minä ja bestikseni isoveli..? - Parisuhteet

minnihiiruli

Ollaan oltu parhaan kaverini kanssa 10 vuotta tosi läheisiä ja oon lapsena "asunu" kesiä hänen perheensä kanssa. He ovat minulle kuin toinen perhe. Nyt kuitenkin pari kuukautta sitten bestiseni isoveli paljasti minulle tunteitan ("oon miettiny sua tosi paljo", "oon tullu siihen tulokseen, että me oltais täydellinen pari"..), mutta hänenkin puheissa tulee esille se, että meidän perheet on tosi läheisiä ja minä olen hänen pikkusiskonsa paras kaveri, eikä hän halua pilata meidän välejä varsinkin, jos tulisi ero. Itsekkin tunnen vetoa häneen, mutta tunteeni ovat tosi risti riitaiset parhaan kaverini ja hänen perheensä takia..

Jo pitemmän aikaa tätä asiaa miettineenä, olen tullut siihen tulokseen, että meidän jutusta voisi oikeasti tulla jotain. Mitä mieltä olette tilanteestani? Kuulostaako tuo ihan kauheelta? :D

Kommentit (7)

miru

Siitä vaan kokeilemaan seurustelua jos kiinnostaa oikeesti. Ja jos teidän perheet on muutenki niin läheisiä, niin tuskin välit kärsis muutaku siihen poikaan jos eroaisitte.

vitney

Mun ystävällä oli toisen hyvän ystävänsä kanssa aivan sama tilanne. Eli hän siis tunsi vetoa tämän isoveljeen ja päin vastoin. Koskaan heistä ei paria tullut koska eivät uskaltaneet kertoa muille, mutta kun myöhemmin tunteet(jo ohi menneet) tulivat muillekin selville niin kaikki olivat aivan innoissaan ja harmittelivat ohi mennyttä tilaisuutta.
Kyllä minä ainakin suosittelen, että otat riskin. Oletko ystävällesi puhunut kiinnostuksestasi tämän veljeen? Ei hyvää tilaisuutta kannata heittää hukkaan ja tuskin ystävyys kaatuisi vaikka ero joskus tulisikin :)

Emmily_
shazzer
Go for it girl :wink: Jos siltä tuntuu. Tietty parhaalle ystävällesi varmaan ihan hyvä kertoa ensin asiasta.

Juurikin näin. :)

minnihiiruli

Kiitos vastauksista!
Todellaki pitää puhua bestikselleni ennen kuin mitään "dramaattista" tapahtuu. Katellaan miten tämä tästä etenee.. ;)

kysymysmerkki

Mää seurustelen entisen bestikseni veljen kanssa.. nyt oltu yhessä kolmevuotta. Ex-bestis hän on paikkakunnanvaihdoksen vuoksi, välimme ovat vieläkin lämpimät, mutta eivät "bestisvälit":) Anna mennä vaan, mutta puhu ystäväsi kanssa tunteistasi (vaikka hän on ne saattanut jo arvatakin, ainakin koko minun poikaystäväni perhe oli arvannut:)) Itse meinasin tuhota hyvän kaverisuhteen kun en puhunut tunteistani. Kun hän sitten sai selville, hän suuttui kyllä kovasti. Meillä veljen kanssa vaan räiskyi niin kovasti että päätettiin aloittaa seurustelu kaverini kiukusta huolimatta. Kaveri kuitenkin leppyi nopeasti kun huomasi miten hienon parin oli saattanut yhteen:) Nyt hän kehuskelee useasti että hän antoi veljelleen parhaan lahjan kun toi minut hänelle:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat