Mahdoton suhde ? - Parisuhteet

*Julia*

Ajattelin kirjoittaa tänne oman tarinani, jos teiltä saisin jotain neuvoja ja uusia näkökulmia tähän aina niin mutkikaaseen suhteeseeni mieheen, josta välitän niin paljon. :)

Koko juttu alkoi vuonna 2005 Joulukuussa, kun kyseinen mies tuli luokseni illalla viettämään aikaa luokseni ja juttelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä ihan kaveri mielessä. Meillä oli oikein mukava ilta, ja juttua riitti aamu viiteen asti. Hän on minun koulukaverini, ja olin iloinen saadessani hänestä uuden ystävän, pystyin todella juttelemaan hänen kanssaan ihan kaikesta. En ajatellutkaan häntä silloin muuna kuin ystävänä, koska seurustelin silloin toisen miehen kanssa.
Erosimme kuitenkin vuoden 2006 tammikuussa, kun se suhde ei toiminut, koska meillä oli erilaiset suunnitelmat tulevaisuuden suhteen. Luokkakaverini oli silloin suurena tukena, ja vieraili luonana melkein joka päivä. Jossain vaiheessa meidän välillemme alkoi syntyä kipinöitä, makoilimme illat pitkät vierekkäin sohvalla ja juttelimme kaikesta, pidimmi käsistä kiinni ja katsoimme toisiaan syvälle silmiin.
Ensisuudelmamme oli ikimuistoinen, olin hänen sylissään useita tunteita, varmaan tuntiin emme mitään puhuneet ja huulemme juuri ja juuri niin kaukana toisistaan ettei ne koskettaneet. Kun vihdoin se tapahtui, se oli aivan uskomattoman ihanaa.
Hän jatkoi luonani vierailua päivittäin puolen vuoden ajan päivittäin, olimme onnellisia, mutta väitimme itsellemme ja muille olevamme vain kavereita, jotka vähän pussailee, vaikka todellisuudessa tunteita oli pelissä kummaltakin. Puolen vuoden jälkeen hän sitten tunnusti, ettei enää pysty jatkamaan tällee, vaan hän halusi minut kokonaan itselleen.
Aloimme seurustelemaan ja sitä ihanuutta kesti puoli vuotta. Olimme rakastuneita.
Sitten yhtäkkiä hän alkoi viilentymään, ei vietetty aikaa niin paljon yhdessä, hän oli poissaoleva, satutti koko ajan mua sanoillaan ja huomaamattomuudella. Sanoi ettei rakastanut mua enää niin paljoin kun ennen, oltiin liian erilaisia, tämä suhde alkaa käydä liian ahdistavaksi jne. Kuukauden kitumisen ja itkujen jälkeen me erottiin ja olin tavallaan helpottonut, koska olin loppu ajan ollut tosi masentunut ja itkenyt lähes joka päivä, mutta en vain ollut pystynyt päästämään irti.

Mutta eihän meidän juttu tietenkään tähän loppunut. Näimme silti joka päivä koulussa, ja meillä alkoi seksisuhde, joka päättyi kk jälkeen kun hän ihastui ulkomaalaiseen tyttöön, ja jatkui heti sen jälkeen kun tyttö lähti takaisin. Kesän 2007 olin ulkomailla ja hänelllä oli juttua sen tytön kanssa, joka oli tullut takaisin suomeen. Poika ei pitänyt minuun paljon ollenkaan yhteyttä. Ja kun tulin takaisin hän heti alkoi yrittämään saada minua takaisin seksisuhteeseen, sanomalla kuinka ikävä hänellä oli ja lupailemalla, että meillä voisi tulla jotain vakavaakin. Heikko kun olin niin suostuin parin viikon puhumisen jälkeen. Puol vuotta taas meni hyvin, kun hän yhtäkkiä lopettaa jutun. Hän sanoo syyksi näitä tavallisia, ettei enää pysty jatkamaan, kun ahdistaa, ja ollaan niin erilaisia, ja meillä ei voisi olla koskaan tulevaisuutta. Kaiken tän on kuulemma tajunnut juteltuaan yhden tytön kanssa, joka on kiinnostunut hänestä, mutta toisen naisen takia hän ei kuulemma lopeta meidän juttua.
Kuitenkin ehkä kuukauden päästä he alkavat seurustelamaan.
Olemme jo aikoja sitten suunnitelleet että muutetaan yhdessä kesäksi asumaan yhteiseen asuntoon, ja sitä ei voinut enää perua.
exälläni ja sen nykyisellä ei suhde oikeen koskaan lähde toimimaan ja he erosivatkin ja heti seuraavana päivänä exäni alkaa puhumaan minua ympäri jatkamaan meidän juttua.

Ja nyt olen tässä kohta kuukauden kuunnellut hänen puheitaan kuinka meillä voisikin olla yhteinen tulevaisuus, kun ei hän koskaan pääse yli minusta, ja ei ole koskaan välittänyt kenestäkään niin paljon kuin minusta. Hän on erittäin hyvä puhumaan ja saa yleensä kaikki naiset ihan hurmioon niillä taidoilla, sitä on kovin vaikea vastustaa, ja vielä kun vedämme fyysisesti toisiamme erittäin kovasti puoleemme. ja kaiken tämän jälkeen välitän hänestä liian paljon.
En pääse hänestä vielä ainakaan puoleen vuoteen eroon, kun asumme yhdessä kesän ja syksyllä lähdemme ulkomaille yhdessä. Ja uskon, että hän haluaa vaan humitella kanssani tämän ajan ja sitten heittää minut taas pois.
Jos olisin tunteeton ihminen niin olisi helppoa antautua, mutta tiedän että minuun tulee sattumaan vielä pahasti, ja en kestä sitä kerta toisensa jälkeen samalta ihmiseltä.
Olen ajautunut kyllä ihan mahdottomaan tilanteeseen :> Olisi kivaa, jos kertoisitte oman mielipiteemme tästä tilanteestani :)

Kommentit (12)

TaskuMyy

Aika.. öhöm.. typerää! Kummaltakin! :roll:
Miksi palaat koko ajan yhteen, kun tiedät, että hän satuttaa joka kerta? Ja sitten tulet tänne ''itkemään''? Sori vain, jos sanoin pahasti.. mutta miusta tuo on naurettavaa, langeta sen jätkän lumoihin koko aika vaikka varsin hyvin tiedät minkälainen se on!
Se käyttää siua ihan kuus nolla hyväkseen!!!! :roll: :x

Kylpyankka

Jotkut miehet on kuin kärpäspaperia, jotka vetää puoleensa, vaikka itse hyvin tietää ettei siitä tule mitään. Kaikki tuntuu niin ihanalta ja elämää suuremmalta, eikä se kaikki p**** mitä sieltä sataa niskaan tunnu haittaavan.

Tiedän ja tunnen sun tilanteesi, ainakin osittain. Nyt te jatkatte sitä eestaas-soutamista, kunnes jätkä lähtee elämästäsi lopullisesti tai sinä saat tarpeeksesi siitä kivusta ja tuskasta mitä teidän suhde aiheuttaa. Ei se mies tule muuttumaan ikinä, teillä ei tule olemaan ruusuista tulevaisuutta tuollaisen alun jälkeen. Kun hän on lähtenyt luotasi jo noin monta kertaa, hän tulee tekemään sen vielä monta kertaa uudelleenkin. En halua loukata tai aiheuttaa pahaa mieltä, mutta vähän tuntuu siltä että jätkä ottaa aina sillon suhun yhteyttä kun on ite puutteessa eikä ketään muuta löydy. Sä olet sille varalla, se nainen keneltä saa aina tarvittaessa kun vaan vähän jaksaa puhua. Ja puhumisen tyyppi näyttää osaavan, aina tän suhdekierron tietyssä vaiheessa sanotaan tietyt asiat. Tiedän ja tunnen tän miestyypin varsin hyvin. Ollaan niin hellää ja sanotaan just ne asiat mitkä haluat kuulla. Ja se tuntuu niin hyvältä, hellii itsetuntoa ja saa juuri minut tuntemaan itseni prinsessaksi. Mutta kuinka todellista kaikki nuo sanat ovat? Onko ne vaan niitä korulauseita, millä pääsee mun housuihini?

Nyt sun täytyy päättää kuinka paljon tuskaa haluat vielä kokea. Sanotko tyypille että kiitti, nyt riitti, ei enää ikinä, ja käyt läpi sen lopullisen eron tuskan ja selviät ikävästä vai jäätkö roikkumaan ja käyt läpi sen kun aina uudestaan sattuu ja sattuu ja sattuu.. Tästä jätkästä ei tule tulevaisuutta, ja kun et ole päästänyt hänestä kunnolla ja lopullisesti irti, et anna tilaa sille seuraavalle tyypille jonka kanssa olisi mahdollista ajatella tulevaisuutta, joku joka rakastaa ja arvostaa ihan oikeasti eikä vaan sillon kun on itse puutteessa.

Huomasin tuosta viestistäkin sen että muistelet suurella lämmöllä ensimmäistä suudelmaa ja muita herkkiä hetkiä. Koita katsella asioita realistisesti eikä vaaleanpunaisten lasien läpi. Usein juuri erotilanteessa kun ollaan kaikista surullisimpia niin muistellaan niitä hyviä ja helliä hetkiä, mutta sillon pitäisi katsoa asioita realistisesti, muistaa kaikki se suru ja kipu mitä tyyppi on aiheuttanut, mitä kaikkea ilkeää se on tehny ja sanonut.

Nyt ahkerasti keräämään sitä pahaa sisua millä selviät eteenpäin ja yli tästä satuttavasta tyypistä. Tsemppiä!

Suhfeli

Ymmärsinkö nyt oikein? Olet saanut mieheltä huomattavan määrän paskaa niskaasi ja silti palaat hänen luokseen ja MUUTAT HÄNEN KANSSAAN YHTEEN JA HALUAT VIELÄ LÄHTEÄ ULKOMAILLE HÄNEN KANSSAAN?

Tuo on tyhmintä, mitä olen ikinä kuullut!

TaskuMyy
Suhfeli
Ymmärsinkö nyt oikein? Olet saanut mieheltä huomattavan määrän paskaa niskaasi ja silti palaat hänen luokseen ja MUUTAT HÄNEN KANSSAAN YHTEEN JA HALUAT VIELÄ LÄHTEÄ ULKOMAILLE HÄNEN KANSSAAN?

Juuri noin :)

Snaelaug

[size=9]Tietysti on olemassa heitä, jotka usean vuoden ruman käytöksen jälkeen pystyis parantamaan tapansa, miksei olis, ainakin mä haluan uskoa näin..[/size]

Mut ihan oikeesti, älä ota sitä enää takas vaan sen takia et se jättäis sut uudelleen, ja uudelleen, ja uudelleen, ja..

Ihan vaan sun itses takia.

olematon

sun pitäis jotenkin päästä irti siitä miehestä, helppoa se ei ehkä tuu olemaan, mutta jo ihan oman itsesi takia, älä heitä elämääs roskikseen. Voit saada ja saatkin vielä joskus jotain paljon parempaa!

^Nicci^

hei haloo järki käteen! se mies ei muutu miksikään.. ja enemmän tuut kärsimään mitä kauemmin oot sen miehen kanssa kun se että eroat siittä ihmisestä lopullisesti! ja miten niin sitä matkaa ja asumista ei voi enään perua??? ei tossa oo niinku mitään järkee!!

TaskuMyy
olematon
sun pitäis jotenkin päästä irti siitä miehestä, helppoa se ei ehkä tuu olemaan, mutta jo ihan oman itsesi takia, älä heitä elämääs roskikseen. Voit saada ja saatkin vielä joskus jotain paljon parempaa!

Näimpä :roll: :wink:

Taffel

Sun täytyy vaan koittaa päästää irti siitä miehestä,sehän tekee sulle vain paha mielen.
Ja TaskuMyy,sun ei todellakaa tarvi kertoa joka väliin jos komppaat jonkun tekstiä. Kantasi tuli jo ihan selväksi tuossa ensimmäisessä töykeässä viestissä. Kiitos

TaskuMyy
Taffel
Sun täytyy vaan koittaa päästää irti siitä miehestä,sehän tekee sulle vain paha mielen.
Ja TaskuMyy,sun ei todellakaa tarvi kertoa joka väliin jos komppaat jonkun tekstiä. Kantasi tuli jo ihan selväksi tuossa ensimmäisessä töykeässä viestissä. Kiitos

Huoh... mene pois jos et kestä kommentteja! Ja toiseksi, jätä vittuilu muualle! En jaksa tuommosia ihmisiä...ja sitä paitsi asiaahan ja totta se on!

Typeryyttä se on että antaa toisen käyttää hyväkseen ja sitten itkee kaikille kuinka paskasti se teki!

shazzer

*Julia* Ymmärrän sen miksi sinun on niin vaikea luopua miehestä, kyseessä ollut kuitenkin paljon tunteita. Itsekään en aikoinaan halunnut luopua, vaikka se olisi ollut kaikkein järkevintä. Siinä kävi niin että lopulta mies jätti ja edessä ne eron tukaiset sydänsurut.

Ajatteles näin, että on olemassa mies jonka ei tarvi jahkailla sinun kanssa haluaako vai eikö halua olla sinun kans. Se vaan tietää heti että todella haluaa, eikä väliin muuta mieltä.
Unohdas nyt tämä jahkailu-mies ja muista että mikä ei tapa, vahvistaa :) Tsemppiä!

TaskuMyy

Julia...:: Yritä miettiä mitä kaikkea ihanaa saisit kokea paremman miehen kanssa :wink: Joka kohtelisi siua kuin ''prinsessaa'' :wink: :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat