Varatut: Baarissa tanssiminen - Parisuhteet

Bana

Te jotka seurustelette ja käytte bilettämässä baareissa, niin miten villi tanssiminen on vielä ok? Esim. Onko vieraan miehen kanssa tanssiminen sallittua suhteessanne, jos kumpikaan ei koske toiseen ja siis ei ole tarkoitus iskeä miestä? Saako mies tanssiessaan pitää esim. lanteilta kiinni vai onko koskettaminen ehdottomasti kiellettyä? Entä menettekö juttelemaan niitä näitä vieraiden miesten kanssa? Eli siis mikä suhteessanne lasketaan pettämiseksi?

Sivut

Kommentit (51)

Cara-

Mä en ole edes ajatellut. Siirryn aina ihan vaistomaisesti kauemmas kun joku yrittää lähestyä tanssilattialla koska on aika epätodennäköistä että ne EI olis iskemässä... Ei mun oo ikinä tehnyt mieli "tanssia villisti" kenenkään miehen kanssa, mutta ei kai siinä mitään kovin pahaakaan ole jos se ei mene hinkuttamiseksi ja hipelöimiseksi. Eli koskeminen ei siis enää ole ok. En mene baarissa juttelemaan vieraille miehille yhtään mitään koska mulla ei ole niille mitään asiaa, mutta jos mulle tullaan juttelemaan niin se on ihan ok.

Puutarhis

Kyllä minäkin vastomaisesti vetäydyn poispäin, jos vieras mies yrittää tanssilattialla tulla koskemaan. Jos minä haluan kovinkin villisti tanssia tai hinkuttaa itseäni toista ihmistä vasten, niin oma mieheni on sitä varten. En tanssi edes kaveripoikien kanssa ihokontaktissa. Valssit ja humpat ovat tietty asia erikseen, mutta eihän niissäkään ole tarkoituksena olla poski poskea vasten.

Sinkkuaikoina tuli todettua, että useimmille miehille se oli merkki, että tyttö on valmis iskettäväksi... Siis jos antoi koskea.

Vieraille miehílle en myöskään mene juttelemaan, mutta jos minulle tullaan juttelemaan, niin muutaman sanan voin vaihtaa. Silloinkin teen kyllä fiksulla tavalla selväksi, että minulla on miesystävä.

Kaunosielu

Jos tanssin baarissa ilman miestä, niin kyllä se on ihan viatonta. Aina, kun joku tulee lähemmäs niin yritän toimia siten, että henkilö tajuaa ettei kiinnosta. Kyllä se vaan on niin, että jos mies on tuntematon, niin se saa aika väärän kuvan, jos alkaa kyhnyttää sen kanssa. Kaveripojat ovat asia erikseen. Niitten kanssa voi tanssia lähemmin. Tosin, ihmisillä on eri käsityksia siitä, mikä on pettämistä. Kannattaa varmaan puhua siitä oman kullan kanssa. Itse suuttuisin kyllä ihan varmasti, jos näkisin oman mieheni tanssimassa jonkun vieraan naisen kanssa. Enkä kyllä välittäisi nähdä hänen koskettelevan tanssiessaan edes kaverityttöjä.

Kyllä minä joskus juttelen vieraiden miesten kanssa, mutta yleensä heidän aloitteesta :)

Nyytikki

Harmitontahan se tanssiminen on, itse olen hyvin flirttikin ja mies tietää sen. Häntä se ei haittaa, koska hän ei itse pidä tanssimisesta lainkaan. En anna tuntemattomien käydä päälle hipelöimään, mutta en pidä metrejä väliäkään, jos tanssin jonkun kanssa lattialla.

Yleensä tulee tanssittua tällä minulle "vieraalla" paikkakunnalla jonkun toisen kanssa silloin, kun täällä ei ole hirveästi tuttuja, jotka tanssisivat, useimmiten tanssin jonkun kaverin kanssa. Itse en pidä baarissa kiertelyä ja istuskelua kovinkaan hauskana, tanssia voisin vaikka koko illan. Mieluiten tanssin kuitenkin kavereiden kanssa.

disturbed

Mä en itse tanssi koskaan baarissa, korkeintaan jossain keikoilla joissa soi hyvää musiikkia.
Mies tanssii joskus ja silloinkin lähes poikkeuksetta naisen kanssa. Eikä se ole mua koskaan haitannut. Yks tyttönen pyytää sitä usein tanssikaveriksi ja mies mielellään sitä pyörittelee pitkin tanssilattiaa kun on aika hyvä tanssijakin.

Miten te jaksatte elää suhteissa joissa jokaikistä liikettä pitää kattoa? Joko omaa tai toisen. Ei saa tehdä sitä, eikä tätä ja tuleekohan se tuosta mustasukkaiseksi tai jos ei niin minä ainakin tulen.
Te saatte parisuhteen kuulostamaan niin kamalan vaikealta ja täynnä sääntöjä olevalta.
Tai te ja te mutta valtasoa tämän foorumin naisväestöstä.

Kun mä tykkään luottaa kumppaniin ja olla ja elää ilman, että kokoajan tarttee vetää stressiä joka asiasta.

Ja miten se, että teidän kumppani tanssii vastakkaista sukupuolta olevan kanssa on teiltä pois?
Ja jos pelkäätte, että jotain sopimatonta tapahtuu niin miksi olette sen miehen kanssa kun etten kerran tuonvertaa luota?

No jokainen tavallaan. Muiden tavat seurustella vaan kuuloostaa aina niin kamalan vaikealta :lol:

Puutarhis
disturbed
Ja miten se, että teidän kumppani tanssii vastakkaista sukupuolta olevan kanssa on teiltä pois?
Ja jos pelkäätte, että jotain sopimatonta tapahtuu niin miksi olette sen miehen kanssa kun etten kerran tuonvertaa luota?

Ei meillä ainakaan koskaan ole kielletty tanssimasta vastakkaisen sukupuolen kanssa. En vain erikoisemmin haluaisi nähdä jonkun tanssivan mieheni ympärillä kuten mikäkin sylitanssija... Tai toisinpäin. Normaalilla tanssimisella ja villillä tanssimisella on mun mielestä iso ero. Meillä villi tanssi on sitä, että pyöritän peppuani ja lanteitani tarkoituksella mieheni lantiota vasten iihottaakseni häntä.

Sitäpaitsi mä en pidä siitä, jos vieras mies hyppää tanssilattialla takaapäin lantioihin kiinni ja alkaa vaatia tanssimista kanssaan. Siis minä en halua tanssia vieraiden miesten kanssa. Ainakaan mitään villiä sylitanssia. Humpat (ja normaali tanssiote) ovatkin sitten taas erikseen

Oman seurueen jäsenten kanssa voin käydä diskottelemassa ja heidän kanssaan valssatakin. Olen siis hyvinkin tarkka henkilökohtaisesta reviiristäni, enkä halua edes vieraita naisia kovin lähelle itseäni... Ainakaan yllättäen.

Tonde

Mä tykkään baarissa ollessa tanssia tosi paljon. Exä taas oli sellanen että sitä ei saanu tanssimaan kirveelläkään. Kyllä mä sillon tanssin muitten miesten kanssa. Exä ei koskaan asiasta mitään sanonu, ni kuvittelen et se oli ok. Ku ei kuitenkaan ollu mitään muuta tapahtumassakaan.

cute

no me ei pahemmin käydä baareissa. mut tykätään kyllä tanssia kauheesti! ja jos joskus näkisin et joku horo liikuttas ittteesä mun miestä kohti ni mä tuuppaisin sen kovaa pois ja sanoisin kyllä samalla kovat sanat sille..
eikä mies kyllä tykkää tanssia muitten kanssa ku mun! ja asia on samoin jos joku idiooti jätkä vilkuilee mua tai lähestyy ni mieluummin käännän selkäni tms.

yaniz

Sama täällä; vetäydyn automaattisesti pois päin, jos tanssilattialla lähestytään. Asiasta ollaan poikaystävän kanssa puhuttu ja ollaan sovittu, että tanssiminen on sallittua vieraiden kanssa. Kyllä jokainen tietää, missä niiden käsien pitää olla ..

k87

kyllä mä oon tanssinu miesten kanssa. en oo tosin antanu käpälöidä, vaikka tunnelmat on välillä melkoisen läheisiks käynykin. kaveripoikien kanssa tanssitaan kans suht läheisissä tunnelmissa. mutta kaikista mieluiten kiehnään tuon oman kanssa ;)

Suhfeli

Lainaus:
Kyllä minäkin vastomaisesti vetäydyn poispäin, jos vieras mies yrittää tanssilattialla tulla koskemaan. Jos minä haluan kovinkin villisti tanssia tai hinkuttaa itseäni toista ihmistä vasten, niin oma mieheni on sitä varten. En tanssi edes kaveripoikien kanssa ihokontaktissa. Valssit ja humpat ovat tietty asia erikseen, mutta eihän niissäkään ole tarkoituksena olla poski poskea vasten.

zera

Mä ainakin tanssin miesten kanssa vaikka olen varattu. Ei siinä mitään pahaa pitäis olla. poikaystäväkin sallii sen, kunhan ei koskettele intiimeiltä paikoilta tai pussaile eikä ideana ole toisen iskeminen.

Nyytikki
cute
no me ei pahemmin käydä baareissa. mut tykätään kyllä tanssia kauheesti! ja jos joskus näkisin et joku horo liikuttas ittteesä mun miestä kohti ni mä tuuppaisin sen kovaa pois ja sanoisin kyllä samalla kovat sanat sille..
eikä mies kyllä tykkää tanssia muitten kanssa ku mun! ja asia on samoin jos joku idiooti jätkä vilkuilee mua tai lähestyy ni mieluummin käännän selkäni tms.

Miten se tanssilattialla oleva nainen onkin yhtäkkiä horo, jos haluaa tanssia? Tai jätkä idiootti? :roll:

Cara-
Nyytikki
cute

Miten se tanssilattialla oleva nainen onkin yhtäkkiä horo, jos haluaa tanssia? Tai jätkä idiootti? :roll:

Mietin tätä kans. Ei kai sitä voi tietää onko joku varattu jos sillä ei ole otsassa lappua jossa lukee VARATTU. Idiootteja ne on sitten kun ei kolmannellakaan yrityksellä tajua ettei kiinnosta. :D

IceLady

No meillä on sovittu et tanssiminen on ookoo jos se on tosiaan aivan viatonta.. eli ei koskemista.. Voin itse tanssilattialla ihan hetken verran tanssia mutta jos toinen yhtään yrittää koskea niin peräännyn.

Jos oma mies tanssii jonkun tuntemattoman kanssa voin tuntea mustasukkaisuuden piston. Mutta loppupeleissä se on ok.

En itse lähde vieraille miehille juttelemaan, mutta jos joku tulee minulle puhumaan ni kohteliaisuus syistä saatan muutaman sanan vaihtaa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat