Mies jota en voi ehkä saada? - Parisuhteet

NuoriNeiti 18
Tsi
Awww, ihanaa, että sait miehen meseosoitteen. Olen iloinen puolestasi : >

[color=darkblue]Kiitos :) Huomenna tavataan taas pitkästä aikaan.. Jännittää ihan älyttömästi..Kierrellään hänen kanssa kaupungilla,käydään ehkä kahvilla ja muutenkin vietetään muutama tunti yhdessä.. :) Juteltiin että lähdetään ihan kaveri pohjalta liikkeelle kaiken varalta. (Kun miulla oli eka suhde..no huonoa aikaa ja täynnä pettymyksiä) Se vain pelottaa kun aikaisemminkin jos puhutaan kaveri pohjalta lähtemisestä,niin yleensä siihen se jääkin :? On kyllä kehunut minua tosi paljon ja muistaa miusta ihan ihmeellisiä yksityiskohtia.. :oops: Mutta silti oon epävarma. [/color]

Sivut

Kommentit (87)

NuoriNeiti 18

Kirjoittamani otsikko kertoo jo aika paljon. Olen siis mennyt ihastumaan korviani myöten erääseen bussikuskiin ja voin sanoa,että en ole ikinä ennen mennyt ihastumaan bussikuskiin(että ei ole joka päiväistä) :) Olen useasti sattumalta mennyt bussiin jota hän ajaa ja ollaan tunnettu muutaman kuukauden ajan. Hän juttelee minulle aina ja nähtiin taas muutama päivä sitten ja hän tietysti tunnisti minut heti. Hetken päästä kysyikin,että sainko niitä kesätöitä joista oli aikasemmin puhetta :) Muisti tuon kesätyö jutun vieläkin,vaikka ei oltu nähty pitkään aikaan.
Hänen kanssa voi soittaa suuta ja hän on kertonut itsestään asioita. Viimeksi ku nähtiin ja kysyin,että milloin aikoo pitää kesäloman ja sanoi,että milloin pitää ja sen LISÄKSI hän kertoi,että loman jälkeen lopettaa bussikuskin hommat ja siirtyy joko opiskelemaan tai vaihtaa toiseen työhön..Ja tottakai olen pettynyt,kun sen jälkeen en varmaan näe häntä.. :(
Itse olen siis 18 vuotias ja tämä kuski on noin 24-27vuotias. Mitä minun kannattaisi teidän mielestä tehdä,että pitäisikö vain unohtaa vai tehdä jotain :?:

TaskuMyy

Se että juttelee toisen kanssa ei välttämättä tarkoita että toinen olisi myöskin ihastunut :)
Oletko ottanut selvää, onko hän varattu?

NuoriNeiti 18

[color=darkblue][/color] Ajattelin vain mainita,että hän juttelee minun kanssa joka kerta kun nähdään ja on kiinnostunut minun asioista. Minun tietääkseni hän ei ole varattu,mutta voinhan tietysti erehtyäkkin.

TaskuMyy

En halua tuottaa kamalaa pettymystä, se että toinen on kiinnostunut toisen asioista ei tarkoita että toinen on kiiinnostunut vakavassa mielessä(suhde pohjalta) toisesta.
Esim. eihän tytötkää välttämättä ole kiinn. siinä mielessä kavereistaa, vaikka ovatkin kiinn. toisen asioista.

...mutta toki voin olla väärässä. Mutta en heti menisi tekemään kovin suuria johtopäätöksiä ja kuvittelemaan jo vaikka mitä.

NuoriNeiti 18

[color=darkblue]En ole mennyt kuvittelemaan vaikka mitä,että halusin vain kuulla teidän mielipiteen että kannattaako tehdä mitään vai alanko ns. kylmäksi häntä kohtaan että paremmin unohdan hänet vai mitä teen?[/color]

shazzer
NuoriNeiti 18
[color=darkblue]En ole mennyt kuvittelemaan vaikka mitä,että halusin vain kuulla teidän mielipiteen että kannattaako tehdä mitään vai alanko ns. kylmäksi häntä kohtaan että paremmin unohdan hänet vai mitä teen?[/color]

Mitäs siinä menetätkään jos asialle et mitään tee, ja kaiken lisäksi jos et enää miestä näekään? Sanoisin että anna mennä vaan :wink:

NuoriNeiti 18
shazzer
NuoriNeiti 18

Mitäs siinä menetätkään jos asialle et mitään tee, ja kaiken lisäksi jos et enää miestä näekään? Sanoisin että anna mennä vaan :wink:

[color=darkblue]Näissä miesasioissa olen ollut aina epävarma.. Entisillä kavereilla oli aina tapana ns. polkea minut maahan. Että eivät kertaakaan kannustaneet minua ottamaan itseäni niskasta kiinni ja tekemään aloite jonkun pojan/miehen suhteen..vaan päinvastoin.. :( Olen ollut kohta 14kk sinkku ja viime suhde kaatui siihen,kun eksä petti minua ties kuinka monen tytön/naisen kanssa ja ehti jättää minut ensin..txt.. [/color]

TaskuMyy

Kannattaa kokeilla miten käy, koska jos et tee mitään se voi harmittaa jälkeen päin. Ja jos teet mutta ilman tulosta niin sekin voi harmittaa, mutta enempi siua harmittaa myöhemmin jos et kokeillut! :wink: :wink:

shazzer
NuoriNeiti 18
shazzer
NuoriNeiti 18

[color=darkblue]Näissä miesasioissa olen ollut aina epävarma.. Entisillä kavereilla oli aina tapana ns. polkea minut maahan. Että eivät kertaakaan kannustaneet minua ottamaan itseäni niskasta kiinni ja tekemään aloite jonkun pojan/miehen suhteen..vaan päinvastoin.. :( Olen ollut kohta 14kk sinkku ja viime suhde kaatui siihen,kun eksä petti minua ties kuinka monen tytön/naisen kanssa ja ehti jättää minut ensin..txt.. [/color]

Aih :( Ei se helppoa ole ollu sullakaan :?
Mutta, jospa nyt ottaisit istseäsi niskasta ja kokeilet vähän vaikka flirttailla tälle bussikuskille..? Sano vaikka että "harmi kun noin mukava bussikuski lähtee pois tms." vähän paremmin vain muotoiltuna :D

NuoriNeiti 18
shazzer
NuoriNeiti 18
shazzer
NuoriNeiti 18

Aih :( Ei se helppoa ole ollu sullakaan :?
Mutta, jospa nyt ottaisit istseäsi niskasta ja kokeilet vähän vaikka flirttailla tälle bussikuskille..? Sano vaikka että "harmi kun noin mukava bussikuski lähtee pois tms." vähän paremmin vain muotoiltuna :D

[color=darkblue]Voisin jopa sanoa sille,jotain tuon tapaista..mutta en tiedä,että milloin näen sitä seuraavan kerran. On nimittäin täysin sattuman kauppaa,jos satun samaan bussiin. [/color]

SinRuid

Asut kuitenkin samassa kaupungissa tämän miehen kanssa? Jos nyt hyvä mäihä käy ja osut taas hänen bussivuorolleen, niin voithan kautta rantain tiedustella missä baareissa mies käy? Sitten vaan kärkkymään joka viikonloppu sinne, eiköhän tuo jossain kohtaa eteen ilmesty. :wink: Ja muutaman jälkeenhän sitä alkaa juttukin luistamaan..

Snaelaug
TaskuMyy
Kannattaa kokeilla miten käy, koska jos et tee mitään se voi harmittaa jälkeen päin. Ja jos teet mutta ilman tulosta niin sekin voi harmittaa, mutta enempi siua harmittaa myöhemmin jos et kokeillut! :wink: :wink:

Näinpä ;)
Mielummin katuu sitä mitä on tehny, ku sitä minkä on tekemättä jättäny ;)
[size=7]Vaikka en oo itekään aina noin toiminu, mut...[/size]
Onhan tässä vielä aikaa ennen kuin koulut alkaa, metsästä se käsiis :D

NuoriNeiti 18
SinRuid
Asut kuitenkin samassa kaupungissa tämän miehen kanssa? Jos nyt hyvä mäihä käy ja osut taas hänen bussivuorolleen, niin voithan kautta rantain tiedustella missä baareissa mies käy? Sitten vaan kärkkymään joka viikonloppu sinne, eiköhän tuo jossain kohtaa eteen ilmesty. :wink: Ja muutaman jälkeenhän sitä alkaa juttukin luistamaan..

[color=darkblue]Ainakin mitä olen hänen kanssa jutellut,niin olen saanut sellaisen kuvan että hän asuu samassa kaupungissa.. Heti tuli tähänkin sellainen ongelma,että en juo yhtään :lol: Minä ja alkoholi ei sovita samaan lauseeseen :) Kyllä tämän kyseisen herran kanssa juttu luistaa selvinkin päin :)[/color]

Taffel

Kysy siltä mieheltä ensi kerralla siellä bussissa (vaikka aika lähellä sinun pysäkkiäsi) että "haluisitko nähdä muuallakiin kuin aina täällä bussissa" tai jotain vastaavaa. Jos mies antaa pakit niin kohta on sun pysäkki missä voit nopsaa jäädä pois kiusallisesta tilanteesta :) Ja jos se mies kerran jää pois kuskin hommista niin eipä tarvi sit nolostella kun et enää sitä nää. Mutta kannattaa kyllä jotain tehdä asialle! Sano jotain tai sua harmittaa myöhemmin,eihän sitä tiedä vaikka tää ois se vuosisadan rakkaustarina :wink:

NuoriNeiti 18
Snaelaug
TaskuMyy

Näinpä ;)
Mielummin katuu sitä mitä on tehny, ku sitä minkä on tekemättä jättäny ;)
[size=7]Vaikka en oo itekään aina noin toiminu, mut...[/size]
Onhan tässä vielä aikaa ennen kuin koulut alkaa, metsästä se käsiis :D

[color=darkblue]Minulla ku on tämmöinen tyhmä "tapa",että tarvitsen jotain varmistusta ennen kuin pystyn toimimaan.. Että en ole sellainen tyttö,joka pystyy flirttailemaan kenen tahansa miehen kanssa ja vieläpä lähestymään sitä :? Varsinkin jos on aitoa kiinnostusta mukana.. [/color]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat