mitä pitäisi tehdä... - Parisuhteet

meemz

eliiii.. seurusteltiin vähän yli vuosi ja erottiin poikaystäväni kans joku parisen kk sitten, ja ollaan kumminkin ihan väleissä :) mutta, nyt on hirveä ikävä ja haluaisin hänet kipeästi takaisin, hän kumminkin seurustelee.. olemme nähneet pari kertaa, joka on johtanut intiimeihin asioihin.. ja poika on sanonut ettei voi vastustaa minua ja että hänellä on tunteita minua kohtaan, miks hän sitten seurustelee toisen tytön kanssa? ja sanoo minulle että odota.. olen odottanut jo ties kuinka kauan..ainakin se tuntuu siltä =/ enkä tiedä mitä pitäisi tehdä, sillä aina kun kysyn hän sanoo jotakuinkin että "pitää katsoa mitä tästä tulee". en kestä enää odotusta.. mikä avuksi.. miten saisin pojan tajuamaan että rakastan häntä edelleen ja olen valmis yrittämään uudelleen. Olen kertonut tunteistani pojalle monta kertaa. En kuitenkaan haluaisi olla hänelle mikään pelkkä "sillonkuin hänelle sopii" .. pitäisikö antaa pojalle aikaa eikä pitää yhteyttä? olen avuton :( en tiedä ymmärsikö kukaan mitään, mutta olisi kiva kuulla samanlaisia tapauksia tai jotain ehdotuksia :)

Kommentit (15)

Taica

Se taitaapi olla lurjus, joka käy vaan panemassa sua sillon, ku haluaa ja sinä reppana suostut siihen. Älä anna sille aikaa, äläkä uhraa sille enää yhtäkään ajatusta. Ainoo mitä voisit tehdä on vaatia sitä valitseen just ja tasan nyt heti, mut sit se luultavasti pettäis sua sen toisen kans jos se siis sut valitsis. Tää on [u]niin[/u] niitä tapauksia, ku pidetään toista odottamassa, ku ei haluta et sil entisellä olis joku uus vaik itellä jo on. Se jätkä pitää sua pilkkanaan. Älä alistu tollaseen jos arvostat ittees pätkääkään.

Pirpana

Nosta kytkintä ja äkkiä sittenkin. Itse olen syyllistynyt tuollaiseen p*skamaiseen odotuttamiseen - halusin sellaisella vain lykätä päätöksen tekoa sillä tahdoin pitää molemmat tyypit. Joka kerta kun vastaat hänen odotuspyyntöönsä myöntävästi se vähentää hänen arvostustaan sinua kohtaan, ja syö omanarvontuntoasi. Siten hän voi kohdella sinua yhä sikamaisemmin. Et kai sä sellaista halua? Minä toivoin, että sillä tyypillä olisi ollut silloin kanttia hylätä minut lopullisesti ennen kuin jouduin tekemään sen itse.

Kyllä minä tiedän miten vaikeaa on edes ajatella sitä että tärkeä ihminen pitäisi unohtaa. Sitä vain odottelee ihmettä tapahtuvaksi ja toivoo toisen huomaavan ponnistelusi. Mutta näissä asioissa ei kärsivällisyyttä palkita ikävä kyllä :?

olematon
meemz
miks hän sitten seurustelee toisen tytön kanssa? ja sanoo minulle että odota..

Onko susta ihan oikein, että oot ikäänkuin kynnysmattona miehelles tuossa? Onko susta reilua että sillä aikaa kun hän kokeilee muita niin odotuttaa sua? Ei oo todellista miten sillä onkin pokkaa käyttää sun tunteita hyväkseen!! Suomessa ei harrasteta haaremeita prkl!

SunLion

mä taas näen tän niin et voi myös olla et exäs alko seurusteleen toisen tytön kaa koska teiän suhde loppu ja ei halua olla yksin (seksielämä, läheisyys, "status"). Ehkä se suhde on vaan laastarisuhde, eli paikkaamassa sua.

Kysymys kuuluukin, haluatko takas tollasta hyväksikäyttäjää?

Jellu

Olen Taican kanssa aika samoilla linjoilla.

Se vaan odotuttaa sua, ettet vaan löytäis jotain uutta. Vähän sama juttu ku
tuolla Onko mulla enää mitään mahdollisuuksia? -ketjussa...

Unohda se. Älä ainakaan pidä mitään yhteyttä. Sitä paitsi jos se pystyy pettämään sitä uutta tyttöystäväänsä sun kanssa ni kyllä se sitten pystyisi pettämään myös sua. Been there, done that.

meemz

ootte osaks varmasti oikeassa. en vaan haluis ajatella että joudun elämään ilman sitä poikaa, mä rakastan sitä liikaa. mutta kaikella tulevalla on varmasti tarkoituksensa.

celia
meemz
ootte osaks varmasti oikeassa. en vaan haluis ajatella että joudun elämään ilman sitä poikaa, mä rakastan sitä liikaa. mutta kaikella tulevalla on varmasti tarkoituksensa.

Samalta tuntui kun erosin eksästäni melkein 3 vuotta sitten mutta niin siitä vaan yli päästiin vaikka tuntui ettei voi elää ilman toista. Yhdyn Taica:an ja Emmily_:yn.

Jellu
meemz

Se kuulostaa tyhmältä, kun muut käskee unohtaa sen, mutta suurin osa ihmisistä on kuitenki käyny ton läpi ja tietää, että siitä selviää hengissä ja aina löytää jonku paremman. Muutaman kuukauden päästä säkin jo oot ilonen, että teillä meni poikki, koska sulla on mahdollisuus löytää joku joka ei pompottele sua tolla tavalla. Kyllä mäkin itkin ja valitin, kun exästä erosin, etten ikinä löydä ketään yhtä hyvää. Kunnes mä tajusin, että se olikin ääliö, joka käytti mua hyväkseen. Olikin maailman paras juttu, että erottiin, koska muuten en olis löytäny nykyistäni.

meemz

niin, onhan se vaikea kuvitella unohtavansa jonkun jota rakastaa tosta noin vaan. tiedän että elämä kääntyy jossain vaiheessa iloisempaan suuntaan, nyt sitä on vaan vähän liian vaikea tajuta.. en vain voi ymmärtää miksi poika käyttäytyy noin, sanoo että välittää enemmän kuin ystävänä, mutta silti ei tee asialle mitään, voi tosin olla että hänen nykyisensäkin on ihana ja hän tuntee olonsa hänen kanssaan onnelliseksi, mutta en vain osaa ymmärtää miksi selittää toista ja tekee toista..

Jellu

Siihen on varmaan kaksi isoa syytä

a) se pitää sua varalla, jos juttu ei toimi sen uuden kaa. (Ja siihen älä alistu, että juokset heti sen luo, jos niin käy.)

b) se ei halua, että löydät uuden. (joko mustasukkaisuudesta johtuen tai tuosta kohdasta a)

Joka tapauksessa se toimii paskasti ja pahinta mitä voit itelles tehdä, on jäädä odottamaan sitä. Anna sen mieluummin nähä, että sä löydät paremmankin.

Mun ex sano, että jos oon jonku toisen kaa ni se ei pysty enää olemaan mun kaa. Ja tyhmänä uskoin hetken aikaa enkä katellu muita, kunnes tajusin, että se vaan kiusaa. Niin, että älä edes kuuntele sen pojan höpinöitä, jos siinä on yhtään samaa vikaa.

meemz

ainiin, unohdin. tapailin yhtä poikaa jonkin aikaa, eromme jälkeen, mutta siitä ei kuitenkaan kehkeytynyt mitään, exäni oli sitä mieltä että hyppäsin liian nopeasti uuteen, ja nyt on hänen vuoronsa. ja hän myös sanoi että "mustasukkaisuus" yritykset eivät auta tilannetta yhtään. Välillä tulee päiviä jolloin menee paremmin, ja olen sitä mieltä suuresti, että pystyn ja pärjään ihan hyvin näinkin, ilman häntä, mutta sitten taas ne päivät jolloin olen aivan rikki :S en enää tiedä mitä pitäisi..

Jellu

Sun exä voi olla mitä mieltä vaan, mutta jos löydät uuden, niin se on liian nopeeta vaan jos SUSTA tuntuu siltä. Se vaan sano noin, koska ei kestäny sitä, ettet itkenykään sen perään peiton alla yksinäs. Ja veikkaan, että ne mustasukkaisuusyritykset nimenomaan auttaa, ei se muuten niin olis sanonu. Yritti vaan pitää sua muista erossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat