Eestiläiset miehet...? - Parisuhteet

elba

En tiedä,kuuluuko tää tänne vai minne,mutta siis... Kenellekään kokemuksia? Ovatko erilaisia kuin suomalaiset miehet? (jos nyt aletaan yleistämään :D)
Oli kaverin kanssa juttua,mietittiin tätä asiaa että vaikuttaako tuo meri tuossa välissä jotenki :D

Kommentit (6)

olematon

Hyi, mua inhottaa nää eestimeehet. Siis eivät varmaan oo kaikki samanlaisia tietenkään, mutta ne mitä mä olen nähnyt on aivan sanoinkuvailemattoman tyhmiä limanuljaskoja. Oon siis kaupassa töissä jos jollain epäselvää, ja nää tyypit on välillä alkanu seurailemaan esim kun lähtee kotiin, kaverin numeron ovat onkineet auton rekkarin perustella... ja sitten ku nniitä siellä myymälässä näkee ne puhuu toisilleen jotain ja nauraa ja osottelee. Sit niillä on aina joku tyylii "ei oo pokkaa pysähtyä ton eteen ja tukkia sen tie ku se kantaa tota painavaa laatikkoa". Idiootteja sanon minä. Toivottavasti jossain on järkevämpiäkin eestiläisiä. ne tulee tonne kauppaan selkeesti "lihatiskille" arvioimaan kenet ne kelpuuttais ja miten. :roll:

Virginie

Poikaystäväni on venäläinen, mutta asunut suuren osan elämästään Virossa. Hän on ainakin mitä ihanin ihminen :). En oikein osaa sanoa, miten hän eroaa suomalaisesta miehestä, sillä kaikki ihmiset ova niin erilaisia

Fanni

Minulla on yksi tuttu eestiläismies ja minusta hän on mukava :) Ehkä hiukan entinen "paha poika" mutta nykyään kiltti ja töissä käyvä mies. :) Ehkä hieman villi joskus.. :D

reissunainen

En osaa sanoo Suomessa asuvista mut yhteen nuoreen virolaismieheen ku tutustuin ulkomailla ni omat "ennakkoluulot" kaatu samantien. Mies oli hyvin koulutettu, komee ja kielitaitonen. Eli ei todellakaan mikään viinamäyräkoirien rahtaaja :D

Vierailija

jos alatte virolaisten kans seukkaa, nii muistakaa että jätätte kellot kotiin ja lompakot tiukasti kiinni ja vetoketjullisessa taskussa, tai laukussa. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat