Kun naisella/miehellä on monia seksisuhteita...h*ro? - Parisuhteet

Laurau

tästä siis lähti keskustelu käyntiin tuolla "pitkän parisuhteen salaisuus"-threadissa..
jatketaanpa kommentointia siis tänne, onko teidän mielestä oikeutettua kutsua/pitää naista/miestä h*ron tai pelimiehen maineessa, jos hän on polkaissut vähän usemapaakin pyörää?
kuinka monta edes on "paljon"?

itse vissiin käynnistin ton keskustelun viittaamalla samassa lauseessa "monen pyörän polkaisuun" ja "h*roihin" :lol: ja huomio tässä, että itse en pidä h*oraa ja h*roa samana asiana..tuo ensimmäinen on selkeästi nainen joka ottaa maksua seksistä ja tekee sitä TYÖKSEEN, jälkimmäinen taas [size=9](tämä herättää varmasti närää monessa)[/size] mun silmissäni ainakin on ihminen, joka antaa itsestään selkeästi kuvan että hänellä on ovet auki 24/7 ja kaikki saa jotka haluaa. viestittää tätä vaatteillaan, puheillaan, käytöksellään ja lopuksi todentaa sen sillä, että suostuu makaamaan lähes kaikkien kanssa, jotka sitä vain ehdottavat.
itse en arvosta tuollaista käytöstä, en naisilta ENKÄ MIEHILTÄ.

Sivut

Kommentit (104)

Lukretia

Jos ihmisellä on ollut useita kymmeniä tai jopa satoja irtoseksisuhteita, mulle tulee ensimmäisenä mieleen, mikä häntä vaivaa. Köyhä tunne-elämä, kyvyttömyys suuriin tunteisiin, kyvyttömyys sitoutua? Jos mahdollisella poikaystäväehdokkaalla olisi ollut vaikka yli 50 yhdentekevää yhden illan juttua, en uskaltaisi jatkaa hänen kanssaan pidemmälle. En voisi luottaa siihen, että hän pystyisi sitoutumaan minuun tai että minä riittäisin hänelle, kun ei ole ennenkään yksi nainen riittänyt.

Mä olen siis niin suppeakatseinen ihminen, että ekana tulee mieleen, että paljon yhden illan juttuja harrastava nainen on horo ja mies jotain vastaavaa. Toki täytyy ottaa huomioon se, että kyllähän sinkuillakin on seksuaaliset tarpeet, ja jos sitä elämänkumppania ei vuosikausiin löydy, irtosuhteet ovat ihan luonnollisia.

procyon-a
Laurau

itse vissiin käynnistin ton keskustelun viittaamalla samassa lauseessa "monen pyörän polkaisuun" ja "h*roihin" :lol: ja huomio tässä, että itse en pidä h*oraa ja h*roa samana asiana..tuo ensimmäinen on selkeästi nainen joka ottaa maksua seksistä ja tekee sitä TYÖKSEEN, jälkimmäinen taas [size=9](tämä herättää varmasti närää monessa)[/size] mun silmissäni ainakin on ihminen, joka antaa itsestään selkeästi kuvan että hänellä on ovet auki 24/7 ja kaikki saa jotka haluaa. viestittää tätä vaatteillaan, puheillaan, käytöksellään ja lopuksi todentaa sen sillä, että suostuu makaamaan lähes kaikkien kanssa, jotka sitä vain ehdottavat.

Mun mielestä tuo teksti ei niinkään kerro mitään tekstissä tarkoitetuista henkilöistä ihmisinä, vaan enimmäkseen kirjoittajan sisäisestä maailmasta. Kannattaa oikeasti miettiä niitä perimmäisiä syitä siihen, miksi katsoo tarvetta paheksua toisten käytöstä ja kategorisoida ihmisiä luokkiin tuolla tavalla.

k87

kyllä mun mielestä aikuinen ja vapaa ihminen saa tehä ihan mitä huvittaa. harrastaa seksiä niin paljon kun jaksaa ja niin monen kanssa kun haluaa. eihän se oo kun ittsetään vastuussa eikä esim. mun elämää liikuta mitenkään.

Laurau
procyon-a
Laurau

Mun mielestä tuo teksti ei niinkään kerro mitään tekstissä tarkoitetuista henkilöistä ihmisinä, vaan enimmäkseen kirjoittajan sisäisestä maailmasta. Kannattaa oikeasti miettiä niitä perimmäisiä syitä siihen, miksi katsoo tarvetta paheksua toisten käytöstä ja kategorisoida ihmisiä luokkiin tuolla tavalla.

? en nyt ihan pysynyt kärryillä.
henkilöistä ihmisinä? siis.. :lol: mä en paheksu näitä ihmisiä sillä tavoin kun sä luulet, en itse asiassa kiinnitä heihin yhtään mitään huomiota (tunnen kyllä tällaisia ihmisiä). en koe että meillä olisi mitään yhteistä.
ei tämä mun sisäisestä maailmasta mitään kerro! :lol: olen aina ihmetellyt kuinka rikki ihmiset, jotka juoksevat sängystä sänkyyn, voi olla? annat kuitenkin aina palan itsestäsi kun harrastat seksiä jonkun kanssa, se on totuus.
olen vain tullut siihen tulokseen, että tällaisten ihmisten täytyy olla todella kyynisiä ja tunteettomia ihmisiä enkä kunnioita sellaista käytöstä.

korkeintaan tämä tekstini kertoo sen, että olen menettänyt aika hyvin hermoni muutamaan h*roon jotka peittelemättä jakavat itseään. itsekin siis kutsuvat itseään h*roiksi joten turha vetää mua hirteen mistään kategorioimisesta :D

olematon

Mun mielestä on jotenki sairasta et jolleki ei vaan mikään riitä. Pitää päästä panemaan tyyliin kaikkia ja kaikkea... :roll: yök. Joo, toki jokaisen oma asia, mutta mun mielestä se ei ole normaalia. Mä en voi sille mitään, et mä aika helposti isken mielessäni horon leiman otsaan niille jotka tosiaan pitää avoimia ovia 24/7.. ehkä tämä myös siksi, että mun entinen avokki paljastu tällaseks joka pyörän polkijaks, ja mun eteeni on osunu myös niitä jotka ei välitä vaik olis kui varattu mies ku "nyt mä panen tätä sun miestä!".

leijonatyttö

Öö no mulla näitä on sentää alle 10, mut nyt alko tuntuu hieman pahalta ku luki näitä.. Tällä hetkellä kyl seurustelen vakituisessa parisuhteessa, mut joskus aiemmin "Teini aikoina" piti vähä kokeilla kaikkee. Oon kyl muuttunut sen jälkeen paljonkin ja alkanut tajuamaan enemmän asioita. Monestikin iteki saatan pitää jotakin "horona" mut mun mielestä jokainen kuitenki saa harrastaa seksiä niin paljon ku haluaa ja niin monen kanssa kun haluaa, jos hän sillon on onnellinen/tyytyväinen. Tiedän tällaisia henkilöitä, jotka eivät vain niin paljon tykkää "seurustelu-elämästä".

leijonatyttö

No tästä sit tulikin mieleen et kuinka monen kanssa itse olette harrastaneet seksiä? Vai onkos tästä jo jossain keskustelu. Tietenki ikäkin vaikuttaa aika paljon..

gollum
Laurau
korkeintaan tämä tekstini kertoo sen, että olen menettänyt aika hyvin hermoni muutamaan h*roon jotka peittelemättä jakavat itseään. itsekin siis kutsuvat itseään h*roiksi joten turha vetää mua hirteen mistään kategorioimisesta :D

No mut mitä se sua häiritsee vaikka ne harrastaisi joka päivä eri tyypin kanssa, ei kai se sun elämää liikuta? Sama kun niiden elämää ei pitäs liikuttaa se jos sä oot saman tyypin kanssa...

leijonatyttö

Hmm.. niin no jotku voi taas aatella sillee et miten joku jaksaa olla koko ajan saman tyypin kanssa. Joittenki mielestä vaihtelu virkistää tai jotain semmosta :D Siis en puhu nyt itsestäni..

miss.
Laurau
olen aina ihmetellyt kuinka rikki ihmiset, jotka juoksevat sängystä sänkyyn, voi olla? annat kuitenkin aina palan itsestäsi kun harrastat seksiä jonkun kanssa, se on totuus.

Ja kukahan tämmösen totuuden määrittää? :lol:

enkelin

niin, kuinka monta kumppania sitten on liikaa? itse olen tätä alkanut miettimään, että mitä vähemmän miehekkeellä on ollut naisia, sen parempi. mutta jos naisia ei ole ollut ollenkaan, tai vaikka vain yksi, ei sekään ehkä paras mahdollinen tilanne ole.
toisaalta silloin kun aloin seurustelemaan ensimmäisen poikakaverini kanssa, olimme molemmat kokemattomia ja olimme toistemme ensimmäiset. se oli aika ideaalitilanne ekalle kerralle, mutta sen jälkeen sillä ei ole ollut paljoa väliä. kun itse on naisena vähänkin kokeneempi, alkavat miehet melkein pelätä tätä, tai pitää jotenkin halpana. itselläni on ollut 5 miestä elämäni aikana, näistä kahden kanssa olen seurustellut kauan ja yhden kanssa säädimme parin kuukauden ajan. itse en pidä itseäni horona, mutta jollekin tuokin määrä voi olla liikaa.
mulle tulee jotenkin paha mieli, jos alan ajattelemaan, että en saa elää elämääni siten kun mieli tekee, eli en saa harrastaa seksiä, jotta minua ei pidettäisi horona. itse en varattuja miehiä harrasta, ei ole mukava rikkoa kenenkään suhdetta, sillä ei itse mitään voita.
tällä hetkellä elän elämäni pisintä selibaattia yli viiteen vuoteen, tuntuu aika oudolle kun ei ole saanut pitkään aikaan olla kenenkään lähellä.

nele

Minulle se on yksi ja sama kuinka monta seksikumppania ihmisellä on, en silti pidä heitä "horoina". Helppoina ehkä, mutta onko se sitten huono asia jos ihminen nauttii seksistä ja haluaa sitä harrastaa vaikka sinkku olisikin. Eri asia on, miten ihminen ylipäänsä kohtelee naisia/miehiä. Naiset/miehet, jolle vastakkainen tai sama sukupuoli on vain seksin väline, ovat mielestäni hieman säälittäviä. Tiedän yhden miehen, jolla on omien sanojensa mukaan ollut n. 500 seksikumppania. Olkoot, se ei minua häiritse, vaan se, että hän puhuu naisistaan alentavasti ja kutsuu HEITÄ huoriksi. Mielestäni hän on huono ihminen sen takia, ei määrän.
Niin kauan kun ketään ei tahallaan loukata, ihmiset voivat puolestani harrastaa niin paljon seksiä kuin haluavat.

nele

Haluaisin lisätä yhden pointin seurusteluun liittyen.
Ymmärrän, että mielikuvia syntyy kun kuulee ihmisen seksikumppanien määrän. Jos seurustelukumppanilla on ollut paljon kumppaneita ja yhden illan juttuja, en ihmettele, että häneen voisi olla vaikea luottaa. Minä en ainakaan helposti luottaisi, koska tottakai kumppanien määrä voi kertoa esim. vaikeudesta sitoutua tms., mutta asiaanhan liittyy tietysti merkittävästi ikä ja se onko ihminen seurustellut aiemmin.

Kuten yllä kirjoitettiin, sitähän haluaisi, että omalla miehellä/naisella olisi ollut mahdollisimman vähän kumppaneita, mutta ainakin se pari. Koska toisaalta, kun en uskonnollinen ole tmv, niin en haluaisi olla myöskään mieheni ainoa olla kun tässä kuitenkin on tarkoitus olla olematta enää kenenkään muun kanssa ja mielenkiinnon muihin naisiinhan se kokemattomuus saattaisi johtaa.

Ehkä hieman Off-Topic.

Tiivistettynä mielipiteeni:
Jakajaa ja ottakaa,mutta tehkää moraalinen palvelus kaikille ja jättäkää varatut rauhaan. Niin kaikilla on hyvä mieli.

gollum

Niin lisäilempä vielä että musta seksikumppanien määrä ei vaikuta siihen millainen ihminen on mutta jos joku "kehuskelee" sillä kuinka monia on ollut tai mainitsee joka käänteessä asiasta niin se tuo mulle kyllä aika halvan kuvan siitä ihmisestä riippumatta sukupuolesta. Mut ka se on makuasia miten pitkälle katsoo seksin olevan yksityisasia.. :)

Puutarhis
gollum
Niin lisäilempä vielä että musta seksikumppanien määrä ei vaikuta siihen millainen ihminen on mutta jos joku "kehuskelee" sillä kuinka monia on ollut tai mainitsee joka käänteessä asiasta niin se tuo mulle kyllä aika halvan kuvan siitä ihmisestä riippumatta sukupuolesta. Mut ka se on makuasia miten pitkälle katsoo seksin olevan yksityisasia.. :)

Mä olen samaa mieltä. Sellainen turhanpäiväinen rehentely vehkeiden (miehen tai naisen) käyttökertojen määrästä on mielestäni ikävää. Siitä huolimatta mä en seksikumppaneiden määrästä halua luokitella ihmisiä.

Mun mielestä esim. tällaiselle 3-kymmentä lähentelevälle ihmiselle 10-20 kumppaniakaan ei ole erikoisen suuri määrä (mieheltäni löytyy). Itse en ihan tuohon määrään pääse, mutta kymmenenkin kumppania tulee helposti, kun pari pitkää parisuhdetta katkeaa ja välissä on joitain parisuhdeyritelmiä sitä uutta "oikeata" kumppania etsiessä.

Mun mielestä seksi on seksiä ja jokainen harrastaa sitä niin monen kanssa kuin haluaa. Se ei mun elämääni liikauta tippaakaan. Oman kumppanin kanssa rakastellaan ja silloin on hyvinkin suotavaa olla uskollinen omalleen. Se montako hänellä on ollut ennen minua, on hänen asiansa.

Sitäpaitsi, kuvittelin nykyisestäkin, että hänellä on ollut enemmänkin kumppaneita ennen minua (ja taisi hänkin kuvitella minusta :lol: ). Naiset tuntuvat pitävän hänestä kovasti paljon ja ulkopuoliselle saattaa aueta kuva, että hän saattaisi useinkin kaataa eri naisia.

OT: Tuli myös mieleen, että tuon h*ron/panokoneen käsite on ainakin minulla muuttunut vuosien saatossa paljonkin. Joskus teininä se oli sellainen tyyppi, joka uskalsi pitää minihametta koulussa tai tuli kaikkien tyttöjen kanssa toimeen. Myöhemmin se oli oppilaitoksen tyyppi, joka näytti parhaimmalta ja olisi kelvannut kelle tahansa (vaikka olisi ikänsä ollut yhden ihmisen kanssa). Nykyään...

Ei mulla ole enää kriteereitä, ketä tuollaisiksi voisi nimittää. Ihmiset joutuvat elämässään moniin tilanteisiin, jotka saattavat joistain muista olla moraalisesti väärin. Kukin meistä vain taitaa tietää omat asiansa kaikista parhaiten (syyt ja seuraukset).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat