vanhat murheet pilaa kaiken? - Parisuhteet

Heda

elikkä historia ensin.

alaikäisenä rupesin seurustelemaan pekan kanssa. seurusteltiin reilu 2.5 vuotta. asuttiin lopussa jo yhdessä. sitten päätin että haluan vielä mennä.( ennen eroa olin välillä ollut kamala. pussannut yhtä poikaa, toisen kanssa puhunut autossa keskellä yötä baarin jälkeen) kaikki oli sinänsä hyvin. palasimme pian kuitenki yhteen. muutamia kuukausia erossa ja sillonkin näimme harvasen päivä. palasimme yhteen ja pian muutimme myös saman katon alle. onnellisuutta kesti 2.5 vuotta ja taas halusin tilaa ja vapautta ennen kaikkea sinkkuutta. erosimme. pekka oli aina erotessamme hyvin maansa myynyt ja halusi vain minut. no viimeksi kun erosimme ajattelin että lopullista se nyt ainakin on. ja pekka päästi irti lopulta vaikka aina jaksoi kuitenkin kertoa kuinka nätti olin ja kuinka tärkeä. olimme ystäviä erosta huolimatta. olimme erossa 1.5 vuotta kunnes eräänä iltana kun pekka oli kylässä kaikki alkoi taas. ensin mietin itse että voinko ryhtyä moiseen. mutta vapautin tunteet ja onnelin olin. olinhan eronkin aikana kaivannut suhdettani pekkaan. mutta en ollut uskaltanut vaan tehtä mitään. no olimme yhdessä reilu kolme kuukautta ja mukavaa oli.. välilä piti puhua ja itke menneistä asioista. mutta luulin että kaikki oli hyvin kunnes pekka ilmoitti että ei koe että tuntee yhtä voimakkaasti kuin ennen vaikka tietääkin että palava rakkaus minua kohtaan on hänen sydämmessään. olimme pari päivää erossa kunnes päätimme yrittää vielä. mitä teen nyt että saan luottamuksen takaisin. koska tiedämme kumpikin että suhde toimisi ilman vanhoja sotkuja. perusasiat on kunnossa. kertokaa siis mitä teen?

Kommentit (3)

Nyytikki

En oikein saanut kiinni siitä, mihin haluat meidän kommentoivan? Kumman puolella on luottamusongelma? Miksi olette aikaisemmin eronneet, oletko sinä aina jättänyt ja syinä olleet samat vapauden ja tilan kaipuu- jos on, oletko nyt valmis olemaan hänen kanssaan täysillä ja oletko varma, että et halua kohta samaa uudestaan? Kuulutteko mielestänne yhteen?

Siinäpä muutamia mieleen heränneitä kysymyksiä.. :P

Heda

siis tarkoitin että haluaisin kuulla tarinoita samankaltaisista jutuista ja kuulla miten mielestäni voisin edes autta toipumista. elikkä pekka ei luota. itse olisin täysillä mukana ja tiedän että suhde toimisi eikä enään samanlaista kaipuuta vapauteen ole.. ja minä itse olen siis aina ollut se joka haluaa erota.. ja nyt todellakin tiedän että juttu toimisi jos vain pääsemme tästä yli.. mielestäni myöskin olemme oikein hyvä pari. perusjutut suhteessa toimivat hyvin.. viihdymme yhdessä muutenkin kuin sängyssä.. olemme nyt ottaneet hieman etäisyyttä toisiimme. mutta tuntuu että pekasta tulee aina vaan katkerampi.. auttaisikohan ammattiapu.. ja miten siihen pitäisi suhtautua..

Laurau

minä tartuin vaan tähän:

Heda

ennen eroa olin välillä ollut kamala. pussannut yhtä poikaa, toisen kanssa puhunut autossa keskellä yötä baarin jälkeen

siis mitä? puhunut autossa keskellä yötä? ja..? tuli vain mieleen että olettekohan asettanut vähän liian tiukat aitaukset suhteenne ympärille ja sen takia alkoi vapaus kiinnostamaan?
tyttö hyvä, toki sä saat jutella muiden poikien kanssa vaikka seurusteletkin. :) jos et, niin sitten ei mun mielestä liikuta ihan terveellä pohjalla..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat