Onko poikaystävän kiinnostus loppunut? - Parisuhteet

zeplen

Eli siis, onko tässä nyt kyse että poikaystävääni ei kiinnosta koko suhde enää?

Nähdään viikossa noin yhdestä viiteen kertaa ja meillä ei ole välimatkaa kuin 8 km.. Hän ei ilmaise kovinkaan usein välittävänsä minusta eikä näytä "näkyvää rakkautta" julkisilla paikoilla( toki tämän ymmärrän että ei mitää nuoleskeluja julkisilla paikoilla.)

Hänen piti tulla meille illasta, mutta kertoi että hän on kaverinsa kanssa jossain, tää on yleinen selitys kun sillä ei oo aikaa mulle. Voiko olla mahdollista että hänellä todella on kiire?

Hän ei kerro pahemmin tunteistaakaan, toki on hän muutoman kerran sanonut että rakastaa minua.
Tuntuu että hän on täysi lapsi vielä vaikka onkin minua 2 vuotta vanhempi. ollaan nyt seurusteltu puoli vuotta. Siltikin toivoisin että hän olisi vähän enemmän kiinnostuneempi minusta/suhteestamme.. Vai onko tämä vain hänen tyylinsä? :o
En saa häntä puhumaan kovinkaan "tunteellisista" asioista onhan meillä yleensä kivaa kun olllaan yhdessä mutta silti jotain uupuu? :o
Minä todella välitän hänestä, mutta en ole enää varma hänen tunteista minua kohtaan.

:s

[color=red]edit. otsikko by sunlion[/color]

Kommentit (6)

Taica

Minä en jatkaisi välttämättä tuota suhdetta, mutta kyllä joidenkin tyyliin kuuluu, että kaverit menee tyttöystävän edelle, eli kaveri kiireitä voi hyvin olla. Mä kans epäilisin kyllä onko sitä rakkautta jos mies käyttäytyis noin, mutta kuulemma monet miehet on tollasia. Eli ei tätä kai voi kukaan muu tietää, kun sinä ja miehes. Sä näät sitä mistäs, joten luota vaistoos. Jos tuntuu, että kaikki ei oo hyvin ni puhu ja jos mies väittää jotain, mitä et usko todeksi ni luota vaistoihis, koska elämä epäilyjen keskellä on pidemmän päälle raskasta. Jos epäilet miehes sitoumusta ni jätä se. Mut jos uskot, et se edelleen rakastaa sua ja haluaa olla sun kans ni älä jätä.

marika_

Ei kaikki miehet osaa ilmasta tunteitaan läheskään niin ylitsevuotavasti kun useimmat naiset, mutta sitten pitää kuitenkin tehä ero siihen ettei ilmase ollenkaan/ilmasee harvoin. Ja miehet ilmasee tunteitaan ehkä enemmän teoin kun sanoin (avaa oven, ottaa yöllä kainaloon jne.), jotka taas on monesti niin pieniä asioita ettei niitä huomaa.

Ja vaikka kaveritkin on tosi tärkeitä eikä kavereita saa suhteen takia unohtaa, niin ei miehen kavereiden pitäisi tuolla tavalla saada jatkuvasti rynniä teidän yhteisen ajan päälle. Tai varsinkin jos olette sopineet näkevänne ja sitten mies peruuttaa koska näkeekin kaverian, on tuosta ihan oikeus vetää herneet. Se taas jos mies _joskus_ sanoo, ettei näkeminen nyt sovi kun on luvannut kaverilleen, on ihan normaalia. Lupaukset kuuluu pitää niin kavereille kuin tyttöystävälle ja aika pitäisi pystyä sovittaan niin että molemmille sitä jää.

takethat

Minulla on oman poikaystäväni kanssa vähän samankaltainen ongelma tuon hellyyden ja huomaavaisuuden suhteen.
Me asumme eri kaupungeissa ja välimatkaa on jonkin verran, tapaamme n. 3 kertaa kuukaudessa joka on hyvin vähän ja tuhoisaa suhteelle.
Poikaystävän suunnitelmissa on kyllä muuttaa tänne missä asun, vaikkei yhdessä esimerkiks oltaiskaan jne.

Kun me näemme hän kyllä pussailee ja pitelee sylissä jne mutta jotenkin välillä hän taas tuntuu todella etäiseltä. Hän on vähän kuin jotkut kissat, viihtyy hetken sylissä ja saa hellyyskohtauksia mutta yhtäkkiä kynnet onkin esillä ja juostaan karkuun :D

Hän ei itse osaa siihen syytä sanoa kun olen kysynyt. Ei taida hän edes huomata käyttäytymistään.

Ehkä mä vaadiin liikaa? Mä olen sellainen.. ahmatti luonteeltani (leijona) että haluan että se on minäminä ja minä. :roll: :P
Haluisin että joku herättäisi mut silittelyllä ja soittelisi mulle ja tekstaisi mulle usein kun ollaan erossa..
Ehkä miehet , tai ainakaan tämä ei vain ole sellainen.

antsuu

Meillä pätee kanssa tuo sama juttu. Välimatkaa tosin on, mutta näemme aika usein siihen verrattuna. Minä laitan yleensä miehelleni kivoja viestejä pitkin päivää ja soittelemme usein, mut ei häneltä vaa kuule ku joskus jos se sille päälle tulee niitä hellyyden osotuksia sanoilla. Taitaa olla yks miehien ominaisuus tuo, että näytetään enemmän teoin mitä nainen ei välttämättä aina pistä merkille, ja sitten riidellään siitä, välittääkö mies enää sinusta kun hän ei sano mitään romanttista. Oon ollu yhden semmosen miehen kans, joka leperteli ihan liikaa ja oli muutenki semmone tossu, joten kaikessa miehen vaatimattomuudessaan, rakastan ja arvostan häntä, vaikkei se sitä aina mulle sanokkaan :)
ÄLKÄÄ LANNISTUKO, KYLLÄ NE TEITÄ RAKASTAA, VAIKKEI SITÄ AINA SANOKKAA!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat