Mitä syötävää tarjota pojalle? - Parisuhteet

Puutarhis
olematon
femelle
Toivottavasti en yöllä päästelly unissani mitään.

OT: eiks siinä yleensä sit just noin käy? :D :lol:

Niinhän siinä käy. Eräs kaverini kertoi, että hänen aloittaessa seurusteluaan miehensä kanssa, ei julkipaukuttelu ollut suotavaa. Kaveri oli sitte koko päivän pidätellyt ilmoja mahassaan ja keskellä yötä olivat sekä hän että mies heränneet siihen, kun makuuhuone kaikui purkautuvan ilman äänestä :lol: . Heillä ei taidettu sen jälkeen nolostella paukuttelua :wink: .

Sivut

Kommentit (50)

heica

Pizza ja hyvä juoma + jälkkäri (jäätelöannokset esim. kaikella ihme hilpetöörillä). Tää toimii, jos ei oo tarkotus hienostella!:D

Snaelaug

Ihan pakko OT:tä jatkaa vaan sen verran et sillon ku mä aloin seurustella exäni kanssa niin meni kaaaauan aikaa ennen ku pystyin käymän kakkosella vessassa hänen ollessa mun luona :lol:

no mutta, niihin purtaviin.
En muista kuka antoi ensimmäisen vinkin, ne patongit uunissa, kuulosti tosi hyvälle olisin melko otettu jos mulle tarjottais tollasia :D Mut aivan hyvin varmaan käy "tavallisetkin" lämpimät voileivät :)
Tai vaikka pasteijoita, jos ei halua ostaa kaupan valmiita niin eihän niitä ole vaikea itsekään tehdä :) Ja sillon voi vielä enemmän määrätä mitä sinne sisään tunkee ;)

hanne

tortillat on kans siks hyviä että siinä ei tartte tietää tarkkaan mistä toinen tykkää ja mistä ei, voi ite tehä millasen tahtoo :) tai sitte grillaaminenhan on kivaa jos siihen on mahdollisuus, tai vartaita tehä uuniin. niihinki voi laittaa just semmosia juttuja ku itte tahtoo :)

femelle
olematon
femelle
Toivottavasti en yöllä päästelly unissani mitään.

OT: eiks siinä yleensä sit just noin käy? :D :lol:

Voi ei, ei kai :shock: Oishan toi ihan loogista.
Nyt kyllä kaivaudun maan alle...

femelle

Eräs kiva poika siis on tulossa tässä yöksi mun luo, (en oikeastaan tiedä seurustellaanko, mutta 1kk tapailtu ja käyttäydytty kuin pariskunta) ja mietin, että mitä sille oikein voi tarjota? :lol: Siis ei välttämättä mitään illallismenu-juttuja, ei olla sellasesta puhuttu, vaan ihan jotain pientä.
Mitä itse yleensä syötte poikaystävienne kanssa?

Ja mielestäni näytän tyhmältä kun syön. Mitähän sillekin asialle vois tehdä :?

mimsberi

Hihii :)

Mulla on yksi hyvä iltapalaresepti (HELPPO) ja tämä on sitten saanut aina oikein hyvän vastaanoton:

Osta yksi patonki, leikkaa se aika ohuiksi siivuiksi, levitä palojen päälle pestoa ohuelti tai enempikin jos tykkäät, sitten siivu tomaattia ja päälle mozzarellaa (saa valmiiksi siivuttuina, esim. valion mozzarella). Sitten ripottelet päälle vähän basilikaa ja mustapippuria. ei muuta kun leivät uuniin, sen verran että juusto hieman sulaa ja "ruskettuu" (unohtui se oikea sana hehe). Siinä on hyvä iltapala, jonka eteen on nähty vähän vaivaakin :)

Äläkä nyt hyvä ihminen käytä energiaa tuon miettimiseen että miltä näytät kun syöt :lol:

Tsemppiä iltaan :wink:

Yummy

Me tykätään syödä ihan vaan tortilla chipsejä ja salsaa, jos jotain pientä snackia. Ja molemmat rakastaa myös tortilloja, jos halutaan jotain vähän ruokaisampaa. Ne on helpot tehdä, mutta maksaa vähän enemmän (~20€?).
Ehkä joku salaatti voisi olla myös hyvä (katkarapu-, kana-, kreikkalainen jnejne) ja vaikka joku patonki lisäksi.
Tai voit leikata vihanneksista (kurkut, porkkanat, paprika jen), nakeista ja lihapullista dipattavia palasia ja niiden kanssa dippikastike.
Tai voileipäkeksit ja erilaiset juustot. Tämäkin vähän kalliimpi vaihtoehto..

Huh, kun tekee mieli tehdä omallekin kullalle jotain pientä iltanaposteltavaa, kun ajattelee näitä. :D

Lois Lane

Tuollaisessa tilanteessa mä tuhlaisin energiaa siihen, että pohtisin ja valitsisin tarkasti sellaisia ruokia, ettei ne pieretä. :lol: Mun kohdalla ainakin pahimpia on just kaikki tortillat, sipsit ja mausteiset kastikkeet. Mä ehkä tekisin jonkun juusto-hedelmä -tarjottimen, ellei ihan kunnon ruokaa olis tarkoitus tarjota.

olematon
Lois Lane
Tuollaisessa tilanteessa mä tuhlaisin energiaa siihen, että pohtisin ja valitsisin tarkasti sellaisia ruokia, ettei ne pieretä. :lol:
Totta! :D vieläpä jos ootte tuoreempi tuttavuus keskenänne ni vältytte vatsavaivoilta ettekä nouse kattoon pidäteltyänne kaasuja sisällänne :lol: kun miettii jo etukäteen mikä ei aiheuta ilmavaivoja..

minni-

edelliset ovat antaneet ihania vinkkejä!
itse mietin, että joku piirakkakin voisi olla ihan kiva, esimerkiksi vaikka kinkku-juusto. täytteissähän on vaan mielikuvitus rajana!

femelle
olematon
Lois Lane
Tuollaisessa tilanteessa mä tuhlaisin energiaa siihen, että pohtisin ja valitsisin tarkasti sellaisia ruokia, ettei ne pieretä. :lol:
Totta! :D vieläpä jos ootte tuoreempi tuttavuus keskenänne ni vältytte vatsavaivoilta ettekä nouse kattoon pidäteltyänne kaasuja sisällänne :lol: kun miettii jo etukäteen mikä ei aiheuta ilmavaivoja..

Toi on kyllä niin totta :? Muistan kun aina exän ollessa meillä yötä jouduin pidättelemään koko ajan kun ehdittiin olla vasta 3kk yhdessä eli ei ollu kuitenkaan niin vapautunu meininki. Oli siinä sitten tosi kiva olo :evil: Toivottavasti en yöllä päästelly unissani mitään.

Rasberry
Yummy
Me tykätään syödä ihan vaan tortilla chipsejä ja salsaa, jos jotain pientä snackia. Ja molemmat rakastaa myös tortilloja, jos halutaan jotain vähän ruokaisampaa. Ne on helpot tehdä, mutta maksaa vähän enemmän (~20€?).
Ehkä joku salaatti voisi olla myös hyvä (katkarapu-, kana-, kreikkalainen jnejne) ja vaikka joku patonki lisäksi.
Tai voit leikata vihanneksista (kurkut, porkkanat, paprika jen), nakeista ja lihapullista dipattavia palasia ja niiden kanssa dippikastike.
Tai voileipäkeksit ja erilaiset juustot. Tämäkin vähän kalliimpi vaihtoehto..

Hmm, juuri näitä mä olin tänne tulossa listaamaan! :D Siis täysin samat herkut löytyy meiltä kun napostellaan, varsinkin tortilla chipsit ja salsa on namia. Vois muuten tänään ostaa, herkkupäivä :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat