Ex-mies / uusi mies. - Parisuhteet

Hilima

[color=red]Asuin avoliitossa 4 vuotta erään miehen kanssa. Hän jäi pettämisestä kiinni, keräsin tavarani asunnosta ja muutin pois (sillä välin kun mies oli toisen naisen luona).

Tapasin miehen seuraavan kerran muuttoni jälkeen viikon kuluttua. Puhuimme asioista ja tulimme molemmat siihen tulokseen, että ero teki meille hyvää, koska suhteemme oli kulkenut samaa rataa puolisen vuotta, eikä asioihin ollut tullut muutosta.

Löysin miehen, jonka kanssa olin seksisuhteessa n. 2 kuukauden ajan. Hän oli vapaa, mutta huonossa maineessa (linnatausta, ei väkivaltainen). Tunsin eläväni ja olin onnellinen, taisimme molemmat ihastuakin toisiimme (mies ainakin myönsi olevansa minuun).

Sitten... Tapasin eräänä viikonloppuna ex-mieheni ja ajauduimme humalassa samaan sänkyyn. Hän seurusteli silloin vielä naisen kanssa, jonka kanssa petti minua. Hän sai minut uskomaan, että muuttuisi, jos ottaisin hänet takaisin. Myönsi tehneensä väärän päätöksen elämässään ja rakasti minua vieläkin. Pyyteli anteeksi jne.

Annoin mahdollisuuden, sen viimeisen.

Olemme nyt eläneet yhdessä 3 kuukautta. Seksiä suhteessamme ei ole ollut viimeisen 3 viikon aikana ollenkaan. Olemme jumittuneet siihen samaan vanhaan, mitä suhteessamme oli ennen eroamme. Tosin ilman pettämistä.

Iltaisin, kun menen nukkumaan.. Mietin tätä miestä, jonka kanssa vietin ne ihanat 2 kuukautta. En saa häntä mielestäni. Näen hänet kaupungilla useinkin, koska liikumme samoissa paikoissa. Joskus tuntuu, että hakeudun samaan paikkaan hänen kanssa ihan vain nähdäkseni hänet! Mieheni on mustasukkainen, minun ei saisi olla tekemisissä tämän linnakundin kanssa.

Olenko kuitenkin tehnyt väärän päätöksen! Onko minulla sittenkään tunteita oikeaa miestäni kohtaan, vai olenko vain sitoutunut siihen tuttuun ja "turvalliseen" taas.

Olen päälle parikymppinen ja perheeni kanssa hyvissä väleissä. He eivät hyväksyneet suhdettani tähän linnakundiin (tuntevat hänet). Olen koittanut selittää, ettei hän ole paha. Hän on vain tehnyt vääriä päätöksiä aikanaan... Mutta puheet kiirivät maineen edellä...

MITÄ TEEN! Auttakaa. :cry: [/color]

Kommentit (3)

TaskuMyy

[color=brown]Oli ehkä hieman typerää palata yhteen sen Martin(keksitty nimi) jonkan kanssa olit sen 4vuotta yhdessä. Koska päädyitte kuitenkin ''pettämisen'' takia tuas sänkyyn.
Martti petti silloista tyttöystäväänsä..
Mistä tiedät tekeekö hän samaa miulle tuas niinkoin aikaisemmin?

Toki ymmärrän, ettei tunteet kuole sormia napsauttamalla, mutta kannattaisiko miettiä kuitenkni jatkavansa yksin suhdetta eteenpäin?
Koska entäs jos Martti pettää siua uudestaan? Annatko taas myähemmin anteeksi?[/color]

Tsein

Tämä kuuluu sarjaan "ongelmia, joita ei voi ratkaista nettipalstalla, vaan joista täytyy puhua oman puolison kanssa". Ainoa ratkaisu on keskustella rakentavasti ja avoimesti sen "oikean miehen" kanssa. Jos olet jo nyt huomannut, että sama arki on koittanut, eikä se ole hyvä, miten voit edes kuvitella eläväsi siinä lopun elämääsi. Vai elätkö hänen kanssaan "toistaiseksi" etkä niinkään ikuisesti?

Uusi ihastus mietityttää tietysti, koska hänen kanssaan ei oletettavasti se arki vielä ehtinyt astua mukaan kuvioihin. 2 kk on sen verran lyhyt aika. Mies saattaa kiehtoa edelleen siksi, että jännitys säilyi siinä suhteessa loppuun asti. Mitenkähän kävisi, jos hänen kanssaan päätyisit yhteen? Olisitko hänen kanssaan samassa tilanteessa neljän vuoden päästä?

Sen kummemmin ei voi sanoa, mitä pitäisi tehdä, mutta se keskustelu on ainoa realistinen vaihtoehto, jos haluat yrittää miehesi kanssa vielä. Asiat eivät mitä ilmeisemmin voi jatkua kuten ovat tähän asti menneet, eivätkä ne siitä mihinkään muutu, jos et ilmaise olevasi tyytymätön. Siis pitkä, asiallinen ja perusteellinen keskustelu siitä mitä kumpikin elämältä ja suhteelta haluaa ja mitä asialle pitää tehdä, jotta molemmat ova tyytyväisiä eikä synny enää tarvetta kummallakaan haikailla muualle.

Hilima

[color=red]Tottakai, fiksuin ratkaisu olisi nostaa kissa pöydälle ja puhua asioista. Eihän ne täällä selviä.. Pakko vain avautua ensin, ennen kuin laitan kaiken mullin mallin.

Niin, en nyt kirjaimellisesti ajatellutkaan, että muuttaisin tämän "seksikumppanin" kanssa yhteen ja ruvettaisiin elämään yhteistä elämää näin yhtäkkiä. Hänen kanssaan vain koin jotain uskomatonta, jotain sellaista mistä en tiennytkään. Nyt sitten haaveilen siitä..

Tuntuu niin kurjalta, en tiedä mistä aloittaisin. Unohdin myöskin mainita, että miehelläni on joitain piirteitä edelleen menneiltä ajoilta. Olimme baarissa eräs viikonloppu, kun löysin hänet istumasta muutaman naisen pöydästä. Kuulin myöhemmin, että hän olisi lirkutellut heille ja koittanut iskeä. No, puheitahan maailmaan mahtuu... Mutta. Se kirpaisi.

Olen kyllä päättänyt mennä päivän kerrallaan ja ottaa vastaan sen, mitä tulee. Oli se sitten pettämistä tai jotain muuta ikävää. En osaa sanoa, haenko suhteesta taas sitä yhtä ainutta virhettä, jonka takia voin lähteä. Että voisin saada sen 100 %:sen varmistuksen, että mieheni on paha eikä tule muuttumaan. Olen niin puhki.[/color]

:(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat