Mitä tekisin kun itse en enää tiedä? :( - Parisuhteet

Oushaboo

Vaikuttaa siltä että hän ei halua sinua omaan kaveriporukkaansa, tuttu tilanne. Voi johtua vaikka mistä, ehkä joku/jotkut hänen kavereistaan ei halua sinua mukaan, jospa hän tietää että jotkut hänen kavereistaan kuolaavat sinua ja ei sen takia halua ottaa sinua mukaan "näytille", ehkä hän tulisi mustasukkaiseksi jos saisit hyviäkin kavereita "hänen" kavereistaan tai muuta vastaavaa. Harmillistahan tuo on.

Sivut

Kommentit (19)

hanne

meillä on nyt lähiaikoina ollu aivan kauheena riitoja. ootan kauan aina että nähään, ja sitten kun nähään niin molemmilla palaa pinna tosi nopeesti, ja tää tilanne on alkanu joku kuukausi sitten ja on edelleen päällä. nytki hirvee riita taas päällä, ei oo kiva :( ja oon ihan väsyny riitelemiseen mutta aina se riita jostain asiasta alkaa. välillä tuntuu etten tiiä mitä voisin toisin tehä, mutta ollaan alusta asti riidelty, silleen niinku normaalisti.mutta nyt ne riidat on menny jotenki niin suhdetta rasittaviksi että jotain muutosta pitäis tehä. koko ajan kauhee ikävä ja sitten ku nähää nii pinna kauheen kireellä ja hirvee riita päällä. muutenkaa ei ehitä nyt paljoa nähä nii se vähänenki aika riidellään.. oon aika tosi väsyny aina vaan tappeleen..

joidenkin miesten on vaa aluksi hankalampi näyttää ystävilleen että välittää toisesta paljon, niin se vaan on. ja sen takia koittaa pitää hieman etäämpänä kavereista. miehet ovat joskus hieman lapsellisia :D itsellä ei tuota ongelmaa ole ollut, mutta riidat on [u]suuri[/u] ongelma :?

pehmopupu

olen 18-vuotias lukiosta valmistunut tyttö ja seurustelin 17-vuotiaan amislaisen kanssa. jätin hänet kuitenkin kk sitten ku siinä oli vähä sanaharkkaa ja ollaan muutenkin nii paljon jo riidelty ennen.. ollaan sen verran äkkipikaisia kummatkin ja olen useasti jättänyt hänet riidan päätteeksi. :( aina kuitenkin ollaan sovittu..
nyt olen kuitenkin alkanut miettiä että teinkö oikein? rakastan häntä edelleen ja itken vieläkin hänen peräänsä. minua kuitenkin otti päähän suhteessa se, kun riideltii joka vkloppu suurin piirtein ja kun minulla ei ole paljon kavereita ja hänellä on.. joka vkloppu hänen piti päästä juomaan niiden kanssa ja harmitti ku en päässyt mukaan. olen alkanut tajuta että suurin syy miksi riideltii johtui siitä etten osaa olla yksin ja olen kateellinen ku hänellä on kavereita ja minulla ei montaa.. riidan aikana pidin häntä aina ihan kusipäänä vaikka kun meni hyvin rakastin häntä eniten koko maailmassa.. miltä kuulostaa?

lily

Liittyykö nuo koulutustaustat jotenkin olennaisesti asiaan kun nekin piti mainita :roll:

Etipä itse uusia ystäviä ja opettele elämään omaa elämääsi vaikka seurustelisitkin. Mä ainakin lähtisin todella usein ryyppäämään kaverien kanssa jos kumppani eläisi koko ajan mun kautta, eikä sillä itsellään olisi mitään elämää.

ena

Hmm... Kyllä minusta mies vois silti joskus mukaansakin ottaa jos tietää ettei tytöllä juuri omia kavereita oo. Muuten en oikein osaa mitään sanoa. Vähän hankala tilanne kuulostaa olevan ja vähän epäilen ettette kuitenkaan olleet niin läheisiä, jos viestiä oikein tulkitsen. :roll:

pehmopupu

minusta me oltii kyllä tosi läheisiä. exälle se kyllä on joku ongelma kun ei kehtaa näyttää koko maailmalle että minun kanssa seurustelee.. kahdestaan ku oltii , aivan ihana, mutta julkisella paikalla ei kehtaa oikein pussata tai mitään ja on mieluummin kavereiden kanssa :O

pehmopupu
lily
Liittyykö nuo koulutustaustat jotenkin olennaisesti asiaan kun nekin piti mainita :roll:

Etipä itse uusia ystäviä ja opettele elämään omaa elämääsi vaikka seurustelisitkin. Mä ainakin lähtisin todella usein ryyppäämään kaverien kanssa jos kumppani eläisi koko ajan mun kautta, eikä sillä itsellään olisi mitään elämää.

eipä ne liity kunha laitoin :D

kyl mulla on pari kaveria ja olen useasti niiden kanssa ollut juomassa, mut onko se ni mahdotonta et olisin lähtenyt poikkiksen mukaa juhlimaan? hän kerran sanoi että häpeää välillä sitä kun on tyttöystävä kun hänen kavereilla ei ole.. kyllä minusta olisi yhdessä kiva juhlia :(

aamu

minäkin aloin seurustelun 17 vuotiaana ja lähes neljä vuotta jo yhdessä pyöritty..monet riidat takana, erokin lähellä ollut muttei koskaan olla luovutettu.. etkö voisi mennä miehen mukaan kavereita tapaamaan? muistan kuinka mekin kavereiden kanssa olosta kinasteltiin, mutta kerran lähdin mukaan ja sen jälkeen samoissa piireissä mukana ollut..

opin tuntemaan miehen kaverit ja niistä on tullut munkin hyviä kavereita, etenkin näiden tyttöystävistä.. mun mielestä se on ainakin ihan kiva jos on samoja kavereita, monet kivat mökkireissut takana..

pehmopupu
aamu
minäkin aloin seurustelun 17 vuotiaana ja lähes neljä vuotta jo yhdessä pyöritty..monet riidat takana, erokin lähellä ollut muttei koskaan olla luovutettu.. etkö voisi mennä miehen mukaan kavereita tapaamaan? muistan kuinka mekin kavereiden kanssa olosta kinasteltiin, mutta kerran lähdin mukaan ja sen jälkeen samoissa piireissä mukana ollut..

opin tuntemaan miehen kaverit ja niistä on tullut munkin hyviä kavereita, etenkin näiden tyttöystävistä.. mun mielestä se on ainakin ihan kiva jos on samoja kavereita, monet kivat mökkireissut takana..

se tässä just onki ku tulen hyvin toimee melkein kaikkíen sen kaverien kanssa, yhen kanssa jopa koko kesän samas kesätöissä.. exälle se kuitenkin on isoin ongelma kun ei voi kuulemma olla molempien kanssa samaan aikaa, ja kun kavereilla ei ole tyttöystävää, minkä mukaansa ottaisi.. sekin vaikuttaa kun olen vanhempi ja kaverien tyttöystävät alaikäisiä, eivätkä baariin pääse ym..

pehmopupu

ja se vielä että olen kyllä ollut joskus heidän mukanaan ja minusta se oli kivaa, mutta poikaystävä ei tykkää ja siksi en enää mukaan päässyt.. kummallista.. eikä tule toimeen mun kaverien kanssa, joten ei halua meidän mukaan ikinä enää..

aamu
pehmopupu
exälle se kuitenkin on isoin ongelma kun ei voi kuulemma olla molempien kanssa samaan aikaa, ja kun kavereilla ei ole tyttöystävää, minkä mukaansa ottaisi.. sekin vaikuttaa kun olen vanhempi ja kaverien tyttöystävät alaikäisiä, eivätkä baariin pääse ym..

kuulostaapas tutulta toi alaikäisyys :) mäkin nimittäin oon miestäni 7kk vanhempi ja suurin osa sen kavereiden tyttöystävistä täytti 18 vasta viime vuonna ja ite siis oon 20v. mä kyllä ravasin poikien kanssa baareissa ihan ainoona naispuolisena porukassa..
meille toi baareilu ei oo koskaan ongelma ollut, itse vaan olen välillä miettiny mitähän miehen kaverit ajattelee kun pyörin mukana..

mulle itelle on viime aikoina alkanu yleistyyn toi kaverit (mun omat) ja mies erikseen ajattelu..ehkä tilanne helpottuu kun muutkin on täysi-ikäisiä? toi häpeeminen on vähän outo :evil: senhän pitäis olla ylpee et on saanu itteensä vanhemman naisen :D yleensähän se on toisin päin..

pehmopupu

jos nyt vielä jatkan tilitystä :D elikkä siis exäni halusi lisää aikaa itselleen eikä halunnu jostai syystä nähdä.. minä sitten pari paivää itkeneenä kyllästyin koko tilanteeseen ja vaadin että nähtäsiin.. no hän ei halunnut ja minä sitten jätin txt..hän ei siis olisi halunnu erota. viimeksi olen hänet nähty silloin, kun seurusteltiin vielä eikä oltu eroamassa.. txt nyt vähän ollaan, hän olisi halunnut minut vkon jälkeen takaisin, mutta sanoin ettei kannata.. nyt ajattelen kuitenkin taas, että hänet haluan.. tilannetta ei helpota se, että muutan 45km päähän parin kk päästä. :(

Suhfeli

kyl mulla on pari kaveria ja olen useasti niiden kanssa ollut juomassa, mut onko se ni mahdotonta et olisin lähtenyt poikkiksen mukaa juhlimaan?
hän kerran sanoi että häpeää välillä sitä kun on tyttöystävä kun hänen kavereilla ei ole.. kyllä minusta olisi yhdessä kiva juhlia :(

Tämän pitäisi jo kertoa sille ,että itkeäkkö tollasen perään vai ei.

Ja jotenkin vaikuttaa, ettet itsekkään ole kypsä seurustelusuhteeseen.

Amala
pehmopupu
kyl mulla on pari kaveria ja olen useasti niiden kanssa ollut juomassa, mut onko se ni mahdotonta et olisin lähtenyt poikkiksen mukaa juhlimaan? hän kerran sanoi että häpeää välillä sitä kun on tyttöystävä kun hänen kavereilla ei ole.. kyllä minusta olisi yhdessä kiva juhlia :(

Kuulostaa niin tutulta. "Et sä voi tulla ku pojat ei halua meitä siihen kuolaamaan ku ne on itte sinkkuja." Että ottaa niin päähän. Varsinkin kun viimeisimmän ryyppyreissun jälkeen tuo poikaystäväni kertoi, että he olivat olleet eräiden meidän koululaisten tyttöjen tupareissa ja että eräs tyttö oli läpsinyt häntä perseelle. Eipä tuossa vielä mitään, mutta sitten päivää myöhemmin hän alkoi kyselemään, että mitäs sitten, jos hän suutelisi toista. Tänään hän vielä toi minulle ruusun ilman mitään syytä... Epäilyttävää?

Amala
Suhfeli
Amala, no ehkä pikkasen epäilyttävää
:o

Ehkä joo. Puhuimme tästä vielä illalla. Ehkä annan tämän kerran olla, paitsi jos kuulen muilta jotain juttua tästä illasta ohi mennen. Kuitenkin toivon, että en kuulisi mitään. :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat