Tavaroiden jako erotessa - Parisuhteet

TaskuMyy

[color=blue]Törmäsimpä tälläseen tapaukseen tänään; ukon exä pisti textaria, että ''olet ottanu minun pari DVD mukaasi! Palauta ne mahdollisimman pian postissa minulle!''

Luin sen viestin, kun kultsi sitä näytti ja hyvä ko en lähteny siltä seisomalta oikeesti sen akan luo sanoon pari valittua sanaa!
Miten voi olla noin v*tun röyhkee akka!
Se ämmä sai heidän erotessaan:
-hevostila
-hevoset
-kaikki huonekalut mitä kultsi oli niille hankkinut
-auton

...ja akka kehtaa ruveta kinuamaan paria DVD:ta?? :x

Eikö v*ttu nyky immeisillä ole mtn rajaa??? :shock:
Onko muilla ollut vastaavia tilanteita, että exät rupee kuukausia/vuosien päästä vaatimaan jtn takasi mikä mukamas on teillä?[/color]

[color=red]-muokkasin otsikkoa yleismaailmallisemmaksi...joskin teki miei poistaa täältä kirosanoja joista taskumyy sulle on huomautettu harvasa päivä!
-sunlion-[/color]

Sivut

Kommentit (42)

angeliina

No toi on kyllä röyhkee ämmä. Varsinki kun o saanu jopa hevosia ja hevostilan, oliko ne alkujaan kultasi vai heidän yhteiset?
Itsekkin juoksisin sanomaan pari valittua sanaa jos kullallani olisi tuommoinen exä.
Itse en noin käytäytyisi, vaikka exäni olisi saanut kaikki DVD:ni.

heica

"ämmä, muijja, akka" tosi fiksua nimittelyä ja on siinäkin rajat. Joo, tiiän että vituttaa, mutta jos naisella on tollasia ongelmia ja haluu tehä kärpäsestä härkäsen niin antakaa tehä. Mä paskat välittäisin, koska tiedän että miehenikin vain suuttuisi entistä enemmän exälleen.

Pennsylvania

Mies maksoi hevostilan, hevoset ja auton, joiden omistajuus laitettiin pelkästään naisen nimiin? Miksi helvetissä? Tuommoisessa kannattaa lähinnä syyttää itseään tyhmyydestä, jos lähtee tuollaiseen ratkaisuun.

angeliina
Pennsylvania
Mies maksoi hevostilan, hevoset ja auton, joiden omistajuus laitettiin pelkästään naisen nimiin? Miksi helv***ä? Tuommoisessa kannattaa lähinnä syyttää itseään tyhmyydestä, jos lähtee tuollaiseen ratkaisuun.

*huokaus* tämäpähän oli tyhmä kommentti.
Anteeksi jos nyt sanon tälleen mielipiteeni...

Siis jos nainen saa tuon kaiken niin miksi sen naisen pitää sitten myös muutakin itkeä lisää joka on paljon arvottomampaa, oli tämän aiheen idea, ei se että mies olisi halunnut itselleen hevostilan, hevoset ja auton.

Joten mielestäni kommenttisi oli jotenkin turha, mutta mitäpä minun kommenteistani välittämään...

TaskuMyy

Ange: Aivan.. en tajua miksi ruveta huuteleen yli puoli vuotta eron jälkeen jtn hitsin typeriä DVD leffoja :shock: Kun sillä kuitenkin on pikkusen arvokkaampaa ''kamaa'' siellä :shock:
Toisaaalta miua vituttaa kun se teki nin ja jätti exällesä ne, muttako ei halunnut tuhota exänsä unelmaa ja oli liian hyvä sydämminen :x :?

Taffel

Joo tyhmää kyl rueta vaatimaan jotain noin vähäpätöistä asiaa aikojen päästä. Oma eksäkin vaati n. puoli vuotta eron jälkeen jotain cdtä joka oli kuulema luokseni jäänyt :roll:
Mutta toisaalta asia ei kuulu sulle,joten pysy taka-alalla tässä asiassa äläkä mene sanomaan eksälle mitään,parempi kun mies hoitaa se puolen niin eksäkin älyää että tämä mielipide tulee myös mieheltäsi,eikä saa syytä puhua susta pahaa.
Ja toi nimittely on tosiaan vähän ikävää,vaikka ymmärrän et v*tuttaa. Anna sen naisen jäädä omaan arvoonsa ja älä alennu nimittelemään häntä,parempi käyttäytyä ns. itsevarman ylpeästi kun on tuollaisista asioista kyse.
Eipä sitä kaikki välttämättä ajattele yhdessä ollessa ja rakastuneena että kenen nimiin mikäkin tulee ja sit siitä saa kärsiä erotessa(hevoset ym.), mutta turhaa se jälkiviisaus sitten enää on..

TaskuMyy

Onneks meillä on ks. henkilön kaa välimatkaa n. 300km, että en heti oo menossa sen luokse enkä mtn kommentoi sille missään/mitenkään..
Mutta jos rupee kovinkin ''ahisteleen'' ja pommitteleen niin sit saapi kyllä varotuksen sanaa muualtakin kuin ukolta..

Taffel

Jotkut ihmiset tosiaan on sellaisia että ne tahallaan ärsyttää just tuolleen ja ne nauttii siitä että uudella kumppanilla menee pasmat sekaisin. Siks oiski paras jos ei vaan välittäs mitää tuommoisesta käytöksestä,laittas dvdt postiin ja ei mitään kommenttia ym asiasta (tai sit kortti mukaan jossa lukee että "tässä olisi nämä kaipaamasi dvdt. terveisin maija ja matti" :lol: )
Mutta niin nythän se eksä sai mitä halusi,te molemmat olette pahalla päällä ja huomioitte eksää tai ainakin hän on nyt teidän ajatuksissanne ja hän saa aiheutettua teille päänvaivaa.

JJEMMY

Voi morjens. Vaikka olis saanuki puol omaisuutta ni mitä sitte? Jos ne DVDt on sille tärkeitä ni mitä pahaa siinä on pyytää ne takas?

Ei herranjumala teidän kanssa.

TaskuMyy

NO haloo, jtn pari kuppasta leffaa?
Ei kyllä paljon sen akan päätä pakota järki! :shock:
EI ihminen voi olla noin naurettava?? :lol: :lol: :lol: :lol: Ei juma! :lol: :lol: :lol:

JJEMMY

En vieläkään ymmärrä mitä naurettavaa tossa on. Entä sitte vaikka onki pari leffaa? Kai ne nyt saa pyytää takasin jos ne haluaa pitää. Jos teidän erotessa siun kamoja jää miehelle niin etkö pyydä niitä takaisin? Miä tuun ainakin samantien haukkumaan siut naurettavaks jos kamas haluat pitää, sitähän se näköjään on.

Amorous

Mitähän pahaa siinä on pyytää ne leffat? Jos niillä oliskii oikeesti jotai arvoa tälle naiselle. En ymmärrä miten se järkeen liittyy. :roll: Tottakai voi olla myös siitä kyse että tyttö yrittää saada siut mustasukkaseksi tai suuttumaan. Tai muuten vaan haluaa saada vähän tietää eksän elämästä, mutta mitä sitten? Mies on kummiski valinnu siut ja kyllä se eksä hänet rauhaa jättää ku annatte vaa asian olla.

SunLion

lapsillekkin aina sanotaan että se itse on, joka toista haukkuu ;)

Se on omaa hölmöyttä jos parisuhteessa eläes ei pidä huolta omaisuudestaan. Minä haluan ainakin aina menot jakaa selkeästi. Sen minkä itse ostaa, voi pitää. Sen minkä mies ostaa, voi pitää. Se on sitä pitkänäköisyyttää ja realismia että tajuaa et ero voi tulla.

Jos on maksellut kaikki menot toiselle, niin ei voi syyttää kuin itseään :roll: ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa, sanotaan.

Dvd:t ei varmaan tossa konkurssissa paljoa tunnu, joten sama se on kuka ne pitää. Jos ne on sille mieluisia ja jotenki tärkeitä niin kai se nyt ne voi pyytää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat