Mitä mies haluaa? - Parisuhteet

Emilie

Eräällä kaverillani oli vastaava tilanne tuossa vähän aikaa sitten. Alkoi viattomasti kaverisuhteena, joka myöhemmin sitten "syveni" seksisuhteeksi. Tunteet tulivat sitten kaverini puolelta esiin ja siinä sitten oli pitkään semmoinen vaihe, että kaveri ei suoraan uskaltanut ehdottaa mitään vakavaa. Mies oli ns. pelimies, joka sai naisten huomiota muutenkin ja kaverini joutui usein roikkumaan baari-iltoina miehen perässä saadakseen huomiota. Mies hoki jatkuvasti kavereilleen, että ei seurustele minun kaverini kanssa, vaikka he viettivät aikaa kuten parit.. Mutta vain suljettujen ovien takana. Lopulta he yrittivät viritellä kunnon suhdetta, mutta ei siitä mitään tullut. Erohan siitä tuli ja kaverini haikailee vieläkin tämän miehen perään, vaikka ei sitä myönnäkkään. Eron hetkellä miehelläkin oli jo jotain tunteita kaveriani kohtaan, mutta homma ei vain jostain syystä pelittänyt vakavammalla asteella.

En tiedä onko teidän suhteenne tämän sorttinen ja minkälaisen miehen kanssa olet tekemisissä. Se on paljon kiinni teistä kummastakin saako suhdetta syvennettyä oikeaksi suhteeksi vai jääkö se vain hengailu tasolle. Mikäli mies on oikeasti tämmöinen "pahapoika" en usko, että hän haluaa vielä asettua aloilleen. Varsinkin nuorilla miehillä tuntuu olevan poikkeuksessa (ainakin niillä joita minä tunnen) joku hurvitteluvaihe, missä saattaa entiset tyttöystävät tippua kyydistä ja sellaista. Tässäkin tarvitaan joustavuutta molemmin puolin. Eräänkin ystäväni suhde päättyi siihen, että hän ei sulattanut miehensä baareissa ravaamista ja viatonta flirttiä muille naisille. Luonnollisesti parhain keino on ottaa asia esille tai sitten vain tyytyä lämmittelemään välejä lisää ja odottamaan, että mies itse tajuaa mikä on homman nimi (ja tässä voi mennä ikuisuuksia, itsekin "lämmittelin" nykyistä poikaystävääni yli ½vuotta ja vasta suora "minä pidän sinusta todella" tuotti tulosta).

Kommentit (4)

Ann

Emilie kirjoitti että vasta suora "minä pidän sinusta todella" tuotti tulosta. Suora lähestyminen on toimiva vaihtoehto, mutta vaarana on että mies pelästyy yllättävää "tunteenpurkausta", kuten joillakin miehillä on tapana. Itse olen kerran tai pari sanonut liian aikaisessa vaiheessa välittäväni miekkosesta ja se siitä miehestä sitten :?
Itse alkaisin varmaan pikkuhiljaa vihjaamaan varovasti vakavammasta suhteesta tai miehen aikomuksista yleensä. Pidä kuitenkin silmät auki muiden potentiaalisten urosten läheisyydessä, jos pelkäät että yhtäkkiä "paha poika sanoo irti sopimuksen".

Sofiadd

En tiedä mihin lokeroon tämä viesti olisi pitänyt laittaa; Tänne vaiko kenties deittailuun vai ihan noihin yleisiin aiheisiin.

Niin, on eräs mies. Tietysti. Ollaan tunnettu kohta noin vuosi. Aluksi tekstailtiin jonkun verran ja puhuttii mesessä yms, nähtiinkin muutaman kerran.
Sitten oli pidempi tauko jolloin ei pidetty juurikaan yhteyttä muuten kuin netissä, mutta nyt suhde on syventynyt.

Alku oli siis vain pientä johdantoa ja nyt tulee siis se varsinainen ongelma.
Suhde on siis syventynyt. Vietän miehen luona useita iltoja ja öitä viikossa, tai no mikä luokitellaan useaksi. Jos viikossa on seitsemän päivää niin niistä olen miehen luona vähintään kolme.
Me tehdään kaikkia asioita joita normaalit seurustelevat tekevät, ainut huono puoli on että me ei seurustella.

Me siis ollaan kai ystäviä luontaiseduilla? Öh.
Mies on sanonut ettei halua seurustella kenenkään kanssa. Seurustelevat ovat heikkoja, eivätkä tule toimeen yksinään. Ja ymmärrän hyvin, tämähän on loistava tilanne hänelle. En ole mustasukkainen, enkä kyttää mitä hän tekee vapaa-ajallaan, mutta aina kun toinen tarvitsee tukea tai haluaa vain ihmisen jonka kanssa viettää aikaa tai jota helliä (mhmhh niin tai nussia joojoo) niin olen siellä.
Tilanne tietysti toimii toisinkin päin, joten pitäisikö minunkin vain olla tyytyväinen?

Ja olenhan minä, mutta en tiedä onko loppu peleissä niin palkitsevaa tämä hengailu. Haluaisin kuitenkin jossain vaiheessa suhteen jne.
Mies on ns pahapoika, joka tuskin muuttuu vaikka kuinka toivoisin.
Hän kyllä sanoo, että tykkään minusta ja ettei halua nussia muita. Teimme myös sopimuksen, että jos toinen haluaa jotain muuta siitä kerrotaan toiselle, että ollaan sitten samalla viivalla aina.

Kannattaako minun siis jatkaa tätä "suhdetta" ja odottaa, että vielä joku kerta sieltä tulee se :"Rakastan Sua", ja tämä kyseinen mies haluaisikin jotain vähän enemmän vai pitäisikö sanoa vain, että ollaan pelkkiä kavereita.

Kun kuitenkin tässä pelottaa, että milloin tässä tulee se vaihe, kun mies sanoo irti sopimuksen ja sieltä tulee se, että haluaakin muita.
Varsinkin, kun miehellä on enemmän ja vähemmän nuita naispuolisia ihailijoita ja itse olen muuttamassa muualle kuukaudeksi tai pariksi kohta. -.-

Mielipiteitä ja vastauksia ja omia samanlaisia tilanteita ja kokemuksia ja ihan mitä vaan nyt haluutte.

glitter_

Mulla oli yhdessä vaiheessa vähän samanlainen tilanne. Tai no ei se kerennyt kovin vakavaksi muuttua, mutta kuitenkin.
Tutustuin yhteen jätkään tammikuussa ja aluks oltiin kavereita ja vietettiin ihanaa aikaa yhdessä vähintään kerran viikossa. Mutta sit harrastettiin seksiä ja siitä tuli sitten tapa. Aluks kaikki menikin ihan hyvin, mutta sitten jossain vaihees jätkää alkoi ahdistaa tilanne jotenkin ja niin vähän muakin.

Aluks vielä kun hengailtiin niin en mäkään mitenkään mustasukkainen ollu, mutta kyl sit kun enemmän vietettiin aikaa niin alkoi miettii kaikenlaista, koska tän jätkän exäkin vielä soitteli sille ja ne näkeekin vielä.

Mulla ei ollu aluks niin paljon tunteita sitä kohtaan, se soitteli enimmäkseen mulle ja halus viettää aikaa yhdessä. Meil oli kyl tosi hauskaa yhdessä, eikä riitojakaan kerenny oikein tulla.
Mut sit kun tutustuttiin enemmän niin sit kun mua alkoi enemmän kiinnostaa niin kaikki olikin vähän erilaista.
Tää tyyppi oli just sellanen paha poika, mutta ikinä se ei sanonu, ettei haluais seurustella. Mä kyl heti aluks tiesin, ettei siitä mitään vakavaa tulis. Mä välitin siitä, mutta me ollaan kuitenkin niin erilaisia ihmisiä, etten mäkään olis halunnu ehkä seurustella, nyt kun miettii.
Ei olla siis enää väleissä.. Loppui toi juttu muutenkin todella oudosti.. Vähän selvittämättä koko asia vielä.. :?

Mut vaikka mies sanoiskin ettei halua seurustella niin asiat voi muuttua ajan kanssa..

Suhfeli

Lainaus:
Mies on sanonut ettei halua seurustella kenenkään kanssa. Seurustelevat ovat heikkoja, eivätkä tule toimeen yksinään.

No onpa jyrkkää :shock: Eiköhän tuo ajattelumalli jo sano, että pitäisikö jäädä odottelemaan, että jos se mies nyt ehkä varmaan vuoden päästä lämpenee suhteelle. Itse en jaksaisi "roikkua odottelemassa", mutta päätös on SINUN ja SINUN pitää kuunnella sitä omaa pääkoppaasi, että mitkäs äänet siellä sua käskee ja mitä tekemään. :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat