Ihastunut poikaystävän parhaaseen kaveriin - Parisuhteet

Kookos

Näin kävi.

Kommentit (7)

pellicule

Kunnon Kauniit ja rohkeat -draamaa siis.

Jos et ole varma ihastuksesi tunteista sinua kohtaan, voi käydä niin, että hän onkin vain ystävällisyyttään ihana eikä koskaan halua kanssasi mitään sen kummempaa juttua. Onko poikaystäväsi ja samalla neljän vuoden suhteen taaksejättäminen sen arvoista, että voit olla kohta sinkku, kun uusi ihastuksesi ei välittänytkään? Toisaalta taas jos tällä ihastuksellasi olisikin tunteita, mistä sitä tietää, sujuisiko seurustelu tämän kanssa pidempään kuin neljä ihanaa vuotta, ostaisitteko koskaan asuntoa yhdessä jnejnejne.

Äitini sanoi minulle joskus, että "ei se vaihtamalla parane, ainakaan jos entinenkin on hyvä". Ihastuksella on tapana mennä ohi, mutta en itse ainakaan kovin hätiköidysti lähtisi purkamaan neljän vuoden suhdetta - varsinkin, jos siinä ei juuri muita ongelmia (perinteisten arkiriitojen yms) lisäksi ole.

Taica

Koska ihmiset oppii, että on normaalia ihastua rajustikin suhteen ulkopuoliseen henkilöön ja se meille sallitakoon. Kuitenkaan sellaiset ihastukset ei yleensä johda mihinkään hyvään ja siksi tällasessa ihastumis tilanteessa kuuluu ottaa reilusti etäisyyttä siihen ihastuksen kohteeseen ja keskittyä siihen omaan kumppaniin. Eli älä tee mitään. Unohda se toinen ja välttele sitä. Kyllä ne tunteet haalenee. Ihminen vaan tykkää siitä ihastumisen ja rakastumisen tuomasta euforiasta ja siksi ihminen ihastuu, vaikka todellista mahdollisuutta parempaan suhteeseen ei oliskaan. Ja jos nyt vaihdat nykyisesi uuteen, kun arki on astunut teidän suhteeseen ni miks et tekis sitä myös tälle uudelle sitten ku se ensi huuma laskee? Mitä sitten kun ihastut taas johonkin toiseen? Annatko taas vaan mennä ja vietät loppuelämäsi vaihtaen aina uuteen, kun edellisen kanssa arki astuu kuvaan?

Kuten tässä aiemmin mainittiin: Ei se vaihtamalla parane.

shazzer

Kyllä sulla varmaan joku syy on ollut silloin 4 vuotta sitten minkä vuoksi valitsit nykyisen poikaystäväsi tämän ihastuksen sijaan. Muistelepas niitä ja unohda tämä ihastus :)

Wicked

Mulla on vähän samankaltainen tilanne. En siis seurustele, mutta oon jo parin kuukauden ajan pyörinyt yhden miehen kanssa ja sovittiin muutama viikko sitten, että katsotaan ajan kanssa mitä tästä tulee. Se on selvästikin hyvin ihastunut, mutta mä en vaan ole löytänyt sitä tunnetta... Mulle tämä mies on pelkkä kaveri. Kaikki kuitenkin pitää meitä jo parina ja tämä mies itsekin tuntuu ajattelevan meidän jutun olevan jotain vakavaa. Siksi onkin kamalaa, että oon korviani myöten kusessa sen parhaaseen kaveriin! Ja tunteet ovat molemmin puoliset... Miten siis toimia kun haluaa säilyttää miesten ystävyyden sekä välit tähän tyyppiin? Ja silti seurustella(näin kävisi jos tietäisi mitä tehdä!) sen parhaan ystävän kanssa...

Hmmmh...
Wicked
Mulla on vähän samankaltainen tilanne. En siis seurustele, mutta oon jo parin kuukauden ajan pyörinyt yhden miehen kanssa ja sovittiin muutama viikko sitten, että katsotaan ajan kanssa mitä tästä tulee. Se on selvästikin hyvin ihastunut, mutta mä en vaan ole löytänyt sitä tunnetta... Mulle tämä mies on pelkkä kaveri. Kaikki kuitenkin pitää meitä jo parina ja tämä mies itsekin tuntuu ajattelevan meidän jutun olevan jotain vakavaa. Siksi onkin kamalaa, että oon korviani myöten kusessa sen parhaaseen kaveriin! Ja tunteet ovat molemmin puoliset... Miten siis toimia kun haluaa säilyttää miesten ystävyyden sekä välit tähän tyyppiin? Ja silti seurustella(näin kävisi jos tietäisi mitä tehdä!) sen parhaan ystävän kanssa...

Ootko ajatellu puhua sen kyseisen miehen kanssa? kyllä varmaan suoraan sanomalla kannattaa. Mies pettyy enemmän jos annat toivoa turhaan.
Ja kookos, moni ihastuu muihin miehiin kun seurustelee. Se on ihan normaalia, mutta jos välität ja haluat olla poikaystäväsi kanssa niin kannattaa unohtaa se mies.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat