Käsi kädessä kuljemme... - Parisuhteet

antsuu

Onko teijän miehillä kellään tämmöstä ongelmaa, etteivät he halua kävellä käsi kädessä? Mä oon semmone että haluisin kävellä sillee, mut mies ei. Kyl se jotai lyhyitä matkoja voi, mut sitte se sanoo että "tuntuu tyhmältä ku toine heiluttaa omaa kättäsä, ei voi kävellä vapaasti"
Siitä onkii tullu joskus muhkeet riidat että "etsä kehtaa kulkee mun kanssa missää, haluutsä erota" ym..
Ois kiva tietää että onko tää iha normaalia vai onko meillä joku pielessä (oon kyllä muutenki hirveen vainoharhane ihmine mut kummiskii..) :D

Sivut

Kommentit (68)

marimma

Meillä se on vähän sellasta mielenmukaan :)
Joskus mies haluaa ottaa kädestä kiinni ja se kyllä useimmiten sopii mulle kanssa, mut sit on joskus niitä ahistuspäiviä kun häiritsee jo se jos sormi on huonosti toisen kädessä ja niin edelleen. Mutta pääsääntösesti kyllä kävellään ihan erikseen ja söpöillään vaan joskus :)

marika_

Enemmän mä oon meillä sitä käsikädessä-kävely tyyppiä, ja harvon mies jaksaa kovin kauaa siinä käsipuolessa roikkua, mut kyllä tuo joskus ihan oma-alotteisestikin ottaa kädestä :) Kuitenkin suurimmaks osaks kävellään ihan erikseen vaan.

Vastasin siis joskus.

Beatriz

Vastasin kyllä. Jotenkin se käsi aina vaan etsiytyy sinne käteen ihan melkeen itsestään :) No ei mekään nyt ihan aina kävellä käsikädessä, ei esim. ku ollaan lenkillä. Mutta suurimman osan ajasta.

Amorous

Silloin tällöin joo, mutta yleensä säädetään kaikkea samalla ni ei tule kädestä pidettyä. Tykkään tästä että saan kulkea vapaasti, kun oon tämmönen hirmunen käsien heiluttaja ihminen. :D Joskus kyllä on kiva ku kulta ottaa käestä kiinni vähäks matkaks. :) Itekki välillä tarrailen toista kädestä. Ne hetket on ihania, mutta ihania on myös kun vaa kävellää vierekkäi ilma pitämättä toisia käsistä. :)

antsuu

kiva kiva :)
mites, onko eri juttu jos kävelette keskustassa ja jossain syrjemmillä poluilla? tuleeko kellekkään kaupungilla semmonen olo että pakko pitää kädestä että kaikki huomaa että ollaan yhessä varmasti? (mulla oli ennen tuo periaate :oops: )
sillon on kivempi mun mielestä pitää kädestä jos kävellään jossain mökkitiellä peltojen, järvien ja mehtien seassa, kun kaupungin huiskeessa jossa pitää väistää hirveesti kaikkee, nii se käsi kädessä olemine vaikeuttaa sitäkii, samoin ku kaupassa en pysty pitämää toista kädestä, ku siellä ihmisiä ja ostoskärrejä tulee koko aja vastaa..

marimma

Ei meillä oo paikalla väliä. Ihan täysin oman fiiliksen mukaan mennään että oisko nyt vaan kivaa pitää toista kädestä tai kättä toisen ympärillä tai muuta :)

Cara-

Joskus. Alkuaikoina käveltiin käsi kädessä enemmän ja se oli niin tavallista ettei siihen kiinnittäny edes huomioo, nykyään se on sit sellanen juttu mistä tulee erityisen hyvä mieli kun toinen ottaa kävellessä kädestä kiinni. :) Eikä se meilläkään paikasta riipu vaan fiiliksestä.

Pennsylvania

Joskus. Itse en välittäisi, jotenkin se on sellaista ällösöpöö kuitenkin. Käsikynkkä olisi mieleisempi, se on sellainen vähän korrektimpi ja kuitenkin läheinen. Mies kävelee mieluiten käsikkäin, kyllä minä siihen useinmiten suostun. Kylmällähän se lämmittää mukavasti.

rei

no mikä vitu joskus ja kyllä? Tarkoittaako kyllä kokoajan? Eihän kukaan voi koko aikaa kävellä käsikädessä? Joskus on hieman liukuva käsite

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat