viimeinen suudelma exäsi kanssa? - Parisuhteet

mocca84

eli viimeinen suudelma exäsi kanssa

Sivut

Kommentit (30)

TaskuMyy
mocca84
siis kun tiesitte et ero on tulos,nii se hetki,:/

[color=darkred]Aaaww... helmikuun 21.pvä oli viimeinen suudelma, halaus...
Kuvittelin typerä että palataan yhteen, kun hänkin siittä puhuin, mutta kaikki oli paskaa..[/color]

mettea

Kyllä sen huomasi siitä viimeisestä suudelmasta, että paluuta ei enää ole. Eron jälkeen kyllä tuli suudeltua vielä, kun tuli pongattua yöelämästä. Niitä on kuitenkin enää turha miettiä :).

Yummy

Mulle ei oo jääny mitään muistikuvaa tästä.. Muistan vaan sen, että muutaman kuukauden ajan ennen eroa en halunnut miehen edes koskevan muhun enkä todellakaan suutelevan mua. Pitkään siinä meni ennen ku tajusin, ettei tästä enää tuu mitään. Oltiin vaan oltu jo niin pitkään yhessä ja suunniteltu kaikkea. Mutta niin siinä käy, kun ei vaan enää tunne mitään toista kohtaan.
Eli suudelmasta ei jäänyt mitään muistoa, koska ero oli pitkä ja hiljainen prosessi.

Amorous

En nyt ihan viimistä suudelmaa exän kanssa muista. Luultavasti silloin ku se viimistä kertaa meiltä lähti. Bussipysäkillä varmaankin. Sillon ei siis ollut mitää tietoa erosta. Jätinpä sitten kuitenkin. Vähän turhan tunnerikas suhde oli. (Hyvässä sekä huonossa mielessä.)

ilakka

Meillä kaukosuhteessa vetäydyttiin kuukauden mietintätauolle, joka tuntui jo lopulliselta. Jotenkin kuitenkin päädyttiin sopimaan, että menen vielä/taas yhdeksi viikonlopuksi hänen luokseen.
Alkuun tunnelma oli todella vaivautunut, kumpikaan ei osannut koskea toiseen, vaikka mieli teki. Lopulta kuitenkin rikoin tuon jään vain tarraamalla kiinni. Sen jälkeen olimme lopun viikonlopusta jatkuvasti toistemme iholla.
Muitaakseni lähdin pois onnellisena siitä, että olin saanut haluamani ihmisen takaisin. Onni kuitenkin loppui lyhyeen, kun viikon sisällä erosta tehtiin lopullinen.

JJEMMY

Käytiin lenkillä, minä pyörällä ja eksä rulliksilla. Risteyksessä missä miä lähin eri suuntaan (kotia kohti), eksä anto pienen vaitonaisen pusun ja muutaman päivän päästä erottiin... Kun siitä lähin itekseni jatkamaan niin huomasin että siinä oli jutun loppu.

Hentsukka

En nyt tarkkaa päivää muista, mut toukokuun alussa kun kävi tuomassa tavaroita mulle, annoin lähtösuukon auton luona. Ite halusin erota, kun tunteet vaan kuoli.

Snaelaug

Itse ero tapahtui ilmiriidassa, siinä ei pussailtu. Muutama päivä ton jälkeen se tuli hakeen tavaransa mun kämpiltä, ja käytti mua kaupassa kun autolla oli liikkeellä. Siinä sitten parkkiksella ennen ku nousin autosta niin itkua pidättelin ja käänsin sen naaman mua päin toisella kädelläni ja annoin viipyilevän suukon.. Mutta nyt kun tarkemmin ajattelee niin eihän se ollut viimeinen. Koska muutama viikkon tuon jälkeen vielä oltiin samassa sängyssä :roll: Siinä varmaan kiihkoissa on suuteloitu. Tunnemyrskyssä, koska mitään kummempia muistoja ei tosta oo. :roll: Mielelläni sen autopusun pitäisin viimeisenä :?

marimma

No se kaikkein paras suudelma oli tietysti se viimenen. Poika ties mitä on päättämässä mutta mä olin vielä ihan ulalla ja koko suhteen huipulla sillo.

olematon

Se oli kyllä jo varsinaisen eron jälkeen, kun olin hajalla ja sekaisin ja ääh. Kai se halus mua lohduttaa ku huomas miten palasina olin. Kyllä siitä huomas että tässä tää nyt sitten oli.

Celestia

Hmm.. Se tais olla autossa iltamyöhäisellä, olin ollut viikonlopun eksän kaupungissa (kaukosuhde) ja sunnuntai-iltana ex sitten kyyti mut bussiasemalle. Mulla oli yhdessä vietetyn viikonlopun jäljiltä sellainen tunne että kaikki ei ollu ihan ennallaan, ja siinä vaiheessa kun ex suuteli varovasti ja vaitonaisesti hyvästeli mut mun astuessa autosta ulos, niin jotenkin aavistin että jotain on tekeillä :? Seuraavalla viikolla sitten erottiinkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat