Läheisten haukkuminen - Parisuhteet

zinella

siskoni ärsyttää mua välillä todella paljon ja niin kävi myös tänään, vaikka ei ollut mikään kovin iso juttu. Valitin sitten siitä hieman poikaystävälleni ja häntä ärsyttää puolestani todella paljon joten hän rupesi vaihteeksi puhumaan siskostani rumasti : " vittu mikä lehmä" ja " vitun huora siskos " ja tollee. ni sit ku suutuin ku se puhu siit nii rumasti ni hän vaa sano et "miks suutut" ja "älä sit rutise ja valita "
sanoin hänelle että enä minäkään ala haukkua hänen mutsiaan vaikka lehmäksi jos jätkääni joskus ärsyttäää tämä. hän vain sano " kyse ei ollut nyt mutsista "

todella typerää hänen käytös mun mielestäni. Ylireagoinko vai onko kaikki sitä mieltä että jos minä valitan läheiseni käytöksestä niin hänestä saa puhua ihan miten vaan?????

Sivut

Kommentit (40)

SunLion

miehet ovat usein vähän karskimpia suustansa..se koitti olla myötätuntoisen vihainen ja sitten käytti haukkumasanoja..

en tajua miks nostat hirveen haloon, eri asia jos se olis haukkunut omatoimisesti ensin tai siskos kuullen tms.

Yummy

Mä oon kyllä samaa mieltä siitä, että jos itse haukun jotain läheistäni, kuten siskoani, niin ei siltikään sillä toisella ole siihen oikeutta. (Eli ymmärrän hyvin zinellaa.) Ei siis tässä tilanteessa, jos sisko ei ole mitään hänelle tehnyt. Mun ongelmahan se on, jos mua ärsyttää oma sisko. Toinen voi myötätuntosesti sanoa vaikka jotain tyyliin "no, kyllä se aika hassusti teki" tai jotain vastaavaa, mutta haukkumista en kyllä siedä. Mulle ainakin sisko (ja muukin perhe) on niin läheistä..

SunLion

no mitä hemmettiä te sit ite avaudutte? jos muut ei saa osallistua teiän avautumiseen? pitäkää mölyt sitten vaan mahassanne ;)

valitettavasti sananvapaus on olemassa, ja ette voi vaatia toista olemaan hiljaa :D Onhan se totta ettei haukkuminen on rumaa- kuten sanottu miehet ovat karskimpia suustaan (tai myös jotkut naiset). Tuskin miehesi nyt niiiiiiin pahalla tarkoitti ja saattaisi puhua omastakin sukulaisestaan samaan tapaan.

Yummy

^No mut tottakai saa avautua, jos siltä tuntuu. Mieluummin kerron jollekin ärsytyksen, kun puran sen muihin huutamalla tai muuten niitä loukkaamalla. Ja poikaystävälle pitäis saada kertoa kaikki. Meillä ainakin homma toimii näin.
En mä ymmärrä, minkä takia kenenkään siihen pitäisi edes lähteä mitään kommentoimaan, jos ei itse asiasta tiedä muuta kuin mun version. Saatanhan minä paisutella tai kertoa vihaisena vaan oman vitutukseni.

SunLion

no mut jos se poikkis koitti vaan olla myötätuntonen? mä itse en tykkää siitä et jos avaudun jostain ja sit toinen on vaan hiljaa...se avautuminen auttaa vasta jos saan myötätuntoa :P

oisko sen pitänyt vaa hiljaa kuunnella?

j0nn4

oon zinellan ja yummyn kanssa samoilla linjoilla. Poikaystäväni on myös minun olkapääni kun jokin asia ärsyttää.. Ja useinhan se on esim pikkusisko, äiti.. :D silloin kaipaan tottakai ymmärrystä ja myötätuntoa kullaltani, mutta se ei edellytä perheenjäsenteni haukkumista. Enkä tätä hyväksykään häneltä. Hän tietää, että nämä ovat silti minulle tärkeitä ihmisiä, eikä hetken ärsytys sitä pyyhi. Kultani kuitenki onneksi osaa sanoa ne oikeat asiat, ja jättää mollaamisen pois. Sama pätee myös toisinpäin...

tata
j0nn4
nämä ovat silti minulle tärkeitä ihmisiä, eikä hetken ärsytys sitä pyyhi.

Jepjep. Kyllä mäkin saatan sanoa ties mitä kun oon vihanen, myös perheestä tms. Mut jos joku sanoo mulle rakkaista ihmisistä jotain pahaa, oon heti karvat pystyssä puolustamassa niitä, vaikka oisin just ollu ärsyyntyny samoihin ihmisiin. Tällee se vaan menee :roll:

Taffel

Joo siis en kyl tykkäis ollenkaan jos mies haukkuis noin mun perhettä! Ilmeisesti aloittaja ei edes ollut haukkunut siskoaan,vaan kertoi että se oli ärsyttävä.eli ei kyl mitään oikeutta poikkiksella rueta haukkumaan lehmäksi ja muuta. Ei hyväksyttävää. Toki saa ja pitääkin olla puolison puolella ja sanoa että "niihä se kyl sano vähän paskasti" tms,mutta eihä nyt jukolauta kenenkään siskoa tai perhettä sanota lehmäksi tai muutenkaan nimitellä,varsinkaan kun itsekkään ei ole niin tehnyt!
Kyllä mäkin sanon miehekkeelle ja mies mulle jos mua ottaa päähän omat läheiset tai sen porukat,eikä siitä mitään kauheeta haukkumashowta tehdä,koska monesti ärsytys menee nopeasti ohi ja toisten haukkuminen selän takana on inhottavaa. Ajattele jos saisit itse tietää että sukulaiset on haukkunu sua ihan jonku pikku kinan takia!

olematon

Mun mielestä, jos avaudun jostain ihmisestä ja oon tälle jostain syystä kiukustunut, niin on ihan jees että tää toinenkin osapuoli tulee mukaan tähän avautumiseen, kunhan se ei mee ihan överiks tyyliin "V!tun lehmä stna" jos mä oon itse ollut vaan tasolla "tosi rasittavaa käytöstä" :roll:

TaskuMyy

Ole sitten haukkumatta siskoo ja eläkä kitise miehelles siskostas mitään niin kaikki on hyvin!
En meinaan ymmärrä tommosta meininkiä!! :roll:

...koska kyllä suhteessakin toinen saa sanoa omat mielipiteensä! :roll:

tata
TaskuMyy
Ole sitten haukkumatta siskoo ja eläkä kitise miehelles siskostas mitään niin kaikki on hyvin!

Mielipiteen saa sanoa, ei siinä mitään. Mut mä vaan meen heti puolustuskannalle kynnet sojossa jos mun rakkaista puhutaan ilkeesti tms. vaikka oisinki ite alottanu purkautumalla :roll: Senkus puhuu vaikka ja mitä kun mä en oo kuulemassa, mut jos kuulen, puolustan heti vaikka ihminen kävis miten mun hermoille aina välillä...

Emmily_
TaskuMyy

No olisko kivaa jos sun miehes haukkuis sun äitiäs vaikka "helvetin lehmäks"?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat