Miehen mielenkiinto lopahtanut? - Parisuhteet

Muru1

Hei kanssasisaret, tarvitsisin apua omiin parisuhdekiekuroihini. Olen hieman alkanut epäillä poikakaverin ja minun suhdetta, 4vuotta on yhdessä vierähtänyt ja vuosi sitten kun juhlimme 3vuotis päivää oli juhlinta aika yksipuolista, minä olin ostanut lahjan mutta poikkis ei. Pahoitin siitä aika pahasti mieleni koska hän kyllä tiesi miten tärkeänä pitäisin meidän merkkipaaluamme. Noh, vuosi myöhemmin, tänä vuonna kun tuli 4vuotta täyteen historia toisti itseään. Ei taaskaan mitään osoitusta vuosipäivämme kunnioituksesta, vaikka viime vuoden kömmähdyksestä luulin hänen ottaneen opikseen. Poikakaverini tekee kahta työtä ja on aika väsynyt välillä ja ymmärrän kyllä ettei jaksa aina huomioida mutta vähän tunnen itseni mitättömäksi kun hän ei halua juhlistaa "meitä". Eikä kyse ole nyt pelkistä vuosipäivistä, kaikki ylimääräinen juhlinta tai muu arjesta poikkeava on lähes olematonta. Olen tosi onnellinen että mulla on joku jonka kanssa jakaa elämä ja ihminen kehen luottaa mutta jatkuvien pettymyksien jälkeen mietin vaan olisiko helpompi olla yksin. Vai vaadinko hältä liikaa..

Kommentit (5)

Miespuolinen

Kaikki miehet ei vaan innostu viettään mitään vuosipäiviä tms, eli katsoppa ensin kokonaisuutta että miten teillä yleisesti menee ja tee sen jälkeen vasta johtopäätöksiä. Esim minua ei innosta nimipäivät jne mutta parempi puolisko kyllä hankkii aina lahjoja kaiken maailman tapauksissa. Noh se suotakoon hänelle ja koitan toki itsekin edes joskus muistaa mutta mulle moisilla vaan ei ole suurempaa merkitystä jotta jaksaisin itse innostua...

olematon

Mä luulen kanssa ettei tuommoset merkkipäivät oo miehille niin tärkeitä, vaikka se oliskin kuinka onnellinen siitä että sillä on sut. ootteko puhunu siitä et pahoitit mielesi?

Tsein

Itellä on mies jota ei vois vähempää kiinnostaa mitkään merkkipäivät, joulut, vuosipäivät jne. Itse tykkään kyllä muistaa ihmisiä merkkipäivinä enkä aina jaksa ymmärtää tuota väliinpitämättömyyttä, mutta sellaista se vaan on. Ei siitä tarvi kovin pitkäksi aikaa suuttua. Itsekin hieman huomaan jo muutosta itsessäni siihen suuntaan, ettei ihan jokaiset merkkipäivät jaksa kiinnostaa.

Muru1

Ollaan kyllä keskusteltu siitä että hänelle nämä merkkipaalut ei niin merkitse, ehkä tosiaan vedän herneen nenään siitä syystä etten ymmärrä itse miten niin yhteisen taipaleemme vuosipäivä ei muka toiselle merkitse. Mieheni myös seurustelee ekaa kertaa eikä hänellä aikaisempia merkkipaaluja ole ollut muiden kanssa, joten ehkä pitää vaan koulia häntä tarpeeksi ;) Tai oppia itse ymmärtämään hänen näkemyksensä asiasta.. Tiedän kyllä että hän rakastaa kuten minäkin, mutta toivoisin vain että arki jota olemme 4vuotta jakaneet ei muuttuisi liian harmaaksi vaan löytäisimme yhdessä syitä arjen katkaisuksi. Ihmeempää extremeä ei ole ollut kun mies tosiaan tekee sitä kahta työtä ja on yleensä aika väsynyt. Toivon että kesälomareissumme saisi taas kaivattua vaihtelua meille molemmille. Kiitos kanssasisaret kun autoitte katsomaan asiaa eri perspektiivistä!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat