Yhden yön jutut ja yhteydenpito - Parisuhteet

mansikka

Kaksi viikkoa sitten keskiviikkona lähdettiin baariin kaverin kanssa. No sieltä tarttui yksi yhden yön juttu mukaan. Oli ihan mukava ilta ja yö.. Noh aamulla lähtiessä kyseli että soitellaanko vielä. En osannut luvata yhtään mitään. Antoi sitten lähtiessä numeronsa. Meinasin heti perään laittaa jotain viestiä jotta saa mun numeron mutta sitten en vaan saanut aikaiseksi/'uskaltanut' laittaa mitään. Nyt alkaa harmittamaan tuo etten antanut omaa numeroani tälle tai laittanut viestiä silloin. Nyt tuo varmaan on jo liian myöhäistä.. Muistaako tuo enää edes mua tai jos sillä on jo joku uusi tai..... Iskee vaan aina joku paniikki-ahdistus jos jostai jutusta voisi jotain tulla ja peräännyn ja kadun myöhemmin että taas kävi noin :(

Kommentit (8)

pipii

Ei kai koskaan oo liian myöhästä, mut olisi ollut kuiten hyvä sen viikon aika laittaa viestii tai antaa oma numero. Ja se jätkä viel varmaan ois halunnu jotai vakavanpaa, mut luulee et sä haluat vain yhen yön juttuja.

mansikka

Silloin jo seuraavana vkonloppuna tuli semmoinen olo, että olisi pitänyt laittaa se viesti ja meinasin silloin että laitan jotain mutta ajattelin että liian myöhästä. Mutta nyt sen tajuan että ei se siinä vaiheessa vielä liian myöhäistä ollut. Nyt alkaa jo olla :? Sitäkin ajattelin, että se varmaan nyt oikeasti luulee, että mä halusin vain sen yhden yön mutta asiahan ei niin ole. En ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja, ei ole ollut mun juttu.. Tää vaan jotenkin tuntui silloin niin hyvältä..

zanzibar

^voithan sä kokeilla laitta sille viestiä, kannattaa varmaa kuitenki kysyy et vieläkö se muistaa sua :) oihan se kiva jos tulis jotain.. :)

mansikka

Juu mieli tekee ihan hirveästi ottaa yhteyttä.. Ne vaan on nää omat pelot. Jos saankin pakit jne... :roll: Mitähän siihen viestiin voi mahd. kirjoittaa??

Jellu

Mitä sitten vaikka saisit pakit? Ei sun maailma siihen kaadu. Muuten mietit aina, että olis pitäny lähettää viestiä..

Laita jotain, että 'moikka! mitäs sulle kuuluu? mulla on tässä vähän pitäny kiirettä, plaplaplaaplaa... t.xxxx'

Sit se vastaa tai ei vastaa, mut eipähän sun tarvii enää miettiä =) Onnea yritykseen!

SunLion
mansikka
Juu mieli tekee ihan hirveästi ottaa yhteyttä.. Ne vaan on nää omat pelot. Jos saankin pakit jne... :roll: Mitähän siihen viestiin voi mahd. kirjoittaa??
no mitäs sit...ethän sä tunne sitä-

laita viestiä et haluisko se tavata uudestaa vaik siel samas baaris ja sano et oli kiireistä mut pari viikkoo sit tavattiin sun luona jne.. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat