänsä takaisin niin se on jo semmoinen asia, että kannattaa puhua siitä O_o Eihän se ikinä oo hyväks jos semmoinen jää kummittelemaan suhteessa. Muista vaan että se ei tarkoita automaattisesti että hän haluaa naista takaisin, mua ainakin pelottaa ja hermostuttaa kuin näen eksiäni vaikken halua niitä takaisin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat