miten saada mies huomioimaan enemmän? - Parisuhteet

mansikkapuuteri_

niin, olis niin mukava jos se tois kukkia tai jotenki vain huomiois.
miten sille vois vihjasta?
kun meillä tuppaa menemään nämä hommat niin, että minä
alotan aina kaiken hempeilyn.

Kommentit (14)

Emmily_

Ei kai siinä muu auta kuin että sanot minkälaisista huomionosoituksista pitäisit, jos siltikään ei mitään tapahdu, et voi asialle mitään..

ena

Minäkin kaipaan lisää huomion osoituksia, mutta en ees mitään niin isoa kaipaa välttämättä kuin kukkia ja lahjoja, vaan vaikka kivoja viestejä tai pusuja silloin tällöin :)

Msuh

En mielestäni ole kamalan materialistinen, mutta silti joskus olisi kiva saada ukolta jotain konkreettista, joka muistuttaisi hänestä. Koru, kukkakimppu tai sitten aivan jotain muuta. Kun olen asiasta hienovaraisesti maininnut, vastaukseksi olen saanut "Minä vain tykkään näyttää välittämiseni muilla tavoin". Mitäpä tuohon nyt on sanomista :roll: Kyllähän niitä muitakin tapoja on ilmennyt, mutta enpä sitten tiedä, miksi pikkuisten lahjojen ostaminen on niin vastenmielistä. Ehkä kuvittelee minun väheksyvän jotain muka liian yksinkertaista...

celia
Emmily_
Ei kai siinä muu auta kuin että sanot minkälaisista huomionosoituksista pitäisit, jos siltikään ei mitään tapahdu, et voi asialle mitään..

Oon sanonu monet kerrat eikä mitää oo vieläkää tapahtunu :? :(

Emmily_
celia
Emmily_

Oon sanonu monet kerrat eikä mitää oo vieläkää tapahtunu :? :(

Sama täällä, mut ei juurikaan mikään oo muuttunu.. Mut sit taas kun on puhuttu, niin kullan mielestä jotkut jutut mitä se tekee, pitäis merkitä mulle enemmän, mitkä ei sit taas mua liikuta niin kovasti. Ja sama juttu toisinpäin. Mä luulen tekeväni jonkun oikein ihanan teon, mutta ukko ei oo siitä millänsäkään, ja odottaa koko ajan et tekisin sille jonkun kivan jutun... :?

marimma

Juu ei täällä ainakaan toivoakaan että joku toiveen esittäminen miehelle riittäis. Kyllä mä ite aika hyvin handlaan tietääkseni nää huomioinnit, mutta mies ei niinkään. Melkein jo ärsyttää kun se tulee aina sillon jakaa huomioo kun mä en sitä halua ottaa vastaan tai olla sen lähellä tms. Hankala tilanne tämäkin noin niinkun siltä kannalta että jos mä kieltäydyn tai hätistän sen pois niin menee piiiiiitkä aika ennenkun se tulee uudelleen huomioimaan.

^Nicci^

minä olen ainakin saanut huomioo sillä että olen itsekkin ostanut jonkun kivan lahjan tai ihan muuten vaan hemmotellut kultaani ostamalla sen herkkuja! kait se huomion kaipuu nyt on molleminpuolista :D ja ei tietenkään kaikki ole semmoisia että ostavat lahjoja ym vaan osittaa sen toisella tavalla mitä ei toinen sitten ehkä huomaa! esim jotkut miehet sanovat useammin asioita kuten että olet kaunis,rakastan sinua ym. kun taas jotkut ei sano sitä vaan osoittaa nuo samat asiat esim koruilla, kukilla ym.

TaskuMyy

Toista kun ei voi pakottaa antamaan huomioo, jos se ei tapahdu omasta tahosta.
En oikein keksi mitään muuta kuin pientä vihjailua tai keskustelette suoraan!

Itse saan kyllä huomioo, ehkä vähän liikaakin.. Mutta en kyllä missään kukkien muodossa tms.

Emmily_
^Nicci^
jotkut miehet sanovat useammin asioita kuten että olet kaunis,rakastan sinua ym. kun taas jotkut ei sano sitä vaan osoittaa nuo samat asiat esim koruilla, kukilla ym.

Mulle ei kyllä heru kumpaakaan. :D

jaava

Mun poikkis kyllä sanoo kauniiks ja sillee mikä on tietysti ihanaa, mut välillä kaipais jotain pieniä ylläreitä siis et se tois vaik kukkia :) mut vaikka asiasta oon sille vihjannu ja se on tajunnu
ni ei se oo viel ikinä saanu aikaseks tuotuu mitää vaikka onki sanonu et kyl mä viel joskus jotain tuon :D

minni-
Emmily_
^Nicci^
jotkut miehet sanovat useammin asioita kuten että olet kaunis,rakastan sinua ym. kun taas jotkut ei sano sitä vaan osoittaa nuo samat asiat esim koruilla, kukilla ym.

Mulle ei kyllä heru kumpaakaan. :D

mustakin on alkanut lähiaikoina tuntumaan tolta :?
ymmärrän kyllä, että kun mies on armeijassa, niin on hänellä muutaki mietittävää kun mun huomioiminen. ja varmasti rankkaa siellä. mutta silti, mun mielestä me ollaan menty tän inttiajan aikana hirveesti takapakkia toisen huomioimisen suhteen.

tää on ehkä vähän itsekkään kuuloista, mutta mielestäni mä olen kyllä ihan hyvä huomioimaan miestä. saatan ostaa sille lahjan, ilman syytäkin, jos siltä tuntuu. kun mies on vkloppulomilla, niin eletään aika paljon sen mukaan, mitä hän tahtois tehdä. yms. ja annan huomiota myös sanallisesti, kerron kuinka ihana hän on, yms.

tuntuu vaan etten ite enää saa yhtä paljon kuin annan. mies ei ikinä tuo lahjoja, nimipäivänikin unohti eikä mitenkää edes tuntunut pahoittelevan asiaa. viesteissä ei enää tule söpöjä juttuja, ei edes viitsi sanoa että olis ikävä minua (jos sillä nyt ylipäänsä on :lol: ). minulle tollanen taas olisi kauheen tärkeetä. en mitään lahjoja tosiaankaan kaipaa, mutta edes niitä kivoja sanoja/viestejä tai JOTAIN, niin olisin heti monta astetta onnellisempi, kun tietäsin että toinen oikeesti välittää. se lois enemmän sellasta kivaa tunnetta ja uskoa tähän suhteeseen, kun nyt ollaan tällasessa (vaikeessa?) tilanteessa että toinen on paljon poissa ja suhteen hoitaminen sen takia vaikeaa.

kauhee purkautuminen, sori :lol:

Epätoivoon vaipunut

Musta tuntuu aika samalt et aina ei saa sitä huomioo mitä oottas.. Kyllähä se mies joskus jtn kivaa ja kaunista sanoo mut tuntuu harvakseltaan sitäkin olevan tai sit en vaa huomaa :p monesti ne sanat tulee vasta sitten kun on monen vihjauksen sekä suoran pyynnön jälkeen tajunnu et "tää muijahan kaipaa huomioo" mut ei se tunnu sillon samalta kun on ns. "Käskenyt" toista. Itsekin yritän mut mietin et enkö tee tarpeeks että saisin vastakaikua?? Viimeksikin oikeastaan sovittiin illan menoja meidän tilaneen mukaan (itse olen raskaana, joten sovittu että mies nyt mun vuoks juo vain kerran kuussa) niin hän sai juoda sitten ns. Extrana kun sattui rahaa olemaan, tuumasin että ei olla sängynm puolella tehty vähään aikaan mitään että se ois aika jees.. Noh tuntuhan se vihjauksen ymmärtävän mutta siltikin.. Homma pääty niin että kavereita kävi moikkaamassa ja kävi kaupassa ja minä sit oottelin himas että kyllä se joskus tulee.. Kun kotiin selvis takas ni suoraa päätä nukkumaan unohtaen mitä oli toiveena ja tuntu että mun toiveita kertoessa aiemmin, korvat oli siellä perseessä :p että mitäpä tuohonkaan osais sanoa... Yritin kovasti näyttää hänelle että kiinnostusta olisi, yritin pukeutua "seksikkäästi" sen mukaan mistä mies pitää päälläni, koetin hakea läheisyyttä ja hänen pyynnöstään odotin jo makuuhuoneessa youtuben kanssa (sellainen oli alku ajatus siihen hetkeen) mutta eipä hän tuntunut edes näkevän mitä puin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat