Ongelma! - Parisuhteet

maastomakkara

Elikkäs tämä aihe periaatteessa kuuluisi johonkin muualle mutta toisaalta tämä on hiukan monimutkaisempi ja vaikeampi asia joten päätin tehdä tälle oman aiheen.
Eli asia menee näin, olen seurustellut nyt kaksi vuotta nykyisen puolisoni kanssa, tuossa muutama kuukausi takaperin kuitenkin syystä jos toisesta lähdin pienellä kaveriporukalla baariin ja tutustuin yhteen poikaan, jonka kanssa sitten humalassa suutelin. No kerroin tästä poikaystävälleni ja hän oli hiukan järkyttynyt, mutta sulautui asiaan suhteellisen nopeasti. No pian kuitenkin kävi niin, että minä kuinka ollakkaan ihastuin kyseeseen poikaan ja jatkoin meidän "juttua". Kaikesta kerroin poikkikselleni ja hän oli loukkaantunut. Olin vieläkin tyhmempi ja sitten asia eteni siihen pisteeseen, että onnistuin ottamaan siltä pojalta suihin. Mitään muuta ei tapahtunut. Ja tämänkin kerroin poikkikselleni.
Pian tämän jälkeen tajusin kuinka tyhmä ja idiootti olinkaan ollut, poika alkoi näyttämään silmissäni ällöttävältä, inhottavalta ja oksettavalta. Yhtäkkiä aloin tajuamaan kuinka ihana ja arvokas minun oma kultani olikaan. No asiat olivat meidän välillä aika huonossa jamassa ja kuitenkin saatiin sovittua aloittavamme puhtaalta pöydältä ja olin onneni kukkuloilla.
Noh sitten poikaystäväni lähti kahden minun ystävän ja jonkun muun heidän ystävänsä kanssa ulos rellestämään. Samaanaikaan minä kotona jo aloin hiukan huolestua kun kultaa ei näkynyt, kyselin missä hän oli ja oli edelleen baarissa. No sitten sain paniikkikohtauksen ja yritin jälleen soittaa poikkikselle, hän ei kuullut mitä sanoin ja paiskasi luurin korvaan ja sulki puhelimen. Nukahdin.
Aamulla heräsin ja poikkis oli vieressä, olin hiukan tuohtunut kun hän oli paiskannut luurin korvaan silloin kun häntä tarvitsin. Sitten sain tietää että hän oli suudellut jotain toista tyttöä ja olin loukkaantunut. Tästä yli päästyäni jatkoimme elämäämme normaalisti kunnes ...
Olin töissä kun tämä kyseinen tyttö tuli minulle juttelemaan mesen välityksellä, noh yritin siinä sitten olla mukava, mutta kuinka ollakkaan tämä tyttö alkoi selkeästi ilmaisemaan, että hänellä oli tunteita minun poikaystävääni kohtaan. Pian tyttö alkoi laukomaan perättömiä väitöksiä minusta, kuinka minä olen paska ja huono ihminen ja kuinka minä manipuloin poikaystävääni olemaan kanssani mikä ei kyllä pidä paikkansa. Sitten hermostuin ja suljin mesen ja soitin ystävälleni tästä. Tämä kyseinen ystävä oli ollut silloin mukana kyseisellä baarireissulla. No siinä juteltuamme hän kysyi että oliko poikaystäväni kertonut mitä he olivat tehneet sen tytön kanssa siellä vessassa. No ystäväni kertoi että siellä oli tapahtunut jotain ja menin takaisin meseen kysymään poikaystävältäni että mitä oikein oli tapahtunut ja poikkis kertoi että tyttö oli ottanut häneltä suihin mutta hänellä ei ollut seissyt, eikä siitä sitten tullut mitään. Olin tuota jo kysynyt aikaisemmin kullaltani että tapahtuiko siellä mitään muuta kuin suudelmia, no poikkis katsoi suoraan silmiin ja sanoi ettei tapahtunut.
Sain myös tiettää että tämä tytteli on aika vilkas harrastamaan seksiä ja piti siinä sitten passiittaa poikaystävä sukupuolitautitesteihin, onneksi ne olivat puhtaat.

Olemme nyt jälleen yhdessä ja meillä menee loistavasti, ongelmana on kuitenkin se, etten saa tapahtumaa päästäni pois. Aina kun se muistuu mieleen, suutun älyttömästi ja minuun sattuu. Mitä minun kannatttaisi tehdä että pääsisin yli tästä?

Sivut

Kommentit (29)

olematon

niin varmasti sattuu sun miestäkin kun miettii mitä sä sille teit. Se varmaan jollain tasolla koki oikeudekseen tehdä samaa kuin sä teit. Ootte siis samalla viivalla tavallaan kumpikin. Niinhän se menee että tee toiselle niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän...ja metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Koittakaa vaikka sopia asia ja unohtaa menneet? Tääkin viesti ois mun mielestä voinut mennä pettämisketjun jatkeeksi.

maastomakkara

Eri asia tässä on nyt kuitenkin se, että poikaystävä antoi minulle anteeksi ja opin itsekkin antamaan anteeksi itselleni. Eniten tässä nyt haittaa se, että poikaystävä valehteli minulle päin naamaa, mitä minä en tehnyt. Olemme sopineet, mutta en osaa unohtaa.

Tsein

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että todellakin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan eli sait ihan ansiosi mukaan. Nyt punnitaan se kuinka valmis sinä olet antamaan anteeksi ja selvittämään asioita. Poikaystäväsi on jo omalta osaltaan joutunut samaan tilanteeseen ja päättänyt antaa sinulle uuden mahdollisuuden. Onkohan sinusta samaan?

Se on ihan yks ja sama onko jätetty kertomatta asioista. Yhtälailla vois kysyä, että miksi sinä olet halunnut loukata poikaystävääsi kertomalle hänelle jatkuvasti omasta miesseikkailustasi. Ihmisillä on vaan monenlaisia toimintatapoja näissä pettämiskuvioissa. Toiset kertovat, toiset eivät. Molemmat on silti pettäneet, joten mitä väliä onko asiasta puhuttu suoraan vai ei? Luottamus on petetty kummassakin tapauksessa, eikä siinä puheet auta.

Ka

Pakko vielä kysyä, että laitoitko vain poikaystäväsi sukupuolitautitesteihin? Käytitkö itse vieraalta suihin ottaessasi kortsua, vai miksei sinua testattu?

maastomakkara

neitsyt kyseessä niin...
Ja minun mielestä rehellisyys on yksi parisuhteen pääelementti, jos ei ymmärrä sanaa rehellisyys niin voiko sillloin olla parisuhteessa ollenkaan. Samalla periaatteella voitaisiin ajatella vaikkapa näin:
"Kävinpä tuossa äsken nussimassa vierasta miestä, mutta enpä kerro miehelleni siitä. Mitäs se sille kuuluu?"
Olisiko reilua saada kuulla asiasta ystävältä, eikä itse tekijältä?

Tsein

Epärehelliseksi on alettu jo siinä vaiheessa kun toisen selän takana on lähdetty harrastamaan seksiä. Ei se kertominen tee asiasta yhtään rehellisempää. Se ei ole tärkeää onko reilua saada kuulla joltain, vaan se onko reilua yleensäkään harrastaa seksiä, missään muodossa, kenenkään muun kuin oman kumppanin kanssa.

maastomakkara

Mutta ihmiset tekevät virheitä, jos ne anteeksi on antanut niistä ei pitäisi enää sakottaa.
Ja ongelma ei ole nyt siinä, vaan siinä että miten voisin jatkaa eteenpäin. En tullut tänne pyytämään haukkuja vaan neuvoja.

Tsein

Ei tässä kukaan ole sinua haukkunut, vaan todennut tilanteen.

Kannattaa varmaan keskittyä tuohon mitä sanoit ensimmäisessä lauseessa eli antamaan anteeksi tehty virhe. Sen voi tehdä kahdella tapaa, keskustelemalla asian auki miehen kanssa tai jättämällä asian taakseen. Tietysti pitää ihan ensin miettiä, että onko valmis antamaan anteeksi.

maastomakkara

Keskusteltu on, miestäkin alkaa ärsyttämään kun joka päivä haluaisin jutella asiasta mutta hän ei. Anteeksi olen antanut, mutta silti unohtaminen on helvetin vaikeaa. Eniten ehkä sattuu se, miten se nainen tuli minua haukkumaan.

Tsein

No mutta sehän on sen naisen ongelma, jos sen mielestä sinä olet sellainen tai tällainen. Aina maailmaan mahtuu ihmisiä, jotka ovat valmiina syyttelemään toisia milloin mistäkin. Ei pidä ottaa itteensä, jos jonkun toisen päätä kiristää. Luultavasti siinä kuitenkin on taustalla se, että hän tosiaan haluaa poikaystäväsi itselleen. Ehkä yritti saada sinut eroamaan miehestä tuolla tapaa. Annatko periksi?

Mitä sitten tulee tuohon keskusteluun, niin älä tuputa sitä miehelle. Hermostuuhan siinä jos toinen joka päivä ottaa saman asian esille, kun et itse siitä halua enää puhua. Ehdota vaikka yhtä rakentavaa ja lopullista asian puimista lupauksella, että keskustelu aiheesta jää sitten siihen kertaan.

aapo

[size=9][color=indigo]---

Poistin kuvan, ei ollut kovin asiallinen, ja tämmöisiä ei sitten tarvi jatkossa laittaa tänne, aapo. -Cel-[/color][/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat