Totta vai mielikuvitusta? - Parisuhteet

minäminä..

Elikkäs, olen nyt tapaillut erästä miestä pari-kolme viikkoa. Emme ole suullisesti sopineet ns. "yhdessa oloa", mutta hän otti sen puheeksi vähän aikaa sitten tekstiviestillä. Sanoin ettei minulla ole mitään sitä vastaan että olisimme vastaisuudessa pari.
Hän asuu n. tunnin ajomatkan päässä kotikaupungistani ja näemme suurimmaksi osaksi vain viikonloppuisin.

Tämä voi kyllä kuulostaa hiukan oudolta, mutta olen katsellut ikävissäni hänen kuviaan Irc-galleriassa, ja olen pannut merkille, että hän kommentoi muille naisille esimerkiksi "Miten voi olla noin kaunis nainen olemassa?" ym vastaavaa, vaikka olemme mielestäni sopineet olevamme yhdessä.

Haluaisin saada mielipiteitänne, mitä tekisitte itse tässä tilanteessa? Eroammeko vai jatkanko ja katson tapahtuuko pettämistä tai vastaavaa?

Olen kysynyt häneltä, onko hänellä muita samaan aikaan mutta hän kieltää sen jyrkästi. Pidän tästä miehestä todella enkä haluaisi antaa tämän pilata suhdettamme, jos olen kuvitellut kaiken. Voiko vika olla minussa?

PS. Emme ole enää ns. teini-ikäisiä, yli 20 kumpikin :)

Kommentit (8)

ilakka

Ootko huomauttanu miehelle suoraan galleriakommenteistaan? Miehelle ei välttämättä ole itsestäänselvää, että ne häiritsevät sinua. Nimittäin jos tässä jotain on miehistä oppinut, niin niiden ajatusmaailma on joissain asioissa täysin erilainen kuin naisilla, eivätkä he aina tajua, mikä kaikki saattaa loukata.

disturbed

Pitääkö tässä taas heittää se klassinen vinkki, että entäs jos puhuisit sille miehelle asiasta?

Sua siis nyppii se, että mies kehuu muita naisia tuolla tavalla? Entäs jos kommentoisi kuvia muuten ilman tuommosia kehumisia, joka varmasti loukkaavat lähes naista kuin naista.

Kauneuttahan tykkää jokainen ihailla ja elämässä pitää olla estetiikkaa vaikka se olisikin muut naiset mutta kyllä tuommoinen kommentointi jos toisen kanssa on loukkaa.
Ei ehkä mua mutta nyt ei puhuta siitä :lol:

Et ehkä onnistu sulkemaan miehen silmiä multa naisilta mutta vähintä mitä voit pyytää on nuiden turhan imartelvien kommentointien lopettaminen.

Mies varmasti ymmärtää ja jos ei ymmärrä niin ei varmaan kannata häneen enään aikaansa tuhlata.

olematon

Sano sille suoraan asiasta. Mulle tulis tollasesta kommailusta galleriassa mieleen, et ku se asuu toisella paikkakunnallakin, ni se pelailee siellä omia juttujaan sen viikon, ja viikonlopun se sitte olis sun kanssa. Eihän sen tietenkään välttämättä näin mene, mutta selvää kannattaa ottaa ennenku arvailuks menee.

minäminä..

Kiitos hyvistä vinkeistä!

En ole suoraan maininnut hänelle kommenteista, mutta olen kysellyt monet kerrat onko hänellä omalla paikkakunnallaan paljonkin säätöä eri suuntiin. Hän vastaa aina ettei ole, että olen hänen ainoa, mutta minun on hankala luottaa häneen tippaakaan näiden kommentointien jälkeen..

En tiedä mikä siinä kommentoinnissa on, mutta kun näen edes ne kommentit niin sisälläni alkaa kiehua ja jos hän sattuisi olemaan lähelläni niin tavaroita kyllä lentelisi.

Disturbed sanoi hyvin, että "Kauneuttahan tykkää jokainen ihailla ja elämässä pitää olla estetiikkaa vaikka se olisikin muut naiset"
Tuo on minusta totta, kauneutta saa ihailla ja pitää ihailla mutta en minäkään ole katsonut muita miehiä yhdessä olomme aikana kertaakaan "sillä silmällä". Aina tulee mieleen oma kulta ja hänen parhaat puolensa. Miehillä tämä taitaa olla vähän erillailla :D

Itse olen miettinyt juuri samaa mitä Olematon kirjoitti.. Mutta on vain pakko luottaa toiseen. Voisihan minullakin olla täällä viikot muita miehiä sitten viikonloput voisin olla hänen kanssaan, mutta ei minua kiinnosta tällä hetkellä muut miehet.

En haluaisi missään nimessä jättää kultaani mutta en tiedä jääkö minulle muita vaihtoehtoja. Otan asian puheeksi heti viikonloppuna kun taas näemme.

Ohhoh tulipa tekstiä, taas!

SunLion

hmm, mikset vain kysy suoraan että missä mennään? sano että sulle seurustelu tarkoittaa sitoutumista jne.

Se että mies tollasia kommentteja jakelee on....mielestäni varsin flirttailevaa ja pahaenteistä!

wolfbride

Kiinnitin tähän huomiota, koska olen kokenut jotain samaa. Kihlattuni erehtyi kommentoimaan juurikin galleriassa jonkun randomnaisen rintoja ja siitäkös ilahduin. :roll: Kävi kuitenkin ilmi, että mies ei todellakaan ymmärtänyt loukkaavansa minua. Hän on uskollinen, eikä ole koskaan kommentoinut ennen tuota, en sitten tiedä, mikä oli vialla. Asia on sovittu, mutta se kieltämättä kaivelee hiukan edelleen... Asiaan, herra ei välttämättä todellakaan tajua, että se loukkaa. Itseäni tuo loukkaisi. Puhu hänelle. :wink:

olematon

Tää on varmaan taas tällanen iehinen mysteeri, et miks miehet ei osaa ajatella sitä niin, etä siit saattaa seurata hirmumyrsky et ne kommentoi just jonku rintoja :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat