Yhteisiä saunareissuja? (sekasauna) - Parisuhteet

leijonatyttö

Mä oon muutenki tottunut saunomaan yksin tai poikaystäväni kanssa. Tämä varmaa johtuu siitä että meillä mahtuu saunaa vain kaks ihmistä kerrallaan. Ja en edes muista millon viimeksi olisin ollut jonkun kaverin kanssa saunassa :? Varmaa siitä pari vuotta aikaa on.

Sivut

Kommentit (87)

Kuukissa

En vaan mahda sille mitään, mutta olen ihan hirmuisen mustasukkainen.. Mielestäni alastomuus on sen verran henkilökohtainen juttu, etten voi sietää ajatusta että poikaystäväni kävisi muiden naisten kanssa saunassa.. Tästä ollaan jo pariin otteeseen väitelty poikaystäväni kanssa, hän kun on sitä mieltä että asia on ok. Mutta mä en osaa luottaa, kai sitä nyt kuitenkin toista katselee kun käy saunassa.. oonko vaan ihan tyhmä ja harhaluulonen.. en halua olla tiukkis kuitenkaan mut en osaa sulattaa tätä....

ihan yleisessä saunassa ventovieraiden vanhempien naisten kans voisin laskea ehkä mut en jos ne on kavereita ja tuttuja tyttöjä keiden kans on menossa :O

Puutarhis

Minä voisin hyväksyä nuo yhteissaunat, jos olen itse mukana ja mukana on muitakin miehiä (eli ei ainoastaan mieheni+4 muuta naista :wink: ).
En kuitenkaan taitaisi pitää ajatuksesta, että kaverini näkisivät mieheni alasti tai hänen kaverinsa minut. Tietääkseni hänellä ei myöskään ole sellaisia naispuoleisia kavereita, joiden kanssa saunoa, joten enpä oikein osaa arvioida suhtautumistani.

Entinen avokkini oli joitakin kertoja käynyt kimppasaunassa naapurintyttöjen+heidän miestensä kanssa, eikä asia ainakaan silloin minua häirinnyt. Olisi meinaan voinut häiritä, koska en ole koskaan nähnyt yhtä kauniita naisia, kuin nuo naiset olivat.

Unisex-saunassa olemme nykyisen mieheni kanssa kerran olleet. Mieheni vähän naureskelikin minua, kun peittelin itseäni enemmän muiden miesten läsnäollessa (ihan kuin höyryn seassa olisi nähnyt mitään :D ).

SinRuid

Riippuu aivan siitä kenen kanssa mies olisi saunaan menossa. Tuttu kaveri vai epäilyttävä flirtti?

Tosin tämmöistä tilannetta tuskin koskaan tulee, yleensähän ne miehet nauttivat saunomisesta keskenään, saa kaataa kaljaa kiukaalle ja heittää hulluna löylyä. :wink:

Emilie

Kyllä antaisin mennä ihan rauhassa. Omasta mielestäni saunomisessa ei ole mitään seksuaalista, pääasia on peseytyminen ja hyvässä seurassa oleminen. Ja kyllä se ainakin minun miehelläni menee enemmän niin, että viihtyy siellä saunassa miespuolisten kavereidensa kanssa enemmän kuin naisten. Vaikka välillä on tullutkin niissä yhteissaunoissa käytyä.

Susannna

En kyllä kovin helposti sulattaisi. Meille sauna on ollut aina paljon enemmän kuin pelkkä peseytymispaikka, eikä todellakaan tunnu hyvältä ajatella, että mies jakaisi sen saman muiden naisten kanssa.

Asia olisi ehkä ok, jos hän menisi toisten pariskuntien kanssa (naisilla olisi omat poikaystävät mukanaan), mutta pelkästään naisten kanssa saunaan menemistä en kyllä hyväksyisi. Ainakin luulen niin.

SinRuid
Emilie
Omasta mielestäni saunomisessa ei ole mitään seksuaalista

No ei varmasti, etenkään kun saunoo sukulaistensa kanssa :lol:
Mutta mites kun saunaan astelee Jenna Jamesoni ja pyllistellen asettelee laudeliinaa... :wink: Eikä taatusti jöpsis, eihän nyt saunassa!
Taikka Joni Deppi saippuoimassa kiinteitä pakaroitaan.. =P~

marimma

Ja sitten omaa vastausta.

No totta helevetissä annan mennä..
Saunassa ei oo mitään seksiä vaan siellä kuuluukin olla alasti ja sekavuoroilla.

KataTheBlondi

Ennen olin että ei tietenkään mies mene muitten naisten kanssa saunaan mutta... eilen työpaikan saunaillassa eräs mies tunki tyttöjen vuorolle meijän kanssa joten mä joudun sen verran joustamaan että 5 miehen kanssa saa olla yksi alaston nainen. Muuten eeeeeei!!!

Tsein

Mitä siitäkin nyt taas tulisi, että sanoisi miehelle kenen kavereidensa kanssa se saa mennä saunaan ja kenen kanssa ei? Kavereina kun on naisiakin. Turhaa taas olis tehdä jostain yhteissaunastakin itselleen ongelma.

Emilie
SinRuid
Mutta mites kun saunaan astelee Jenna Jamesoni ja pyllistellen asettelee laudeliinaa... :wink: Eikä taatusti jöpsis, eihän nyt saunassa!
Taikka Joni Deppi saippuoimassa kiinteitä pakaroitaan.. =P~

Onneksi siitä ei ole pelkoa, että Johnny Deppin kanssa samaan saunavuoroon joutuisi :D Mutta oma mielipiteeni on se, että alastomuudessa sinällään ei ole mitään seksikästä, vaan siinä miten kehoaan tuo esiin silloin. Ei se ole seksikästä, jos pariskunta asettuu saunan lauteille jutellen normaalisti. Mutta siinä on jo jotain, jos miehelläni on kanki pystyssä ja hän tuijottelee naista himokkaasti :D

marimma
Emilie
Mutta siinä on jo jotain, jos miehelläni on kanki pystyssä ja hän tuijottelee naista himokkaasti :D

Ja tästä tulikin mieleeni että kuinka moni mies uskaltaa katella naisia saunassa "silleen" (miten naiset näkyy pelkäävän) juurikin tästä syystä? :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat