yhteydenpito toisten tyttöjen kanssa - Parisuhteet

zinella

Mitä ajattelisitte jos poikaystävä pitäisi yhteyttä muijaan, jonka kanssa on ollut joskus pari vuotta sitten jtn juttua, mutta nykyään ovat ns." kavereita"

Itsellä on tälläinen tilanne ja joskus aikoja sitten ärsyynnyin koska kyseinen muija oli selvästi jätkästäni kiinnostunut ja poikaystäväkin arvasi sen. joten valitin asiasta hänelle hieman. ja hän sanoi sanovansa tälle muijalle ettei muija enää soittelisi koko ajan. sen jälkeen muija ei tietääkseni soitellut, mutta nykyään kai taas silloin tällöin.
Sanoin kuitenkin jätkälleni että kyllä hän saa kuitenkin sen kaveri olla, mutta että tekisi selväksi että on mun kanssa ja että muijan on turha yrittää mitään.

niin oikeastaan pointti se että ärsyynnyttekö helposti tuollaisesta?
itse alan välillä vainoharhaiseksi, vaikka soittelen itsekin joillekin vanhoille kavereilleni.

Sivut

Kommentit (24)

zanzibar

pikkasen juu, lähinnä alan kiusaamaan leikkimielisesti asiasta, eikä meillä tollasista perheriitaa saa.. mutta tiiän pari tyttöä jotka ovat tiheään tahtiin pyydelleet miestäni kahville ja tollasta, mutta eipä tuo ole mennyt kun ei noiden neitien seura häntä kiinosta.. :)

kansilehti

Itselläni on hiukan sama tilanne. Olen hyvin mustasukkaista sorttia - tiedän että se on melko huono juttu - ja asiaan ei auta lainkaan, että poikaystäväni pitää yhteyttä eksäänsä, he käyvät silloin tällöin kahvilla tai muuten vaan ulkona. Mitä mieltä te olette tästä? Poikaystäväni sanoo, että on eksänsä kanssa vain kaveri, uskon sen kyllä, mutta mieleni on silti sekava ja saan käsittämättömän mustasukkaisuuskohtauksen kun edes ajattelen asiaa. Alan mielessäni miettimään kaikkea typerää.

Meillä on ollut ongelmia suhteessamme, mm. luottamuksen suhteen jne. Se vaikuttaa aika paljon tähän mun mustasukkaisuuteeni. Poikaystäväni on luonteeltaan aika sosiaalinen ja omistaa myös tyttökavereita, jotka ovat myös minun kavereitani. Olen mustasukkainen jo heistä.

Mutta itse asiaan, minä kyllä olen mustasukkainen tuollaisesta. On ok, jos poikaystäväsi tekee selväksi, että haluaa olla sinun kanssasi eikä tunne muita tyttöjä kohtaa mitään. Tiedän, että on helpommin sanottu kuin tehty, naisen mieli on joskus kovinkin hankala :D

Mutta kaikki kyllä hoituu kun on luottamus kunnossa! Jos luottaa, on moinen murehtiminen aivan turhaa :)

Piperr

Mä en tällä hetkellä seurustele, mutta kai tämä on aina tapauskohtaista.. tai että riippuu hyvin paljon siitä miehestä.

Itselläni kuitenkin on todella paljon miespuolisia kavereita, joiden kanssa pidän enemmän tai vähemmän yhteyttä. Voin hyvin lähteä moottoripyöräajelulle kaveripojan kanssa tai vaikka kävelylle. En usko, että muuttaisin tätä jos seurustelisin. Tietysti tekisin miehelle selväksi, että nämä ovat vain kaveritapaamisia ja aivan varmasti myös nämä kaveripoikani saisivat tietää minun seurustelevan. Kaveripoikanikin ovat tahoillaan seurustelleet, mutta silti ovat pitäneet minuun yhteyttä. En tosin ole oikeastaan ikinä sen kummemmin tuntenut heidän tyttöystäviään..

Mulle kaverit ja ystävät ovat sen verran tärkeitä, etten varmaan ikinä hyväksyisi sitä, jos mies yrittäisi rajottaa mun tapaamisia heidän kanssaan.. Sitä en sit tiedä, et miten yrittäisin asian ratkaista, mut näin ajattelen tällä hetkellä. Mä osaan itse olla melkoisen mustasukkainen mutta mun viimesten juttujen ansiosta mä olen jo hieman tottunut siihen, että sillä miehelläkin saattaa olla kaverityttöjä.

TaskuMyy

[color=indigo]Isännällä on naispuolisia tuttuja, enkä voi kieltää niittä :roll: Koska ovat olleet kavereita kauan ennenko me nähtiin!! 8)
Mutta kunhan ei kovin läheisiksi ala.. Muuten ihan ok. Koska itsellänikin on miespuolisia kavereina! [/color]

Carmelita

Kaverit on ihan ok jos ne on eri sukupuolta, esim mun paras ystävä on mies ja puhun sille päivittäin. Se on mulle kuin veli ja voin helpost sanoo rakastavani sitä jne. Joten jotenkin on helppo ymmärtää että miehellä voi olla naiskavereita myös. Olen kuitenkin menettänyt yhden poijan ystävälläni, joten johonkin se raja on vedettävä. Olen erittäin mustasukkainen jos vain saan mahdollisuuden, ja se on tuhonnut monta hyvää alkua.

onnimanni11

mulle yhteydenpito erisukupuolta olevien kaa on ihan ok, mut se et jos ne rupee kahvilla/elokuvis/baaris ramppaan niin kyl mä sit sanoisin pari valittua sanaa

zinella

nyt sitten vaikuttaa siltä että muija yrittää jätkääni : DDD koska se haluu nähä ja ehdottelee tapaamisii. mua ärsyttää! emmä mun mielestvoi niide yhteydenpitoo kieltää kuiteskaa? mitä te tekisitte täsä tilassa?

zinella

ei minua haittaa jos ovat kavereita, mutta ärsyttää kun muija koittaa iskeä poikaystävääni on yrittänyt siitä lähtien kun aloimme seurustelemaan eli 1.5 vuotta sitten ja varmaa sitä ennenkin :shock: ei vaa millää anna olla huoh

zanzibar

jos miehes ei oo kiinostunu tästä neitokaisesta niin asian vois tehä selväks sille naikkosellekkin.. joko hyvällä tai pahalla... mut kannaattaa vähän tiedustella et mitä mieltä mihes on asiasta ettei turhaan aiheuta riitaa tejän välillä..

aapo

Ihmiset eivät ole ihmisiä, vaan miehiä ja naisia. Miehet ovat keskenään kavereita tai vihamiehiä. Naiset ovat toisilleen kavereita tai kilpailijoita. Miehen ja naisen tulee valita vastakkaisesta sukupuolesta vain yksi ihminen, jonka kanssa voi perustaa perheen. Tämän jälkeen heidän tulee lopettaa kaikenlaiset kontaktit ja kanssakäyminen vastakkaista sukupuolta edustavien kanssa.

Mielestäni tämänkaltainen ajattelu on kamalan rajoittavaa! En voisi olla ystävällinen yhdellekään tytölle ilman että se todennäköisesti tulkittaisiin jonkinlaiseksi iskuyritykseksi. Itse en edes ajattelisi asiasta niin, mutta rikollisen todistus syyttömyydestään on arvoton.

TaskuMyy

[color=green]Aapo: Olen samaa mieltä! Jos ovat VAIN KAVEREITA niin miksi pitää rajata että ei saisi olla kontaktissa kaveri mielessä vastakkaiseen sukupuoleen? :roll:

Ne naiset jotka rajaavat tämmöisen niin haluaisin tietää miksi?[/color]

heica

Joo, ei haittaa jos on kavereita. Ei haittaa jos tapailee muita naisia ilman mua (asuu eri paikkakunnalla ja rellestää ja viettää aikaa sen paikkakunnan naisten ja miesten kanssa). Eri asia on, jos nainen yrittää olla muutakin kuin kaveri. Kertaakaan ei ole nämä mieheni kaverinaiset pyytäneet kahdestaan kahville, baarin, tms. Jos jonkun korvaan särähtää toi ei mennä kaverin kanssa kahdestaan kahville niin kyse ei ole samaa sukupuolta edustavan ystävän kanssa shoppailulle meno ja sen jälkeen parin siiderin kurkkuun kittaaminen terassilla, eli asiaa ei voi tohon verrata.. Joten mun mielestä voisi olla outoa jos mieheni pyytäisi toista naista kahville/baariin tai päinvastoin.

"Ihmiset eivät ole ihmisiä, vaan miehiä ja naisia. Miehet ovat keskenään kavereita tai vihamiehiä. Naiset ovat toisilleen kavereita tai kilpailijoita. Miehen ja naisen tulee valita vastakkaisesta sukupuolesta vain yksi ihminen, jonka kanssa voi perustaa perheen. Tämän jälkeen heidän tulee lopettaa kaikenlaiset kontaktit ja kanssakäyminen vastakkaista sukupuolta edustavien kanssa. "

Mun mielestä pitää jotenkin paikkansa, koska mies ja nainen eivät ole samanlaisia.
Juuri se, että naiset ovat ystäviä tai kilpailijoita, on kyllä totta. Naisten keskuudessa on kieroutta ja kateutta, jota miesten keskuudessa ei taasen ole (tai ainakaan kateutta he eivät myönnä). Miehet on mielestäni myös paljon rennompia kuin naiset. Muistan kuinka ylä-asteaikoina koulussa tytöt olivat jakautuneet kaikki omiin porukoihinsa, haukuttiin, nimiteltiin ja kiusattiin muita tyttöjä nimenomaan henkisesti. Tätä ei poikien keskuudessa ollut juuri lainkaan.

Mutta eihän nyt kaikkia kontakteja pidä lopettaa kaverimiesten/naisten kanssa, sillä mä tulisin hulluksi jos elämässäni olisi vain yksi mies. Miehet on paljon mukavempia ja reilumpia kavereita kuin naiset. Naisissa on sitä kateutta ja jonkinlaista kostonhimoa koko ajan, rasittavaa. Ja myöskin noiden kahden ominaisuuden takia en toivo kenestäkään naisesta liian tyrkkyä ystävää miehelleni, koska sillon tuntisin hänet jollain tavalla kilpailijana, aika luonnollista? Naispuoliset lapsuudenystävät ja sukulaiset on täysin eri juttu ja he saavat olla läheisiä (tarkoitan nyt niitä lapsuudenystäviä jotka on jo hiekkalaatikolta hankittu)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat