Vaikea jättää poikaystävää - Parisuhteet

mansikkapuuteri_

Olemme olleet yhdessä jo päälle vuoden.
Mutta kaiken tapahtuneen jälkeen, en enään rakasta häntä.
Hän on lyönyt, uhannut tappaa, valehdellut yhtäjaksoisesti 6kuukautta, haukkunut ja on muutenkin vain niin väärä ihminen minulle.
Silti minä en vain pysty jättämään häntä.
Hän pyörii koko ajan mielessäni ja minulla on häntä ikävä.
Samalla minun tekisi mieli kuitenkin vain huutaa hänelle päin naamaa ja jättää.

Olemme eronneet pari kertaa aikaisemmin. Mutta silti aina palanneet yhteen. Tapaan poikaystäväni kohta, ja nyt olen vakavissani sitä mieltä että jätän hänet. En enään kestä tälläistä.
Olen niin alistunut hänen seurassaan, ja hän alkaa herkästä huutamaan.
Enkä minä enään uskalla sanoa sille paljon mitään vastaan.
Hän saa minut nykyään melkein päivittäin itkemään.

Mitä te kehottaisitte minun tekemään tässä tilanteessa?
Hän on kuitenkin niin itsekäs ettei edes pidä tekojaan pahoina.
Ja hänellä on kaikkeen aina joku selitys, ja jollain ihmeen tavalla hän
onnistuu aina kääntämään kaiken pahan mitä on minulle tehnyt,
minun syykseni.

Anteeksi sekainen teksti.

Kommentit (4)

Tsein

Olet erittäin oikeassa siinä, että nyt on oikea aika jättää hänet ja tällä kertaa lopullisesti. Jos mitenkään mahdollista jätä hänet, poista hänen numeronsa puhelimestasi ja lähde yksin pois joksikin aikaa niistä kuvioista joissa poikaystävä pyörii (mene esim. vanhempien luokse, jos asut jossain muualla). Keksi itsellesi muuta tekemistä kuin pojan ajattelu, pidä itsesi kiireisenä. Silloin jää vähemmän aikaa ajatella nöyrtymistä ja anteeksiantoa asioista, joissa ei ole mitään anteeksiannettavaa.

Jossain täällä foorumilla oli ketju narsisteista. Käypä lukaisemassa myös se.

Amorous

Kyllä sun nyt kannattaa jättää tää sun poikaystäväs. Älä anna sen kääntää enää sun päätä. Miä tiedän miten hankalaa on seurustella semmosen kanssa joka saa sut itkemään päivittäin ja joka osaa kääntää kaiken sun syyks. Se on tosi stressaavaa. Sun pitää vaan jättää tää ja niinku Tsein sano keksiä ittelles muuta tekemistä. Ei kannata antaa ittesä ruveta pohtimaan yhteen paluuta ym. Ja tärkeetä on myös pysyä tästä jätkästä erossa. Elä anna sen selitellä sulle. Sehän on taitava puhumaan ja kääntämään siun pään ja ties mitä. Eikö vain? Miäki katkasin edelliseen poikaystävääni välit kokonaan kun erottiin. En uskaltanu antaa sen puhua mulle, koska se varmasti olis kääntäny miun pään. Koitin vaan tehdä jotain muuta. Ja mulla oli myös luottoystävä jolle purkaa tunteita. Se sai mut pysymään järjisä eron aikana.

Suhfeli

Keräät kaiken rohkeutesi ja sanot asiasi hänelle. Mikäli et yksin pysty niin suosittelisin ottamaan ehkäpä ystävän mukaasi tueksi tai ainakin lähelle odottamaan sinua?
Veikkaanpa, että jos ette nyt eroa et enään ikinä pääse hänestä eroon. Vaikuttaa narsistiselta luonteelta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat