Onko tyhmää tehdä näin...(miehen takia?) - Parisuhteet

hannis86

Elikkäs..olen aivan hulluna yhteen mieheen. REilun kuukauden ollaan vasta tunnettu ja vasta viimepäivinä enemmän pietty yhteyttä.
Viime viikolla olin sitten vihdoinkin hänen luonaan yötä..ja tunteeni häntä kohtaan vain vahvistui. JOtenkin hän antoi myös ymmärtää, että ajattelee samoin minusta..

Aikaisemmin, kun soiteltiin, niin sanoin hyvin selvästi, että en halua mitään yhdenyön juttua.. ja pelkään että meneteän hänet kuitenkin, jonka takia en olisi sitten edes lähtenyt tapaamaan häntä..

No nyt sitten tuon tapaamisen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään! kaksi viestiä olen laittanut..kerran soittanut..mutta hiljaisuus vaan jatkuu. Eilinen päivä meni itkiessä, koska en todellakaan halua menettää häntä:(

Mietinkin tässä, että mitä jos lähtis vaan ajeleen vaikka loppuviikosta hänen luokseen...en ilmoittaisi mitään vaan menisin vaan..tyhmääkö...?

Kommentit (14)

hannis86

Siis jatkanpa vielä..eli tarkoitan sitä pitäisikö tuo jätkä unohtaa..vai lähteäkkö ottaan sellainen riski, että lyö oven mun nenän eestä kii... :?:

The Apple Bonkers

itse tekisin niin että lähettäisin viattoman viestin, että siihen suuntaan olisin tulossa, kun siellä on jotain asioita hoidettavana, ja olisi kiva nähdä. saatanpas poiketa luonasi, jos sopii? ja jos ei viestiä kuulu takaisin tai puhelin soittoa, niin toteuttaisin suunnitelman.

jos taas tulee viestiä ettei sovi, niin sitten tietää ainaki että nyt voi laittaa lisää viestiä kun yhteen jo vastannut, hah.

vähän hassua touhua, mutta jos muuten et mielenrauhaa saa...

shazzer

^Tuossa ihan hyvä idea. Laita ensin viestiä että tosiaan siellä päin käymässä asioita hoitamassa ja jos vaikka pistäytyis samalla :)
En menis ihan ilmoittamatta, useat miehet kuitenkin aina ovat melko siistejä jos tulee vieraita (etenkin naisvieraita) niin vähän ennen tietävät sitten siivoilla ja järkätä kämppää kuntoon.
Tunnen itse monta tällaista.

hannis86

Kiitoksia rohkaisusta! Aivan mahtavn kuuloinen tuo idea...taidanpa kokeilla :wink: Myönnän tosiaan, että vähän hullua puuhaa..mutta minkäs minä itselleni voin :roll:

olematon

Mä olen kylä tehnyt noin että oon sanonut että oon tulossa kulmille niin josko samalla moikkaan sitten suakin :D tosin mulla on ollu yleensä aina jotain oikeeta asiaa sinnepäin mihin ikinä oonki ollu menossa, mutta mistäs se herra sen tietää ootko oikeesti menossa vai et? :D

Tsein

Jos olisin mies ja ajattelisin silti kuten nyt, niin säikähtäisin aika pirusti tuollaisesta oven taakse ilmestymisestä. Jos olisin yhtään erilaisissa fiiliksissä eli esimerkiksi siinä uskossa, että tässä nyt vähän tapaillaan ja katellaan mitä tapahtuu, niin tuo voisi säikäyttää lopullisesti pysymään erossa naisesta, joka tunkee kyläänkin väkisin. Jarrua päälle tai ehkä välit katki. Mut sellasta täällä. Miehestähän se riippuu miten reagoi. Toivottavasti ei tullu kylmää kyytiä.

ruusu

Tsein kanssa samaa mieltä! Jos ei kerran vastaa puheluihin ja viesteihin, niin joku syyhän siihen täytyy olla. Ei ehkä kannata vain tupsahtaa oven taakse.

Baby-G

Joo, samaa mieltä kahden ylläolevan kanssa.. Mä kokisin ton todella ahdistavana jos mies tekis mulle tollatavalla, vieläkun alunperin olisin jättänyt viesteihin vastaamatta.

Antaisin ehkä päin vastoin aikaa sille miehelle ottaa yhteyttä.. Kyllä se sen tekee ennen pitkää jos on kiinnostunut.

hannis86

Enpäs sitten toteuttanutkaan tuota suunnitelmaa..varmasti parempi niin. Ehkäpä tuo ottaa yhteyttä..jos ottaa :? Mielessä vain pyörii aina kaikenlaisa ajatuksia..pitäis vähän osata relata välillä... :)

Merilyn

Ei ehkä kannata ottaa elokuvista mallia ja rynnätä ovelle, koska vastaanotto voikin olla aika kylmä, varsinkin jos se ei tosiaan ole soitellut sulle takaisin. Harmillista, mutta kyllähän tuota tapahtuu, ei aina vaan voi klikata.
Itselleni kävi vähän samanlainen juttu entisen poikaystävän kanssa, jonka kanssa itseni ei erityisemmin kiinnostanut olla yhteydessä. Hän siis soitteli muutaman kerran ja kun en vastannut, hän pärähtikin ovelleni. :shock:
Ja vielä toisen kerran. Enpä siinä sitten muuta oikein pystynyt tekemään kun keitin kahvit ja kuuntelin sen avautumista jonka jälkeen pyysin lähtemään. Toisella kerralla en päästänyt sisään.

Bambi Nipple

Ehkä tosiaan miettisin kaksi kertaa. Itse asuimme samassa kerrostalossa miehen kanssa, jota tapailin. En itse niin vakavissani ollut (eli vähemmän kiinnostunut hänen tunteisiin verrattuna) ja järkytys oli valtava, kun hän oven taa pämähti yks kaks yllättäen. Olin nukahtanut sohvalle työpäivän jälkeen enkä muutenkaan ollut kovin vastaanottavaisella tuulella. Eipä siinä mitään, pakkohan toinen oli sisään päästää ja vaihtaa pari sanaa. Onneksi sain vedottua väsymykseen ja mies lähti. Eipä siitä sitten pidemmän päälle mitään tullut, muuta kuin kiusallisia hetkiä rappukäytävässä. Pian sen jälkeen muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.

Aika tylyä olla päästämättä toista sisään! Kuten sanottua, itse en moiseen välttämättä pystyisi..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat