Miten mies ilmaisee tunteitaan? - Parisuhteet

SunLion

Miten miehenne ilmaisevat tunteitansa? Teoilla vai sanoilla?

Ovatko he muutoin ulospäinsuuntauntuneita, mutta tunteista on vaikea puhua vai onko kenties päin vastoin?

Sivut

Kommentit (24)

pittunen_

Kyllä meillä muru osottaa niitä tunteita sekä sanoilla että teoilla. Ehkä kumminki enemmän sanallisesti.. Viimeks ku makoiltii yhessä illalla sängyssä pimeessä,ja oltiin jo nukkumaan alkamassa (taisin olla jo ite puoliunessa) ku mies yhtä-äkkiä vaan rutisti ja sano et "mä en oo kulta koskaa rakastanu kettää niin paljo ku sua". Oli jotaki niin ihanaa, et meinasin haljeta onnesta. :lol:

Ja käytännön juttuja sit.. toi ihanan kukan naistenpäivänä, hieroo hartioita, laittaa mun lempiruokaa, ostaa kaikkee pientä extraa,niinku lempi karkkeja, lehden yms. pientä arjen romantiikkaa. Ei voi valittaa. :wink:

Lukretia

Paljon romanttisempi saisi kyllä olla niin sanojen kuin tekojenkin suhteen! Mutta teoilla se tunteensa näyttää, ei juuri ikinä sanoilla. Eli siis nukkumaan käydessä vetää kainaloonsa, kaappaa syliin keittiössä kun olen laittamassa ruokaa jne. Kukkia se ei valitettavasti koskaan osta (viimeksi monia vuosia sitten), mutta jokin aika sitten toi kaupassa käydessään mulle lempiyhtyeeni levyn. <3 Että näistä voi sitten päätellä, että kyllä kai se musta sit tykkää. :)

Arcanithel

Kiva kuulla, että könsikkäät osaavat näyttää tunteitaan. Mutta mitenkäs on negatiivisten tunteiden laita? Miten miehenne näyttävät suuttumuksensa? Elättekö mykkäkoulussa vai lentelevätkö ärräpäät? Kertooko miehenne, jos on pahoittanut jostakin mielensä tai jos jokin muuten kaihertaa? Tuollaisiakin juttuja olisi kiva kuulla, positiivisten tunteiden vastapainoksi.

Itse en voi tähän kommentoida mitenkään, koska vapailla laitumilla juoksentelen. :?

pittunen_

Vai että negatiivista.. No meillä se on yleensä niin, että mä oon se joka jostain suuttuu ja alkaa huutamaan/vittuilemaan/valittamaan, ja mies sitte yleensä pitkäpinnasesti kuuntelee, mutta.. jos joskus hermostuu mun valitukseen, saattaa vittuilla jotain takasikki. Mut huutamista tuo ei harrasta, ku tietää etten sellasta siedä miesten taholta ollenkaa, ja mykkäkouluakaa tuo ei uskalla pitää,ku pelkää,et lähen kävelemään tms. :lol:

mimsberi

Meilläpäin on niin enempi teoillaan näyttää, toi kukkia niin naistenpäivänä kuin ystävänpäivänä, pari kertaa muutenkin. Illalla kun käydään nukkumaan pitää kiinni, parasta on nukkua lusikka-asennossa sylikkäin, tykkää muutenkin kosketella ja pussailla PALJON, mikä musta on tietenkin ihan yli-ihanaa :lol: Sohvalla kun katsotaan vaikka telkkua niin kokoajan silittelee ja pyytää kainaloon, että kyllä se taitaa musta tykätä hihii :oops: Vaikka tunteistaan ei ehkä niinkään puhu, niin kyllä se kehuu, ja mikä sen ihanempaa.

Itse oon vähän samanlainen, enemmän teoilla kuin sanoilla näytän tunteeni, mutta silti oon useammin ilmaissut itseäni sanallisesti, joten pari kertaa kun on ollut pientä riidanpoikasta tms niin oon ihan suoraan kysynyt että mites on, tykkäätkö? ja niin kauan kuin sieltä tulee että tykkään tykkään vastaukseksi niin täällä ollaan tyytyväisiä :wink:

Amala

Hmm. Tuo minun herrani osoittaa positiivisia tunteitaan aika tasapuolisesti sanoilla ja teoilla, mutta negatiivisia sanoilla. Yritetään aina puhua kaikki ongelmat heti selviksi, etteivät ne jää kaivelemaan.

Onhan se aika söpöä kun poikaystävä kiehnää koko ajan vieressä ja pyytää haleja ja pusuja. :D Ainakin minä pidän, koska olen äärettömän huomionkipeä. :'D Kaikkina merkkipäivinä olen saanut häneltä kukkia ja välillä hän tuo kaupasta pyytämättä suklaata ja muuta pientä. ^^ Ja kehuja tulee koko ajan. Eräs yö heräsin kun hän vielä katsoi telkkua ja viimeiseksi ennen uudelleen nukahtamistani hän sanoi, ettei anna kenenkään satuttaa minua. Jotenkin suloista. <3

Liliana

Poikaystäväni näyttää tunteitaan ehkä enemmän sanoilla, kertoo useasti kuinka paljon rakastaa ja kuinka onnellinen on. Mutta toki myös teoillaan, on hyvin huolehtivainen ja pitää hirveästi halimisesta ja hellimisestä.

Negatiivisista tunteista täytyy sanoa, että hän kyllä suuttuu varsin harvoin, on enemmänkin loukkaantujatyyppiä. Silloin on vähän vaisu ja hiljainen, muttei sitäkään kestä kauaa koska ei ole pitkävihainen. Ja tulee kyllä aina kertomaan ja puhumaan jos jokin painaa mieltä.

Chocolat

Molemmin tavoin :) Välillä se ostelee jotain hyvää ja semmosia nameja vaikka mistä tykkään ja naistenpäivänä teki sellasen jäätelösuklaakermavaahto-lautasen :)

Ja sitten aina se kun illalla mennään nukkuun, vaikka eri aikaan että kulta tulee myöhemmin, niin aina kietoo toisen kätensä mun ympärille ja tulee ihan lähelle, suukottaa ja sanoo rakastavansa <3 Vaikka minä yleensä jo puoliunessa kun hän tulee nukkumaan. :D

nele

Minunkin ukko puhuu ja pussaa :).
Osaa onneksi näyttää tunteensa, erityisesti positiiviset, hyvin.
Useimmiten taitaa kuitenkin näyttää tunteensa minua kohtaan teoillansa ja katseillansa. Pieniä kohteliaisuuksia ulkonäöstäni/ihanuudestani (hihi) tulee usein. Välillä avaa sanallisen arkkunsa laajemmilti ja kehuu maasta taivaisiin.

Tuo miekkonen on aikamoinen ilopilleri, lähes joka päivä on vähintäänkin hyvä päivä. Rakastan sitä miehessä!! Tavannut liian monta ukkoa, jotka hymyilee harvoin, puhumattakaan ääneen nauramisesta.
Välillä ei jaksa puhua ongelmistamme, mutta nykään osaan kysyä oikeat kysymykset, joten hänenkin on helpompi osallistua riitoihin/vakaviin keskusteluihin. Jos on ongelmia kaverin/työn/tms suhteen, niin avaa suunsa helposti, ei pidä siis sisällänsä asioita, vaan osaa puhua niistä.

marika_

Sille päälle sattuessaan vähän molemmilla, eli välillä saa kaikkia hellyyskohtauksia et kaappaa kainaloon, pussailee päästä varpaisiin ja kehuu kauniiks ja puhuu nättejä jne. Toi ei siis kyllä nyt mitenkää jokapäivästä, mutta kivaa sillon ku sitä tapahtuu ;)
Niin ja kyllä meillä joka puhelun lopuks sanotaan, että "oot rakas" ja melkeen joka kerta kun nähään (kaukosuhteessa n. kerran viikossa) sanotaan se "mä rakastan sua".
Mut yhtä tärkeitä mulle on kuitenkin ne pienet aika arkiset jutut, niiku et mies tarjoutuu kantaan mun laukut, laittaa mulle välillä ruokaa, haluaa soittaa joka päivä ja kuulla miten on päivä menny jne.

Negatiivisten tunteiden osottamisessa tolla ois sit vähän opittavaa, niinkun olis kyllä mullakin. Eli mieheke murjottaa ja on kärttynen ja vaan ärähtelee, mä taas itken ja kiukuttelen ja järjestän kaikkia ihme kohtauksia.

tata

Enempi kyl teoilla näyttää välittämistä, ei kyl kauheesti enää. Välillä. Sama juttu ärsytysten suhteen, joskus kertoo mikä on, joskus ei. Kauhee ku kuulostaa ikävältä, mut toi ei tosiaan kerro kaikkee ;)

Rasberry

Pussailee ihan hirveästi, ottaa ja varastaa mut kainaloonsa.. koskaan ei myöskään katsota telkkaria ilman että ollaan jotenkin kontaktissa, se tulee jotenkin niin spontaanisti. Ihaninta on se, että muru aina silittelee mua, rakastan sitä! Jos katsellaan vaikka elokuvaa niin joku silittelee mun kättä, hiuksia tms. Puristelee mun tissejä, takapuolta ja tulee aina nylkyttämään jos yhtään kumarrun minnekään :lol:

Sanoilla osoittaa myös rakastavansa, mutta mun mielestä teot ilmaisevat aina tuhat kertaa enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat