Mihin viikonloppuna? - Parisuhteet

vea

Onko palstalaiset jo keksineet itselleen ja kumppanilleen tekemistä ja menoa tulevaksi viikonlopuksi? :D Millaisia suunnitelmia teillä on järjestettynä?

Sivut

Kommentit (21)

amethystine

Luen koko viikonlopun yhteiskuntaoppia. Että jipii! Ja kulta on lauantai-aamusta sunnuntai-aamuun töissä. Et eipä taida tulla mikään ratkiriemukas viikonloppu.

agarina

Mies tulee lauantaina tänne, nähdään ekaa kertaa kuukauteen. Perjantaina on mulla vuoden tärkein tentti - jotenkin lataus on kasautunut niin totaalisesti siihen, etten vielä edes osaa ajatella viikonloppua.

Viikonloppukin on vain välietappi. Pakataan, tehdään lopulliset matkasuunnitelmat ja lähdetään maanantaina kolmeksi viikoksi tropiikkiin rinkat selässä. :D

Nyt vasta olen alkanut tajuamaan, että saadaan olla melkein kokonainen kuukausi yhdessä 24/7. En jaksaisi enää odottaa.

anskji

Me varmastikin otetaa rennosti kotosalla ku toinen tulee intistä lomille. Ehk käyää kattoon joku leffa :) toivottavasti ois nättiä ilmaa niin vois ulkosallakin olla.

Kaunosielu

Oli mielessä, että lauantai-iltana tehtäisiin ruokaa/leivottaisiin yhdessä, saunotaan, ulkoillaan ja nautitaan vain toisistamme viinin kera. Lisäksi laitetaan rairuohot itämään :D

mila_

Miehekkeen luo ois tarkotus mennä vklopuksi ja sitten lauantaina esitellä tuleva avomies mun isälle. Samalla vois keksiä jotain pientä kivaa ku on meidän puolvuosipäivä :) Pitäsköhän ostaa miehelle lahjakortti hierojalle ku selkäänsä ja hartioita on valitellu vai ostaa hierontaöljyä ja hoitaa häntä itse? ;)

Celestia

Mä oon perjantain ja lauantain töissä iltaan saakka, joten niinä päivinä ei varmaan mitään erityistä keretä kullan kanssa tekemään. Sunnuntai ois vapaata joten sillon todennäkösesti vaan ollaan ja rentoudutaan, ehkä katellaan kotona joku hyvä leffa ja herkutellaan :)

ilakka

Mies menee siskonsa koiravahdiksi ja ite varmaankin mökille tekemään kevätsiivousta. Ja tietenkin keräämään energiaa [size=7](toivottavasti) [/size]yhteistä pääsiäistä varten.

främling

Perjantai-iltana reissaan kullan kämpille ja lauantaina iltasuunnitelmina käydä ravintelissa syömässä ja sit kattoo mun lemppariyhtyeen keikkaa :) Tosin vapaaehtoisesti miekkosen sinne vien katsomaan :D

Nyytikki

Jätän miehen kotiin kissojen kanssa ja lähden vanhempieni luo jo huomenna viettämään lomaa. Perjantaina olen ystäväni kanssa ja lauantaina menen hautajaisiin.. sunnuntaina tai maanantaina kotiin.

Lukretia

Mies ei oikein tykkää suunnitella viikonloppua etukäteen. :? Mut mä toivoisin, että joku päivä ainaskin vuokrattais kasa leffoja ja ostettais irtokarkkeja, löhöiltäis ja söpöiltäis.

Rasberry

Perjantaina mennään illalla meidän isälle syömään. Hän järjestää meille kaikille lapsille "eloonjäämisjuhlat" - Kaikki ketkä lukivat siskoni vauvan vastoinkäymisistä elämän ja kuoleman välillä ymmärtävät. Syödään isän mahtavaa kanaruokaa ja jälkkäriksi on vadelmakakkua, sekä nautitaan koko sisarkaarti :) sit illaksi murulle leffan ja irtokarkkipussin kera.
Lauantaina muru lähtee ajamaan moottoripyörällään iltapäivistä jos ilmat sallii, ja mä lähden äidin ja hänen siskojensa kanssa Huuman lähetykseen. Sittenpä taas varmaan murulle hengailemaan, saunomaan tms. :)
Rentoutus viikonloppu tiedossa! Tenttikausi ohi perjantain patologian tentin jälkeen ja alkaa kahden viikon pääsiäisloma. Ahh!

Nyytikki

Ihana idea Rasberry nuo eloonjäämisjuhlat :) Tosi ihanaa kyllä, että vauva voi nyt hyvin :) Meillä on tosiaan sitten ihan vastakkaiset "juhlat" viikonloppuna, hyvä että hautajaisten vastakohdaksi jossain juhlitaan noinkin iloista asiaa, se lämmittää :) Pitääkin tosiaan miettiä hautajaisvaatetusta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat