Poikaystäväni pihtaa suhteen alussa - Parisuhteet

femelle

Ollaan nyt seurusteltu muutama kuukaus, ja oikeastaan jo ensitreffeillä pussattiin ja pidettiin toisiamme kädestä yms. Eli alusta asti ollaan oltu tosi läheisiä. (Olen 17 ja hän 19) Meillä on välimatkaa joku 50km, mutta aina kun ollaan nähty tai just päästy yöksi toisen viereen, niin koskaan ei olla edetty seksiin asti. En tajua tätä! Ei 19-vuotiaalla varmaan enää jännityskään voi olla syynä? Hän ei varmasti oo ensikertalainen, en oo minäkään, mut viime kerrasta on 3kk aikaa ja alan pikkuhiljaa väsyä tähän tilanteeseen :lol: Yleensähän tää pihtaus on toisinpäin.

Meillä on muuten aina tosi kiihkeetä yhessä. Kun meno muuttuu kiihkeemmäksi, niin suutelu vaihtuu just kielareihin, ja pusut siirtyy suulta ympäri kehoa ja on hänen käsi mun housuissaki muutamaan otteeseen ollu. Persettä se aina hiplaa ja suutelee rintoja yms., mutta kertaakaan ei oo yrittäny tosissaan mennä pidemmälle. Me maataan päällekkäin ja hiplataan ja näin, mut aina se päättyy siihen, et hän alkaa nukkuu ja mä jään sen kainaloon kiroilemaan mielessäni. Se on niin pantavakin :S
Ja kun ollaan yötä toisen luona, niin monesti sen kaverit on sattunu soittamaan ja naureskellu, että eihän ne keskeyttäneet mitään. Ja jos selataan hänen kans vaikka telkkarikanavia ja joltain kanavalta tulee joku kiihkee kohtaus, niin se on heti jotenkin "oho! ;)" mut sit ei kuitenkaan etene mun kanssa kun ollaan h-hetkellä.
Osaisko joku kertoa jonkun järkevän selityksen tälle? :oops:
[color=red]
otsikko edit. by sunlion[/color]

Kommentit (10)

Tsein

Haluaa edetä hitaasti? Ei tiedä, että haluat mennä pidemmälle ja odottaa merkkiä/tietoa? Huonoja kokemuksia edellisistä suhteista, kun on saanut liian nopeasti liian paljon? Itsetunto-ongelmia?

Ei tässä oikein voi kun arvailla. Siun olis vähän pakko kysyä häneltä itseltään ihan suoraan, että mitenkä asia on. Toinen vaihtoehto on tehdä itse aloite, ei kai sen aina miehen harteilla tarvitse olla. Käy housujen kimppuun, ujuta paita pois hänen päältään jne jne. Eiköhän se käy harvinaisen selväksi mitä haluat.

Suhfeli

Siis hän on mielestäsi "varmaan" kokenutkin? Se, että on 19 vuotias ei tarkoita, että hän olisi ehkä kokeneempi kuin sinä? Oletteko edes jutelleet siitä, että onko hänellä kokemusta? Oletko edes jutellut hänelle tästä tilanteesta ja siitä, kuinka se sinua häiritsee? Jos et niin mene puhumaan hänelle äläkkä tule kyselemään meiltä hänen sielunelämästään, mistä me teidetäisiin?

ruusu
Suhfeli
Siis hän on mielestäsi "varmaan" kokenutkin? Se, että on 19 vuotias ei tarkoita, että hän olisi ehkä kokeneempi kuin sinä? Oletteko edes jutelleet siitä, että onko hänellä kokemusta? Oletko edes jutellut hänelle tästä tilanteesta ja siitä, kuinka se sinua häiritsee? Jos et niin mene puhumaan hänelle äläkkä tule kyselemään meiltä hänen sielunelämästään, mistä me teidetäisiin?

Näin!

Siis apua. En edes tiedä mitä sanoisin, mutta Suhfeli taisi sanoa minunkin ajatukseni. Olette seurustelleet pari kk ja poikaystäväsi "pihatailu" ärsyttää, vaikka hän on "varmaan" kokenut.

Toivottavasti ei liian ilkeältä tunnu, kun näin suoraan sanotaan, mutta ei voi muutakaan.

Liliana

Noh, vaikka hän oliskin ehkä "kokenut", niin ei sekään silti tarkoita ettei jännittäisi. Kyllä uuden kumppanin kanssa on aluksi seksi aina vähän jännittävää. Ja jos kerta ette ole keskustelleet seksikokemuksista, niin hän voi olla itse kokematon ja jännittää siksi, tai sitten hän luulee sinun olevan kokematon ja haluaa edetä hitaasti, tai odottaa että antaisit merkin. Ole sitten itse se aktiivisempi osapuoli, jos toinen ei etene yhdyntään asti. Tässä tuskin on mitään järkevää syytä pihtaamiselle, asia johtuu jostakin muusta.

olematon

Niinku on jo sanottukin, ni näytä vaikka omin elein mitä haluisit, avaa just housuja tai jotain. Ja sit jos tulee stoppi ni siitähän onkin sitte hyvä aloittaa mahdollisesti jopa jonkunlainen keskustelu asiasta :)

fuu

Kuten aiemmat jo sanoivat, niin puhukaa! Mutta haluaisin mielipiteitä, itselläni ei ole tällaista tilannetta, tuli vain mieleen tällainen. Pitäisittekö aivan törkeänä kysyä, antaa tilaisuus kertoa jännityksestä tms. tekstiviestillä tai vaikka mesessä? En tarkoita, että pitäisi laittaa viesti, että miks et halua p*nna, vaan vihjailisi, että olipa kivaa viimekerralla, olisi kiva mennä pidemmällekin... Tai jotain vähemmän ilmiselvää, mutta ymmärrättekö idean? Itsekin olen sitä mieltä, että asioista pitäisi voida puhua kasvotusten, mutta jos oikeasti jännittää ja pelottaa kertoa, niin olisiko helpompi kertoa se välillisesti? Siis molemmille. Ei tietysti pidä pakottaa, mutta antaisi tilaisuuden kertomiselle. Sitten voisi olla helpompi ottaa asia puheeksi myös kasvotusten. Toivottavasti ymmärsitte mitä haen. En sano, että tämä olisi paras tai ainut tapa, mutta olisiko aivan väärin?

Emmily_

Yks mikä mulla tuli mieleen, on että ehkä hänellä on ollut enemmänkin "suhteita" joissa on heti hypätty sänkyyn, eikä koskaan sitten oikein sen pisemmälle päästykään. Ehkä hän haluaa tällä kertaa tehdä toisin.

Pennsylvania

Mulla oli nykyisessä suhteessani sama juttu! Olin itse tottunut jokseenkin tehokkaampaan meininkiin, en todellakaan mihinkään sellaiseen, että nukuttaisi yöt vierekkäin panematta. Fyysistä läheisyyttä löytyi johonkin saakka, mutta pikkuhousuihin ei päästy koskaan, ja tätä kesti jotain 2kk (jonka aikana ei kyllä varsinaisesti seurusteltu, mutta tapailtiin enempivähempi aktiivisesti). Pelkäsin jo ihan kaikkea, että se on impotentti tai jotain, kun yleensä miehet eivät pahemmin aikaile ihollepäästäkseen, ja siinäpä makasin vieressä sitten pikkuhousut märkänä. Kerran töksäytin miehelle kännissä siinä sängyllä maatessamme, että miksei me panna, ja tunsin, kuinka sen sydämmenlyönnit muuttuivat hirveän nopeiksi ja voimakkaiksi. Siinä vaiheessa oikeastaan vasta tajusin, että se jännittää mua ihan hirveästi. Tuohon kysymykseeni mies sitten vastasi, että pannaan pannaan, mutta ei nyt. Ei siitä muistaakseni hirveän pitkään mennyt, että pääsin todistamaan hänen mainion mieskuntonsa, ja mies on myöhemminkin sanonut, että hän nyt vain oikeasti halusi ensin tutustua ihmisenä, kun aiemmissa suhteissa on välillä ollut aika raastaviakin juttuja. Edetä iisimmin. Ehkä ihan hyvä veto, mitkään suoraan sänkyyn -tyyppiset suhteeni eivät koskaan ole olleet näin hyviä tai pitkäkestoisia. En tiedä, onko noilla asioilla yhteyttä. Toisaalta miehellä oli myös riskinä mun menettämiseni tuossa pihtaamisen aikana, ei siksi, että en kestäisi paria kuukautta panematta, mutta siksi, etten oikeen pystynyt olla varma siitä, onko hänen kiinnostuksensa mua kohtaan fyysisellä tasolla tarpeeksi vahvaa. Nyt kuitenkin pari vuotta mennyt, eikä seksipuolessa ole valittamista. :)

Kavereita kuunnellessa olen ollut huomaavinani, että tämä odottelu suhteen alussa olisi nykymiehillä vähän yleisempikin ilmiö, kuin vielä jokin aikaa sitten. Nykyään, kun naiset ovat päällekäyvämpiä ja seksuaalisesti aktiivisempia, miehet tulevat aremmiksi ja epävarmemmiksi, ja kun toinen osapuoli ei ole vaatimassa odottamista sänkypuuhiin siirtymisessä, miesten on pakko tehdä se itse. Aktiivisen puolen vaatimustason ja kokeneisuuden olettaa automaattisesti olevan korkeampi, ja näinollen tuntuisi ihan loogiselta, että mieskin voi kokea jotain huonous/kokemattomuuskomplekseja. Antakaa miehillekin tilaa olla inhimillisiä, ei kaikessa voi olla rohkea ja reipas ja hetivalmis.

femelle

Voi kiitos vastauksista ja kiva lukea, että muillakin ollu joskus sama tilanne ! :D

Tosta tilanteestahan ei olla siis vieläkään edetty, edelleen sama meininki jatkuu. Mutta silti siinä on se joku sähkö meidän välillä :roll: Kai vielä joskus...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat