Yritänkö vielä? - Parisuhteet

tiipeli

Ihastuin syksyllä erääseen mieheen, vaikka pelkäsinkin, ettei koko jutusta kuitenkaan tulisi mitään, sillä mies oli pian muuttamassa pois maasta. Sitten kuitenkin vuoden vaihteessa aloimme seurustelemaan, ja olin pakahtua onnesta. Ja sitten hänen piti muuttaa. Pidimme monta kuukautta yhteyttä päivittäin mesellä ja sähköpostilla, mutta sitten alkoi olla viikkoja, että hänestä ei kuulunut enää mitään. Lopulta alkoi olla niin, että sain häneltä viestin noin kuukauden välein, vaikka itse kirjoitin edelleen suunnilleen viikoittain. Syyksi hän selitti stressiä ja työkiireitä.
Lopulta kyllästyin ja laitoin poikki sähköpostiviestillä (mihin hän ei vastannut).
Aluksi se tuntui järkevälle, mutta nyt olen huomannut, että en kuitenkaan pysty kyseistä miestä unohtamaan ja minua on alkanut vaivaamaan, että mitä jos hänellä oli oikeasti joku muukin syy olla pitämättä yhteyttä kuin se, ettei häntä vain enää kiinnosta? Hän ei vaikuta sellaiselle tyypille, joka pettäisi. Ennemmin uskoisin, että hän vain ei enää kehdannut kirjoittaa, kun oli jo pitänyt niin pitkiä taukoja...
Lisäksi tajusin, etten ole oikeastaan koskaan (ujo kun olen) saanut sanottua hänelle, miten paljon häntä oikeasti rakastan ja kuinka tärkeä hän on minulle.
Joten pitäisikö minun "nolata" itseni ja pyytää anteeksi ja vuodattaa rakkauden tunnustukseni hänelle, vaikka itse laitoinkin välit poikki ja häntä ei kauheasti tunnu kiinnostavan, vai vain yrittää unohtaa ja katua todennäköisesti lopun elämääni?

Kommentit (7)

Miespuolinen

Niin jos ukosta välität ja kuvittelet että yhteystä tulevaisuutta voisi olla niin tokihan kannattaa kirjoittaa ja kysyä mitä hän kuvittelee aiheesta. Toisaalta viestistäsi ei käy ilmi missä asioissa mies sitten muutti pois suomesta. Eli muuttiko hän jonkin työhomman perässä ulkomaille vai onko hän esim kotoisin toisesta maasta ja palasi kotiin. Pointti siis on että onko hänellä nähtävissä paluuta suomeen tai onko sinulla mahdollisuutta lähteä ulkomaille perässä. Pelkkään kirjeseurusteluun ulkomaille tuskin kannattaa lähteä, siinä todennäköisesti molemmat vaan kiduttavat itseään kunnes jossain vaiheessa joku ratkeaa.

Kylpyankka

Suosittelisin ihan puhumista, vaikka puhelimessa. Mieti ja ajattele tätä asiaa ensin oikein kunnolla, mitä haluat, ja sen jälkeen viestittele miehen kanssa, kysy hänen mielipidettään. Ja jos siltä tuntuu, niin voitte sopia tapaamisesta jos se on mahdollista. Kyllä suhteessa aina on se kaksi ihmistä, siihen suhteeseen tarvitaan se kaksi, mutta myös siihen eroon tarvitaan kaksi. Sen takia sen suhteen loppumisesta tai jatkumisesta päättää kaksi ihmistä.

Noista miehistä kun ei aina ota selvää.. kun viesteihin ei vastata ja tyyppi alkaa tuntumaan jotenkin etäiseltä, niin me naiset niin helposti valahdetaan sinne epätoivoon, että ei se nyt enää olekkaan kiinnostunut eikä se enää halua minua elämäänsä. Ja tämä olettamus tehdään ilman että mies on sanonut mitään. Tiedän koska teen sitä itse mestarillisesti :lol:

Tsemppiä ja mieli avoimeksi, kommunikointia peliin, sillä se selviää :)

Miespuolinen
tiipeli
Töiden perässä muutti pois ja mahdollisesti tulee takaisin puolen päästä/joskus. Suomalainen.

Kun itse olin aikoinaan ulkomaan komennuksella, sinkkuna tosin, niin eipä siellä ollut aikaa pahemmin naisia katsella vaan pitkää päivää tehtiin ja vähäinen vapaa-aika kului lähinnä lepäillessä. En sano että tuo olisi tilanne koska en tiedä mitään alasta tms hommista mitä lähti tekemään, mutta monesti jos on yksityisellä firmalla töissä niin ei ulkomaille mitään lomamatkoja lähetetä tekemään...

dauphin

Toi teidän suhde kuulostaa melko toivottomalta, kun toinen asuu toisessa maassa ja pelaa noiden viestien välityksellä... :roll: Mutta jos toisesta oikeesti välittää niin sillon on tietenkin valmis tekemään mitä tahansa suhteen eteen. Mutta toisaalta, mitä sinä siinä menetät, jos tunnustat tunteesi häntä kohtaan? Eikö ole parempi toimia kuin antaa asian kaivella koko loppuiän? Aina kannattaa yrittää... Puhukaa!

Merilyn

Jos oikeesti toista rakastaa, niin kyllä sen puolen vuoden erossa olemisen kestää! Sinuna lähettäisin sille mailia tai jotain viestiä, ja kertoisin syyn miksi pistit poikki ja miksi olet alkanut katua. Toimi mahdollisimman pian! Hänhän saattaa itse kuvitella, että olet itse vaikka löytänyt jonkun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat