Mieshuolia. - Parisuhteet

Suhfeli

Eiks sun ole aika vaikeeta yrittää olla sen miehen tukena, jos sä pidät siitä enemmän kun ystävänä, mutta se pitää vielä sun ystävästä enemmän?
Itte en pystyis.

Kommentit (6)

Minätyttö

Noo pakko vaa pystyä. En mä sitä sillee oo ees kunnolla ehtiny ajatteleen, haluun vaa et toi masennus ja olo lähtis mahd. nopeeta pois :/

Pennsylvania

Yleensä aika parantaa haavat. Ole tukena sen verran, mitä pystyt, ja odottele rauhassa miten asiat setviytyvät. Ammattiavusta voi olla apua, tai sitten ei, mutta ei sekään ole mikään automaattinen tie onneen, eikä välttämättä yhtään sen nopeampi, kuin asioitten selvitteleminen itselleen, itsekseen. Jos muita mielenterveydellisiä ongelmia ei ole, kuin masentuneisuutta ihmissuhdeongelmien takia, en pidä ammattiapua mitenkään välttämättömänä (eikä sillä, ettäkö vähättelisin ihmissuhdeongelmien aiheuttamaa pahaa oloa, vaan sillä, että siitä vaan ei pääse yli muuten, kuin läpikäymällä nekin tunteet, ammatti-ihmisilläkään ei ole mitään taikakeinoja asioiden korjaamiseksi kuitenkaan). En tunne ketään, joka olisi jäänyt loppuelämäkseen synkkyyteen ja masennukseen jonkun päättyneen suhteen takia, yleensä ajan myötä niistä aina päästään jollakin tasolla yli ja voidaan taas jatkaa elämää. Hätäily ei tässä kuitenkaan vie mihinkään, eikä laastariksi kannatakaan ryhtyä. Odotat vain, että poika pääsee yli, ja olet otettavissa sitten, jos vielä haluat olla.

Laurau

Ole kärsivällinen, se palkitaan!
Uskon että mies rakastuu suhun jopa huomaamattaan ajan kanssa, jos annat aikaa ja jaksat kuunnella, pidät tiettyä etäisyyttä, mutta päästät hänet tarpeeksi lähelle jotta hän pystyy vuodattaa sydäntään sulle.
Oot kultainen, että jaksat seistä miehen rinnalla, etkä aja vain omaa etuas, vaikka varmasti kipeä tilanne onkin. Tää on asia, joka varmasti vetoaa tähän mieheen ja hän kiintyy suhun ton asian kautta aivan varmasti.

Ainoa avain tän suhteen tulevaisuudelle on aika ja kärsivällisyys, toivottavasti sitä teille suodaan.
Voimia! (:

Minätyttö

Elikkä voisko joku viisaampana auttaa, kun mulla on ongelma.
Tiiän, tää kuulostaa ehkä todellakin teinisuhteelta..mut lukekaa ja auttakaa jos kiinnostaa tämmönen vähäkään.
Eli..
Aloitin aika vasta seurustelun ystäväni entisen miehen kans (en vienyt tätä miestä ystävältäni vaan ystäväni petti tätä, siksi erosivat). Ja mun ja tämän miehen suhde alko eteneen ihan hyvin ja tälle ystävällenikin asia oli ihan ok, vaikka otinkin tämän entisen miehen.
Ollaan nyt seurusteltu tän miehen kans vasta kuukausi, ja tässä tulee tämä ongelma, kun mieheni ei olekaan päässyt vielä tästä entisestään yli, ja jätti mut sen takia. Sanoi, rakastavansa mua, mut ei ole kuulemma vielä valmis seurusteleen. Sanoi myös että kokeillaan joskus myöhemmin kun aikaa on jne. No, ymmärrän tämän, koska oon ite ollut joskus samassa jamassa. Mut mua meinaa nyt huolestuttaa kun tää mies ei näemmä todellakaan ole päässyt siitä ystävästäni yli, ja meinaa masentua kovastikin tän asian takia.
Oon ainut keneen hän luottaa, joten siks hän juttelee mun kans tästä aika paljon, ja mulla on sellanen tunne pääl et mun apu ei riitä, vaik haluaisin kovastikin auttaa tätä. En tiedä, mitä tehdä. Oon koittanut jutella hänen kanssa, mut kun ei tunnu riittävän. Oon yrittänyt puhua hänelle että jos hän hakisi ammattiapua, mut tää ei suostu. Sanoo vain että kyllä aika parantaa haavat.. En todellakaan tiedä mitä tehdä..että jos jollain tulee jotain järkevää mieleen, niin otan ilomielin neuvoja vastaan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat