sallittu kaveripoika? - Parisuhteet

bawitdaba

Eli kihlattuni on ollut nyt melkein kuukauden intissä ja minä yksin kotona. Välissä on tietty tullut todella yksinäistä ja ystäviä ei nyt ole monia ja hekään eivät aina pysty olemaan seuranani. Menin sit kerran suomi24 chattiin juttelemaan ihan vaan kaverimielessä.. Tapasin erään minua vuoden vanhemman kivan pojan ja juttelin hänen kanssaan chatissa ja pian messengerissäkin. Olemme jotain viikon nyt jutelleet ja tavallaan jo odotankin että häntä siellä jotta voisin jutella hänen kanssaan. Väärin? Hän tietää että olen kihloissa ja muutenkin poikaystävästäni. Hän on jo sanonut että on kiinnostunut minusta ja leikillään sanoikin jo tulevansa luokseni :roll: . Haluaisin ihan muiden mielipiteitäsiitä pitäisikö minun lopettaa juttelu hänen kanssaan etten vain ihastuisi tai mitään sellaista? Meillä on kihlattuni kanssa hyvä ja rakastava suhde ja juttelen tämä pojan kanssa ihan vain ystävinä, mutta onko se väärin?mielipiteitä? kiitos! :shock:

Kommentit (14)

heica

Mieti miten haluaisit poikaystäväsi käyttäytyvän/tekevän sinun tilanteessasi.
En mä tossa näe kuitenkaan mitään väärää, kunhan et ite lähe sellaselle linjalle että "No voisitpa tulla tänne". Et varmaan tykkäis jos poikaystäväs tekis niin?

bawitdaba

no ite oisin vastaan aika mustis poikaystävälleni jos hän olisi tilallani.. mutta en kyllä itsekään näe tässä mitään väärää. Mutta jos hän alkaa liikaa "ahdistelemaan" nii pakkohan se on panna poikki tämä juttelu. :D itselläni ei ole koskaan ollut kaveripoikaa ja haluaisin sellaisen, uskon että pojat ovat luotettavempia kuin työt. Haluaisin vain olla varma ettei tästä ole haittaa kenelekkään

Amorous

Ei kai siinä mitään väärää ole jos teet ittelles selväks sen että tää poika on nyt kaveri poika. Oothan varma ettei sulla pääsis mitenkää kehittymään tunteita tätä netti poikaa kohtaan? Kannattaa pitää myös raja näillä netti pojan jutuilla. Onhan se joo ihan imartelevaa ku saa kuulla joltai tommosta pikku flirttiä, mutta siihenki pitää osata pistää raja. Ite en lähtis kaveraamaan pojan kanssa joka heittää pientä flirttiä ym. Mutta jos te pysytte pitämään tuon kaiken kaveruuden rajoissa ni antaa vaa mennä. :)

heica
bawitdaba
itselläni ei ole koskaan ollut kaveripoikaa ja haluaisin sellaisen, uskon että pojat ovat luotettavempia kuin työt. Haluaisin vain olla varma ettei tästä ole haittaa kenelekkään

Joo! Pojat on kivoja, ja mun mielestä paljon rennompia ja yksinkertasempia kuin naiset/tytöt (puhun nyt ihan omastakin puolestani :lol: ) Mutta siis, muut pojat todellakin vain kavereina, ja jos pojat ei sitä tajua niin mä jätän sellaset vähälle huomiolle.. Tiedän ettei oma mies kauheesti tykkäis jos mä rupeisin kovin läheiseks jonkun toisenki pojan kanssa, joten mieluummin miellytän omaam miestäni kuin tätä kaveripoikaa ;) Eli otan huomioon mieheni mielipiteen enkä huutele "Ei mies mun kavereista päätä!"

Amorous
Oothan varma ettei sulla pääsis mitenkää kehittymään tunteita tätä netti poikaa kohtaan? Kannattaa pitää myös raja näillä netti pojan jutuilla. Onhan se joo ihan imartelevaa ku saa kuulla joltai tommosta pikku flirttiä, mutta siihenki pitää osata pistää raja.

Niimpä. Helpostihan se ihastuminen tapahtuu, varsinkin jos toisella on flirtti päällä tai on muuten vain tositosi mukava. Sekin jo kertoo jonkun verran, kun oikein toivot että poika olis mesessä paikalla jotta saisit jutella hänen kanssaan. Mä jo voisin kuvitella että olisin ihastumassa pikku hiljaa ja perhosia lentelis vatsassa... Sori jos tein kärpäsestä härkäsen, mutta olisiko kiva jos poikaystäväsi toivoisi että joku toinen tyttö olisi mesessä samaan aikaan, hänen kanssaan saisi jutella ja tytöllä on flirtti mielessä (vaikka vaan läpällä)?

Suhfeli

Kysyt varmaan, että onko hänelle jutteleminen väärin, koska sinulla on jotain ihstumisen tunteita häntä kohtaan vai pelkäätkö sitä, että hän yrittää sinua, vaikka sinulla ei ole tunteita häntä kohtaan( En jaksanut lukea kuin aloituksen, olen laiska)

enkelin

itse olisin ainakin varuillani. olen liian monta kertaa saanut huomata sen, että vaikka itse on pitänyt poikaa vain kaverina, on hänellä ollut enemmän mielessä. ja tämä on siis tapahtunut useammin kuin kerran. ainoastaan yhden miehen kanssa olen pystynyt olemaan vain kaveri, ilman että olisi mitään vanhoja juttuja tai pientä sutinaa ilmassa. tämä miespuolinen kaverini on melkein kuin kämppikseni, asuu kerrosta alempana ja opiskelemme samaa alaa.
eli olen sitä mieltä, että niin kauan kuin tuo pysyy vain tuossa juttelussa, niin se voi olla ihan ok. mutta jos huomaat haluavasi aina vain enemmän ja enemmän jutella hänen kanssaan, kannattaa tilannetta arvioida uudelleen.

Emmily_

Kunhan teet miehelle selväksi että olet onnellisessa suhteessa ja et todellakaan ole etsimässä minkään muunlaista kuin kaveriseuraa. Itse potisin tuosta kyllä huonoa omaatuntoa. Sinuna ehkä etsisin sellaisen mesekaverin, joka on samoilla linjoilla kaveri-asian suhteen.

tata
Emmily_
Itse potisin tuosta kyllä huonoa omaatuntoa.

Niin mäkin, mutta toisaalta mä nyt poden huonoa omaatuntoa kummallisistakin asioista :roll:

heica
tata
Emmily_
Itse potisin tuosta kyllä huonoa omaatuntoa.

Niin mäkin, mutta toisaalta mä nyt poden huonoa omaatuntoa kummallisistakin asioista :roll:

you're not alone! mulle tulee paha olo jos tapan ees kärpäsen. Yleensä pyrin kuskaamaan kaikki ötökät sisältä ulos jossain tulitikkurasiassa tai muussa sellasessa... en oo pystyny tappamaan ainuttakaan eläintä (tahallani) sen jälkeen kun koirani kuoli..
Se on hyvä jos omatunto soi, sillon tietää vetää rajan jos meinaa vähä heittää.

tata
heica
Se on hyvä jos omatunto soi, sillon tietää vetää rajan jos meinaa vähä heittää.

Ei siin muuten mitään, mut omatuntoilen ihan typeristäkin asioista, mistä ei ois mitään syytä :?

bawitdaba

pitäisiköhän sitten sanoa hänelle että en voi jutella hänen kanssaan enempää.... no aijon kattoa vielä että muuttuuko hänen juttunsa ja osaahan hän käyttäytyä kaverimaisesti. Jos ei niin se on hyvästit sitten. En ole kertonut hänestä poikaystävälleni, en tiedä miksi en. ehkä ajattelen että hän vain tulisi mustasukkaiseksi... mutta jos olemme vain kavereita niin voi kai hänestä kertoa :?

heica

No jos sä aikoisit salata kaveripoikas niin sehän jo kertoo että teet jotain sellasta mistä poikaystäväs loukkaantuis. Turhaanhan ei kannata antaa mustasukkasuuteen syytä, mutta onko toi kaveripoika sulle kovin tärkeä? Jos poikkikses ei tykkää asiasta (oletan että kerrot myös ne sen "flirtti"-jutut) niin jättäisin sillon ihan vähemmälle ne mesejutut sen toisen pojan kanssa. En ite nimittäin tykkäisi jos mieheni juttelisi naiselle joka haluaisi ehkä olla muutakin kuin kaveri, tai flirttailis mesessä. Siihen on varatunkin niin helppo lähteä mukaan ja ajatella että "Ei pikkuflirtti ketään loukkaa", varsinkaan jos siitä ei aio kertoa kumppanille...

Emmily_

Mikset kertois jos kerran ei oo mitään salattavaa..? Sittenpä se ainakin sulle suuttuu jos saa selville myöhemmin, ja ihmettelee mikset oo kertonu, ja epäilee tietysti pahinta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat