Kuinka paljon vietätte aikaa yhdessä ja miten? - Parisuhteet

Ambrel

Joka päivä. Tehdään ihan arkisia juttuja. Tykätään paljon käydä ostoksilla, vaikkeai mitään tarttuisikaan käteen. :-)

Sivut

Kommentit (64)

Emilie

Miehen kotiutumisesta (pääsi intistä huhtikuussa) on kuukausi ja havaitsin, että hän on nyt punkannut meillä sen jälkeen koko ajan. Joka yö ollaan nukuttu yhdessä. Erillään ollaan vain kun olen koulussa, harrastuksissani tai mies on työhommissa. Kavereiden näkeminen on kyllä jäänyt ihan minimiin, pitäisi varmaan pikku hiljaa hillittää tätä 24/7 yhdessä oleskelua :D Mutta mikäs tässä ollessa. Tehdään ruokaa, katsotaan telkkaria, jutellaan ja hellitään toisiamme. Välillä mies pelailee wowia ja minä teen läksyjä. Aika normaalia arkea. Ärsyttää vain se, että tätä arkea joutuu elämään vielä vajaan vuoden vanhempien nurkissa. Kesä varmaan hiukan vetää meitä erillemme, koska minä työskentelen 6-12 ja mies sitten saattaa lähteä töihin pari kolme tuntia siitä kun itse kotiudun (vuorosta riippuen tämäkin). Ja kun hän palaa niin minä olen jo mennyt nukkumaan.

halium

Ollaan kaukosuhteessa kullan kanssa tällä hetkellä, mutta nähdään aina viikonloppuisin. (Nyt parin viikon päästä tulossa eka vkl kun ei nähdä). Ja yleensä kullan vkl alkaa jo torstaina, jolloin hän tulee mun luokse. Eli nähdään yleensä to-su. <3

Yhdessä puuhaillaan kaikkea arkista. Jos ollaan mun luona tai kullan opiskelukämpillä, niin sitten kokkaillaan, syödään, käydään kävelyllä, katsotaan leffoja, puuhataan jotain yksin tai yhdessä netissä/koneella tai vaan ollaan ja jutellaan tai löhötään sängyssä. Jos ollaan kullan kotikotona, niin tehdään samoja juttuja, mutta lisäksi katsotaan telkkaria tai pelaillaan kaikkea kullan sisarusten kanssa (lautapelejä). Joskus saunotaan, joskus nähdään kavereita yhdessä ja joskus juhlitaan. Kaikkea kivaa siis :P

Embo

Nähdään melkein joka päivä jossain merkeissä, mutta viikossa on aina noin pari päivää, kun ei nähdä. Minä voisin, mutta mies kaipailee sellasta omaa aikaa, että en viitsi sitten ahdistella häntä... Epäilen vaan pienessä mielessäni, että se ei tykkääkään musta silloin, kun se haluaa olla yksin. :cry:

Yhessä ollessa katotaan tv:tä, jutellaan, syödään, joskus jopa valmistetaan ruokaa itse, pidetään yllä fyysisiä yhteyksiä, käydään kaupungilla, tehään töitä, dokaillaan... Me ollaan kai keskimäärin kolmisen yötä viikossa yhdessä.

Beatriz

Asutaan yhessä, mutta nähään tällä hetkellä vaan sillon ku miekkonen on lomilla intistä. Eli onneks lähes joka viikonloppu. Sillon eletään ihan normia yhteisarkea, mitä sillon aiemminki enne inttiä.. elikkäs laitetaan ruokaa, käyään kaupassa, kävelyllä koiran kans, katotaan leffoja tai telkkaa, rakastellaan, hellitellään toisiamme :)

Tapsu

Kattellaan toistemme naamoja joka päivä kun asutaan yhdessä. Arki astunut selkeästi kuvioihin kun ei jaksa koko ajan toisen kyljessä kiehnätä.
Kotona kun ollaan niin yhdessä joskus katsotaan telkkaria tai leffoja dvd:ltä. Jompikumpi tekee ruokaa ja joskus jopa siivotaan yhdessä. Jutellaan siinä päivän mittaan asioista kuitenkin.
Yleensä tosin tehdään molemmat omia juttuja, pelataan tai surffataan netissä, minä teen palapelejä ja luen kirjoja, muru soittaa kitaraa.
Joskus harvoin käydään ihan ulkona elokuvissa. Vielä harvemmin syömässä. Viime kesänä enemmän kun sain kesätöistä työetuna lounasseteleitä.

Viikonloppuisin käydään yleensä mun vanhempien ja siskojen luona, mutta joskus kerran muutamassa kuussa myös murun äiten ja veljen luona. Välimatkaa sinne päin on enemmän.

Mutta ei se silleen häiritte ettei joka hetkeä kiehnätä toistemme kainalossa. Aika menee lepposasti ja kyllä sitä halailua ja pusutteluakin löytyy, rakkaus ei mihinkään häviä vaikka ei kaikkea tehtäiskään käsikädessä :)

sheea

Asutaan yhdessä, mutta vaihtelevasti vietetään aikaa yhdessä. Molemmilla epässäännölliset työajat ja miehellä enemmän kuin mulla kaikkia omia juttuja, joihin menee aikaa. Mutta yleensä iltaisin ollaan yhdessä, katotaa telkkaa/leffoja, saunotaan ja kokataan jotain. Kesäisin ehkä enemmän vietetään aikaa yhdessä. Välillä oon miettiny, et ois kiva, jos ois joku yhteinen harrastus, mut ainakaan tällä hetkellä aika ei riitä..

Taffel

asutaan yhdessä,mutta nähdään päivässä ehkä tunti kaks..mies menee aamulla töihin ennen ku mä ees herään ja on töissä viidestä kahdeksaan. sit se käy kotona syömässä ja sitte se lähtee jonnekki ja tulee nukkumaan myöhään illalla. tai oikeestaan se ekka alkaa kattoon telkkua ja nukahtaa sit sohvalle :roll: että ei oo kehumista meidän yhteisessä ajassa..

Össi

Tuleehan tuota nähtyä lähes päivittäin. Sanotaan että keskimäärin 4/5 ajasta kolmen kuukauden aikana on oman kullan kanssa vietettyä =)
Tyylillä kuin tyylillä

tyttöli1

Asun eri paikkakunnalla kuin poikaystäväni joten näemme vain viikonloppusin. Joten melkein joka viikonloppu hurahtaa oman kullan kanssa. Ja samoiten lomat vietämme tiiviisti yhdessä minkä ehdimme.

Teemme vaikka mitä.. Katsomme elokuvia, kokkaamme, urheilemme, saunomme, olemme vain ja lisäksi tottakai juhlimme =)

helmikaisla

Päivittäin. Asumme samassa talossa, joten monta kertaa päivässä käväistään toistemme luona. Nukumme myös aina yhdessä. Paitsi jos vkonloppuja porukoilla vietetään, monesti nämäkin reissut mennään yhdessä. Nyt olen vkonlopun yksin, edellisestä kerrasta onkin jo 4,5kk....
Me kokkaillaan usein, ja vkonloppuisin yleensä leivotaan. Kullalla on auto, joten ruokakaupassa käydään yleensä yhdessä.
Lähes päivittäin pelaillaan, korttia tai yhtä lautapeliä, lisäksi ristikkoja on todella mukavaa ratkoa kahdestaan. Leffoja katsellaan yhdessä, samoin kuin kaikki urheilut.
Saunotaan 5krt viikossa ja lenkkeillään joskus kun jaksetaan.

Hups, olinkin lukenut aloitusviestin väärin :oops: Mutta eipä se sisältö niiiin paljoa muuttunut. :roll:

Afrodite_89

Ennen nähtiin kullan kanssa vaan viikonloppuisin, mutta nyt kun miekkosen lukio loppui, ja itelläni ei ole ku muutama tunti koulua viikossa, nii nähdään paljon useemmin. Viikosta riippuen vietetään 3-7 päivää yhdessä. Aika kuluu usein telkkaria ja leffoja katsellessa, ja siinä ohessa kaiken laista mammimista ja söpöilyä.. ja tietty seksiä! 8)

..eli siis sellasta hyvin arkipäiväistä mukavaa meininkiä :)

Daicy

Nähdään joku 2-3 kertaa viikossa ja yleensä silloin vaan makoillaan ja jutellaan viikon tapahtumista. Luetaan lehtiä, juodaan kahvia, katotaan leffoja tai jotain telkkari sarjoja tai kuunnellaan musiikkia. Viikonloppusin saatetaan tehä yhessä jotain ruokaa tai hakea vaikka pizzaa. Aika harvoin lähetään mihinkään yhessä, mutta silloin tällöin käydään kavereiden kanssa esim. baarissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat